Clair Obsurpur: Expedition 33 dodaje kolejną postać, verso, na twoją imprezę na początku aktu 2, a on jest tak blisko, jak RPG Sandfall do posiadania szklanego archetypu armat.
Zbudowany prawidłowo, ekspedytor może łatwo wyrzucić więcej szkód niż Maelle lub Sciel. Ma jednak również niezwykle wysoki sufit umiejętności, wymagający opanowania systemu parry Expedition 33, aby gwałtownie przekazać jego miernik doskonałości.
Każda ranga doskonałości, zwiększona poprzez udane ataki i parkiety, unikalne unikalne zwiększenie niektórych umiejętności i biernego wzmocnienia obrażeń. Kluczem do udanej kompilacji verso jest doprowadzenie go do rangi jak najwcześniej, aby śnieżki.
Najlepsza kompilacja postaci dla verso
Jako prawie polarne przeciwieństwo Sciel, Verso może wyrzucić doskonałe obrażenia, gdy tylko rozpocznie się bitwa. Archetyp wysokiego ryzyka, iż śnieżki wymykają się spod kontroli, unikając szkód, statystyki obronne są dla niego mało przydatne; Atrybuty mocy i prędkości ataku mają pierwszeństwo.
- Zwinność: Zwiększa szybkość obrotu. Możliwość szybszego atakowania nieprzerwanego nieprzerwanego pomoże Verso szybciej budować doskonałość.
- Móc: Podczas gdy umiejętności Verso naturalnie mocno uderzają, MAG są przez cały czas ważne, aby utrzymać go w skali wrogów, jednocześnie przechodząc przez historię i poza nią.
- Obrona: Idealnie, nigdy nie chcesz, aby Verso został trafiony, ale pojawiają się błędy. Przynajmniej dla wczesnej gry inwestowanie w przeżywalność jest dobrym pomysłem. W późnym meczu, gdy nauczycie się większości wzorów wroga i masz dostęp do piktosów na najwyższym poziomie, możesz całkowicie upuścić obronę.
Oto rozpowszechnianie statystyk, do których powinieneś dążyć, w zależności od postępu poprzez Expedition 33.
- Wczesna gra: Zwinność (40%) / MOC (40%) / obrona (20%)
- Późna gra: Zwinność (60%) / MOC (40%)
Jeśli masz problemy z utrzymaniem Verso przy życiu z powyższym rozprzestrzenianiem się wczesnej gry, możesz obniżyć się na korzyść obrony, dopóki nie poczujesz się wystarczająco pewny, aby niezawodnie wykonać paczki.
Najlepsze umiejętności dla verso
Wybór adekwatnych umiejętności jest prawdopodobnie ważniejszy dla Verso niż jakikolwiek inny znak wyprawy 33. Jako jego miernik doskonałości wzrasta na trafienie, a nie na atakzdolności wielopoziomowe są absolutną koniecznością, aby zapewnić, iż ranga jest osiągana tak szybko, jak to możliwe.
Verso ma również dostęp do niesamowitych umiejętności synergii imprezowej, ale można je w dużej mierze zignorować do późnej gry, gdzie stają się znacznie ważniejsze.
Wczesna gra
- Assault Zero: Wykonuje kombinację pięciu uderzeń. Dzięki odpowiedniemu piktosowi wzmacniającym AP jest to najlepszy otwieracz dla Verso, co pozwala mu zbudować znaczną doskonałość z RIP.
- Ciężkie bombardowanie: Niskie uszkodzenia, ale zasadniczo uderza dwa razy, ponieważ gwarantuje natychmiastową drugą turę. AP, ale dobrze łączy się z Assault Zero.
- Idealne powrót do zdrowia: Przywraca zdrowie Verso o 50% (100%, jeżeli na rankingu C), co daje perfekcję 0-2. Doskonałe umiejętności podtrzymujące.
- Zmiana paradygmatu: Prawdopodobnie najsilniejsza umiejętność Verso. Zwraca 1-3 AP i wykonuje kombinację trzech uderzeń.
Gra w środku
- Perfect Break: Jedna z najsilniejszych umiejętności Verso. Wyrządza wysokie obrażenia na rankingu S.
- Light Holder: Automatycznie zwiększa ranga Verso o całą ocenę i zadaje skromne szkody.
- STELED STRIKE: Oni 13-uderzający kombinacja, która zadaje ogromne obrażenia. Najlepiej używany na rankingu A dla dodatkowej generacji 2 AP.
- Przywództwo: Nie jest to integralna z kompilacji, ale warto uważać za narzędzie wsparcia, które pomaga innym członkom partii, takich jak Lune w budowaniu zasobów dla ich największych umiejętności.
Najlepsze picos dla verso
Poza strajkiem stalowym i innymi wielkimi finalistami umiejętności Verso nie konsumują wiele AP, a on zwykle generuje wystarczająco podczas naturalnej walki.
Będziesz chciał dać mu początkowe wzmocnienie w tym dziale, ale poza tym priorytetem jest Picos, które zwiększają przeżywalność i zapewniają użyteczność, a nie o jego już wysokie obrażenia.
Wczesna gra
- Auto Shell: Automatycznie przyznaje Shell na początku bitwy za dodatkową przeżywalność bez konieczności wydawania AP.
- Energizujący start III: +1 AP na start bitwy. Idealny, aby pomóc Verso w wykonaniu zeru obrotu.
- Pierwszy strajk: Im wcześniej ataki verso, tym lepiej, więc jest to obowiązkowy
Późna gra
- Rozszerzony licznik i: Zwiększa obrażenia przeciwdziałające o 25%. Ponieważ Verso chce wykonać jak najwięcej liczników, jest to masywny wzmocnienie obrażeń.
- Niebezpieczny parry: +1 AP na udanym parry, ale podwaja obrażenia. Może zastąpić energetyzujące start III.
- Pewny siebie: Weź połowę obrażeń, ale nie może się wyleczyć. Pozwala na więcej błędów, ale czyni uzdrowienie doskonałego powrotu do zdrowia.
Najlepsza broń dla verso
Wczesna gra
- Sakaram: Usuwa bierne zwiększenie obrażeń od doskonałości, ale uniemożliwia również utratę. Idealny do wczesnej gry, podczas gdy jesteś przyzwyczajony do jego stylu gry i dobrze skaluje się z zwinnością.
Późna gra
- DELARAM: Automatycznie zacznij od perfekcji B rangi B, całkowicie pomijając D i C. To sprawia, iż niektóre dodatkowe warunki dotyczące umiejętności Verso nie mogą uruchomić bez przywództwa. Kompromis polega na tym, iż osiągasz ranga znacznie szybciej dla większej liczby DPS.
Kim jest verso? Lore wyjaśniła
Bez nadmiernego zapuszczania się na terytorium spoilera, Verso jest zagadkowym ekspedytorem Gustave i jego zespołem na końcu Aktu I., który pojawił się z cienia, aby pomóc Expedition 33 odeprzeć atakującego Renoir, Verso następnie dołącza do zespołu.
Chociaż nie opuścił Lumure z 33, Verso pochodzi z miasta z głębokimi powiązaniami z mieszkańcami złamanego świata, w tym Esquie.