Dwupunktowe muzeum Nie obchodzi, czy muszę zrobić obiad, czy nie. Podobnie jak wiele innych tytułów z tego gatunku, ten zarządzanie SIM zbiega do przodu, w górę i do końca do końca czasu – lub dopóki włamywacze zaczną kradzież pieniądze z kosza na darowiznę, ponieważ zapomniałeś podnieść ochroniarzy. Złodzieje są jednym z wielu naturalnych wyzwań gry, a eksponaty muzealne stają się zakurzone, goście stają się głodne, a śmieci gromadzą się na podłodze.
Najnowsza część z dziko popularnej franczyzy z dwóch punktów, Dwupunktowe muzeum Pięknie przedziały w składzie. Muzea są szczególne i wyspecjalizowane, jak szpitale w Szpital z dwoma punktamii przyciągają osobliwe i określone typy gości, jak w DWU KAMPUS. W tej grze, która zostanie wydana 4 marca, najważniejszymi pracownikami są twoi eksperci, tacy jak archeolodzy i „eksperci naukowe”. Eksperci ci mogą iść na wyprawy i przywrócić eksponaty do wyświetlenia w twoim muzeum; Zróżnicowanie i zaktualizowanie eksponatów podoba się gości, którzy następnie przekazują gotówkę, kupują pamiątki lub jedzą jedzenie.
Dążenie do spraw, by twoje muzeum było przyjemne, ponieważ każda wystawa działa lepiej, gdy otaczasz ją wystrój – mój miękki dysk ma prehistoryczną roślinę i kilka skał w pobliżu. choćby gdy udaje ci się stworzyć niesamowite muzeum, z którego jesteś zadowolony, gra się rozwija – możesz założyć kolejne muzeum z nowym skupieniem, takim jak nadprzyrodzona lub przestrzeń. Możesz wymieszać różne rodzaje wystaw w jeden budynek lub rozprzestrzeniać swoje eksponaty na całym kampusie.
Wszystko brzmi bardzo ładnie i ekspansyjnie, i na początku jest. Ale w końcu nie mogłem się nie zastanawiać, po co to wszystko robiłem. Wypłata rzadko jest tego warta. Może odblokowujesz nową sekcję mapy ekspedycji lub, jeszcze lepiej, ustaw nowy rodzaj wystawy, po godzinach szlifowania przez wyrównywanie muzeum – ale to nowe terytorium ostatecznie prowadzi z powrotem do tej samej powtarzalnej pętli: wyrównanie, w górę, maksymalnie wyjść, odblokuj, powtórz.
Mając to na uwadze, zmiażdżyłem 20 godzin tej gry w ciągu około 10 dni od uzyskania dostępu do kompilacji recenzji, w którą grałem, i nie miałem pojęcia, iż to było tyle czasu, dopóki mój mąż zgadił i pobiegłem na komputer udowodnić, iż się myli. Nie był. To jest jednak część pchania i ciągnięcia wszystkich dwóch punktów i Gry zarządcze Ogólnie – gra z natury nie szanuje twojego czasu.
I uzależniłem się od wysokości widzenia podwójnych zielonych strzałek w górę obok bieżącej kwoty w moich kasetkach. Przez pewien czas byłem zachwycony z charakterystycznymi kalamburami i żartami oraz postaciami Yeti, które losowo pojawiły się do mojego muzeum (pochodzące z Szpital z dwoma punktami DLC). Zacząłem czuć się mniej zachwycony grą, kiedy opuściłem ją, gdy spacerowałem z psem, żeby zarobić dodatkową gotówkę – po czym rozproszyłem się, zapomniałem o grze i obejrzałem odcinek Odcięcie. Odkryłem, iż gra wciąż działa dwie godziny później (przepraszam, przysięgam, iż zwykle wyłączam komputer) i stałem się obrzydliwie bogaty, z ogromnymi kasetami, które wciąż się łączyły, niezależnie od niezadowolonego personelu i zbyt mało łazienki dla mojego rosnącego klienta opierać. Gra choćby mnie tam nie potrzebowała, aby dopracować równowagę mojego zakładu, gdy się rozwijała-więc dlaczego właśnie się w nią zatopiłem?
Nie spędziłem wystarczająco dużo czasu Dwupunktowe muzeum Mówiąc, ile fanów gry się z tego wydostanie, ale wyobrażam sobie, iż stanie się to kolejny tytuł, który gracze mogliby spędzić 200 lub więcej godzin. Chciałbym, żeby gra zaoferowała więcej miejsca do oddychania do zabawy zarówno w trybie kampanii, jak i w trybie piaskownicy, i pragnę większej konfigurowania w estetyce muzeów. Ale przy 30 USD jest to doskonała propozycja wartości dla miłośnika SIM zarządzania lub dedykowany wentylator dwupunktowy. Po prostu ustawiłbym timer, abyś nie zapomniał wstać co sześć godzin.
Dwupunktowe muzeum Zostanie wydany 4 marca na PlayStation 5, Windows PC i Xbox Series X. Gra została sprawdzona na PC dzięki kodu pobierania przed relaksem dostarczonym przez Two Point Studios. Vox Media ma partnerstwa partnerskie. Nie wpływają one na treści redakcyjne, chociaż Vox Media mogą zarabiać prowizje na produkty zakupione za pośrednictwem linków partnerskich. Możesz znaleźć Dodatkowe informacje o polityce etyki Polygonu tutaj.