Być może pospieszyliśmy się z wnioskami. Mimo tego, co wydawało się potencjalną zmianą warty, Netflix potwierdził, iż nie ma absolutnie żadnych planów zmiany swojej strategii, jeżeli chodzi o dystrybucję kinową. "Nie ma zmiany w strategii" - wyjaśnił CEO Ted Sarandos podczas niedawnej konferencji wynikowej, mówiąc o podejściu firmy do kinowej …
Netflix nie zmieni strategii kinowej - nieważne, jak wielkim hitem był KPop Demon Hunters. Sarandos: "To wzmacnia naszą strategię".
Być może pospieszyliśmy się z wnioskami. Mimo tego, co wydawało się potencjalną zmianą warty, Netflix potwierdził, iż nie ma absolutnie żadnych planów zmiany swojej strategii, jeżeli chodzi o dystrybucję kinową. "Nie ma zmiany w strategii" - wyjaśnił CEO Ted Sarandos podczas niedawnej konferencji wynikowej, mówiąc o podejściu firmy do kinowej …

3 godzin temu













