Największe historie w grach wideo w 2025 roku

cyberfeed.pl 4 tygodni temu


List Edytora Polygona to kolumna redaktora naczelnego Chrisa Plante, która odzwierciedla grę wideo i branżę rozrywkową, ich społeczności i samym Polygon. Nowe wydania pojawiają się w pierwszym tygodniu każdego miesiąca.

Ostatnie 12 miesięcy zostanie zapamiętane dla szacowanego 14 600 zwolnieńsusza inwestycji venture capital i pierwsza „Underase”Z wielkiej gry pierwszej strony. Gdy “powolny wzrost„To srebrna podszewka, wiesz, iż rzeczy są szorstkie.

2025 – Rok nadziewany obiecujące nowe komunikaty sprzętowe i gry – powinno być lepsze. A jednak chmura dyskomfortowej niepewności 2024 trwa. Czy 2025 faktycznie będzie lepszym rokiem dla branży gier wideo niż 2024?

Wyobraź sobie klasyczny trop z zombie, w którym zespół podróżujących ocalałych w końcu dociera do bezpiecznej strefy, tylko po to, by się zastanawiać, gdy barykada wznosi się, niezależnie od tego, czy otwarte ramiona ocalałych ich powitają… lub horda dzikich kanibali.

2025 może echo 2012, kiedy gra THQ i 538 złożona w rozdziale 11, Nintendo uruchomiło skazany na zagładę Wii U, model gry społecznej Zyngi powrócił na Ziemię, a Sony zainwestował 380 milionów dolarów w gier w chmurze.

A może zmiana pęknie w innym kierunku. 2025 może przypominać 2020 r., Kiedy Microsoft sprytnie nabył Bethesda i firmę macierzystą ZeniMax, Microsoft i Sony wprowadzili udaną nową generację konsol domowych oraz zderzenie pandemii Covid-19 (zło!) gry takie jak Wśród nas (Dobrze!) Zainspirował nową erę gier społecznościowych.

Oto sześć historii, które decydują o wyniku nadchodzącego roku.

Przyszłość jednego z największych wydawców gier i jego 18666 pracowników

Zdjęcie: Ubisoft Quebec/Ubisoft

Ubisoft wstąpił do statusu wydawcy najwyższego poziomu w połowie 2000 roku, prowadząc sukces Assassin’s Creed, Far Cry i Smorgasbord of Tom Clancy Shooters. Wiele może się zmienić w ciągu dwóch dekad. Firma stara się teraz zachować odpowiednią serię starzenia się. Co gorsza, na poziomie wykonawczym koncentracja na obiecujących modelach biznesowych (partnerstwa IP, gry jako usługa, mikrotransakcje) wydaje się być wyższym priorytetem niż tworzenie przekonujących gier.

Teraz Ubisoft – który pod przywództwem rodzinnym unikał wrogich przejęć w przeszłości – jest bardziej wrażliwy niż kiedykolwiek wcześniej. Wiele z jego wielkich wydawnictw, jak Avatar: Frontiers of Pandora I Star Wars Outlawsnie spełnił oczekiwań. Nadchodzące Assassin’s Creed Shadows został opóźniony, aby pomieścić „Odnowione skupienie się na jakości rozgrywki. ” I Poza dobrem i złem 2 Od ponad 15 lat jest w rozwoju, najdłuższy rozwój każdej gry wideo od głównego wydawcy – zadając pytania o to, jak może osiągnąć zysk, jeżeli i kiedy zostanie wydany.

Sprzedaż jest równie prawdopodobna, jak skomplikowana. W jaki sposób międzynarodowy nabywca poruszałby się poleganie Ubisoft na kanadyjskich zachętach podatkowych? Czy po niedawnym zamieszaniu Tiktok w USA, czy chińskie firmy takie jak Tencent pomyślą dwa razy o przejęciu? Szacowany 18 666 osób na całym świecie Poczekaj na odpowiedzi.

Kladziezując z graczami konsolowymi, Xbox zwróci się na kwitnący rynek przenośnych

Zdjęcie: Lenovo

„Chcę, żeby mój Legion Lenovo poczuł się jak Xbox”, Phil Spencer, CEO Microsoft Gaming, powiedział Polygon W marcu ubiegłego roku. Kierownik Xbox nie był subtelny o swojej miłości do potężnych przenośnych komputerów do gier, które, następujące po pokładzie parowym Valve, stały się gwałtownie rosnącą częścią rynku sprzętu do gier.

Bez wątpienia Spencer, znany z setek godzin spędzonych w grach takich jak Destiny 2Otrzymuje apel jako gracz. Z pewnością pozostało bardziej podekscytowany możliwościami finansowymi dla swojej firmy. Ponieważ sprzęt Xbox Console jest odległym trzecim za Sony i Nintendo, sprzęt ręczny może zapewnić alternatywną i porównywalnie niewykorzystaną publiczność.

Ale na CES 2025 Legion ujawnił, iż ukochana linia Handheld Spencera będzie się rozwijać o nowy wariant, który uruchamia się nie z interfejsem Xbox, ale z systemem operacyjnym Valve Steam – i jego kolosalnie udanego rynku cyfrowego Gaming Gaming.

Czy Microsoft w końcu utworzy przenośny system operacyjny gier do rywalizujący, jeżeli nie najlepszy, para oparty na Linux? Może cyfrowa witryna sklepowa Xbox może zacząć konkurować z EGS Valve, a choćby EGIS? A może Microsoft będzie za późno, ponieważ rynek przenośnych gier komputerowych rośnie wykładniczo, a Nintendo uruchamia nowy przełącznik Mówi się, iż grasz w gry porównywalne z tym, iż na Xbox Series S?

Firma macierzysta Rockstar pokaże nam, co robi, a czego nie działa w grach AAA

Zdjęcie: gry Firaxis/2K gry

Wszystkie oczy są na Grand Theft Auto 6 Aby pobić każdy rekord nie tylko w sprzedaży gier, ale całej rozrywki. Jednak ile możemy Naprawdę Dowiedz się o branży z wydania jej największej aberracji?

Zamiast tego miej oczy na trio franczyz AAA pod parasolem spółki macierzystej Rockstar, Take-dwój. 2K, kolejny wydawca pod Take-Two, ogłosił wydania 2025 dla trzech największych franczyz: MafiaW BorderlandsI Cywilizacja. Niezależnie od tego, czy znajdą publiczność, wyjaśnią, czy gracze przez cały czas mają apetyt na nowe wpisy w największych franczyzach i ustalonych gatunków gier, czy też widzimy nowe historie i style gry.

Niezależne przetrwanie w pracowitym roku AAA

Zdjęcie: Localthunk, zainteresowany

W zeszłym roku długo pisałem o tym, jak wydanie Tysiące gier Rok stał się wyzwaniem zarówno dla ludzi, którzy grają w gry, jak i tych, którzy je tworzą. Ale tak trudne jak w zeszłym roku dla deweloperów niezależnych, mieli stosunkowo kilka ważnych wydań AAA do konkurowania z nim. W tym roku nie będą tak szczęśliwi.

Niektóre z największych franczyzy w grach otrzymają nowe wydania w tym roku, w towarzystwie głównych kampanii marketingowych, które wypełnią banery internetowe reklamy banerowe i główne przerwy komercyjne wydarzeń sportowych. Niezależni twórcy nie będą musieli po prostu konkurować o pieniądze graczy, ale o swój czas. Wiele z dużych nowych wydań ma spożywać dziesiątki – jeżeli nie setki – godzin, zajmujące stałe miejsce zamieszkania na milionach dysków twardych.

W 2024 roku gry takie jak EnshroudedW BalatroI Pacific Drive Wypełnione puste przestrzenie w kalendarzu wydania. Nie oczekuj, iż Indie 2025 będą miały tyle możliwości.

Big Game Pass Microsoft zostanie przetestowany z pierwszym znaczącym rokiem wydania z przejęć

Zdjęcie: Xbox/Twitch

Od 2019 r. Microsoft nabył siedmiu programistów wraz z wydawcami ZeniMax i Activision Blizzard. Przejęcia w całości kosztują prawie 100 miliardów dolarów i zaowocowało, iż Microsoft ma ponad 30 zespołów aktywnie pracuje nad nowymi grami wideo. Po co podejmować tak ogromne ryzyko?

Początkowo odpowiedzią wydawało się być Game Pass, usługa subskrypcji Microsoft, która pozwala graczom grać setki gier na Xbox, PC i przez chmurę za miesięczną opłatę. Ale po spektakularnym start, wzrost Pass Pass był trochę tajemnicą.

W zeszłym roku Microsoft popchnął to pojęcie Wszystko jest Xboxod konsoli i komputera po telefon i inteligentny telewizor. Aby znów Game Pass, kierownictwo firmy planuje wprowadzić aplikację praktycznie na każdym ekranie. W tym momencie nie zdziwiłbym się, widząc, jak Game Pass grał w lodówce Samsung.

Oczywiście ludzie subskrybują Game Pass tylko wtedy, gdy jest to najlepszy, najłatwiejszy i najtańszy sposób na granie w nową grę, na której zależy. Innymi słowy: ludzie co miesiąc potrzebują powodów, aby korzystać z przełęczy. Z wieloma studiami przygotowanymi do wydania nowych gier, zobaczymy, czy bezprecedensowy zakład Microsoft się opłaca, zaczynając w przyszłym miesiącu z wydaniem Notorycznyrodzaj duchowego rodzeństwa ukochanej serii STRED SCROLLS From Studio, które stworzyło Światy zewnętrzne I Fallout: New Vegas.

Zdjęcie: Nintendo

Nadchodzi. Od czasu Nintendo 64 Nintendo podskoczyło między trafieniami a rozczarowaniem konsolami domowymi. Wydaje się jednak, iż jego przenośniki zawsze znajdują swoją publiczność. Którą trajektorię przejmie Switch 2? I czy duże studia gier skorzystają z posiadania Nintendo Handheld wystarczająco mocnego, aby grać w swoje wyroby?



Source link

Idź do oryginalnego materiału