Niantic i Reality Crisis wydają nową grę „Rodney Mullen’s SKATRIX”

7 miesięcy temu
Zdjęcie: Gra mobilna Rodney Mullen’s SKATRIX


Wyczynowa jazda na deskorolce bez obdartych kolan? Niantic – twórca Pokémon GO – stawia na rzeczywistość rozszerzoną i wyda nową grę mobilną razem ze studiem Reality Crisis.

Twórca Pokémon GO – firma Niantic – poszerza swoje portfolio. Studio podpisało umowę o współwydawaniu gry mobilnej Rodney Mullen’s SKATRIX. Rozgrywka będzie polegała na wyczynowej jeździe na deskorolce, przenosząc doświadczenia wirtualnego bohatera do rzeczywistości dzięki technologii AR. W ramach współpracy Niantic ma m.in. dostarczyć swojemu partnerowi narzędzia Lightship, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia dla graczy. Efekty produkcji mają być dostępne jeszcze w 2024 roku.

Niantic i deweloper Reality Crisis podpisali umowę o współwydawaniu gry Rodney Mullen’s SKATRIX na systemy iOS i Android oraz na zestawy słuchawkowe do rzeczywistości mieszanej, jak Apple Vision Pro. Reality Crisis wykorzysta narzędzia i usługi Lightship firmy Niantic, w tym VPS (Visual Positioning System) i Shared AR wraz z siatką do mapowania Lightship Maps SDK i segmentacją semantyczną. Te rozwiązania zapewniają najlepsze wrażenia z jazdy na deskorolce w rzeczywistości rozszerzonej (AR).

Firmy będą współpracować nad rozwojem, marketingiem i dystrybucją tytułów w ramach franczyzy. Umowa będzie obowiązywać przez siedem lat. Szczegóły dotyczące publikacji nowych tytułów będą publikowane na bieżąco, jednak przewiduje się, iż pierwsze nowe doświadczenia z Rodney Mullen’s SKATRIX dostępne będą dla graczy jeszcze w 2024 roku.

Rodney Mullen’s SKATRIX

Rodney Mullen nazywany jest „ojcem chrzestnym jazdy na deskorolce”. To właśnie on wymyślił kultowe triki, jak ollie, kickflip czy impossible. Zespół Reality Crisis – inspirowany legendą – tworzy pierwszą grę skateboardową w rzeczywistości rozszerzonej (AR). W SKATRIX gracze wychodzą na ulice swojego miasta, aby odkrywać i budować elementy wirtualnego skateparku. Mogą jeździć po rzeczywistych obiektach dzięki technologii AR i realistycznej fizyce gry, a także stworzyć skatepark swoich marzeń, za pomocą którego wykonają idealny przejazd.

Zespół Reality Crisis ma ekscytujący i ambitny plan rozwoju SKATRIX. Udowodnił, iż jest bardzo kreatywny w korzystaniu z różnych funkcji Lightship, aby połączyć wirtualny świat skateboardingu z rzeczywistością. Współpracujemy z Reality Crisis, aby pokazać, jak może wyglądać zabawa w rzeczywistości rozszerzonej dzięki Lightship i grze SKATRIX. Nowa produkcja umożliwi m.in. budowę wirtualnych skateparków w dowolnym miejscu w świecie rzeczywistym, odblokowanie triku skate’owego i dzielenie się nim z innymi na urządzeniach mobilnych i zestawach słuchawkowych do rzeczywistości mieszanej.

– powiedział Kjell Bronder, VP of product w firmie Niantic

Lightship – nieograniczona platforma Niantic do tworzenie aplikacji i doświadczeń AR

Lightship to platforma, która zasila wszystkie gry Niantic, takie jak Pokémon GO, Peridot czy Monster Hunter Now. Spółka oferuje zewnętrznym twórcom dostęp w celu tworzenia aplikacji i doświadczeń połączonych ze światem rzeczywistym.

Lightship wykorzystuje najnowocześniejsze ARDK, zapewniając kompleksowy zestaw narzędzi, które ożywiają rzeczywistość rozszerzoną (AR). Niezależnie od tego, czy chodzi o gry, nawigację, czy tworzenie interaktywnych doświadczeń edukacyjnych, Lightship wyposaża twórców w narzędzia do przekształcania ich wizji w rzeczywistość.

„Skate City” trafi 6 maja na konsole Switch, PlayStation, Xbox i PC

źródło: Niantic Polska

Idź do oryginalnego materiału