Wiedza o tym, jak skutecznie rekrutować w College Football 25, może zamienić beznadziejną drużynę Dynasty w potężną drużynę graczy. Oto wszystkie wskazówki dotyczące rekrutacji, których potrzebujesz, aby dominować w trybie Dynastia.
Podczas gdy Road to Glory pozwala ci wcielić się w pojedynczego studenta-sportowca, Dynasty daje ci szansę na poprowadzenie programu uniwersyteckiego w College Football 25. Rekrutacja to ogromna część procesu i coś, co będziesz chciał opanować w tryb.
Te wskazówki dotyczące rekrutacji są cenne niezależnie od tego, jak duży jest Twój program i działają niezależnie od tego, jak daleko jesteś w zapisie.
Wskazówki rekrutacyjne w CFB25
Zacznij wcześnie
Przedsezon gry daje graczom trybu Dynasty Mode szansę przejrzenia listy potencjalnych kandydatów i przyjrzenia się dostępnym licealistom, którzy rozpoczną naukę w college’u w następnym roku. To jest kiedy będziesz chciał wyróżnić graczy, których najbardziej potrzebujesz.
Idź do ’Rekrutacyjny’ I „Lista perspektyw’, aby zobaczyć pełną listę graczy. Na szczęście tablica pokazuje, na jakich stanowiskach trenerzy potrzebują najwięcej pomocy. wybierz graczy z A (dla Xbox) lub X (PlayStation) I dodaj ich do tablicy rekrutacyjnej.
Przyjrzyj się także, którzy gracze pochodzą z jakiego rurociągu i jaki jest poziom zainteresowania (Int.). To ostatnie wskazuje, jak zainteresowany jest potencjalny klient przyjściem do Twojej szkoły.
Jako cele można dodać maksymalnie 35 graczy I W każdym sezonie można wykorzystać do 35 stypendiów.
Zbadaj i odkryj cechy
Po zawężeniu początkowej listy graczy, na które należy kierować, należy rozpocząć wyszukiwanie i odkrywanie cech charakterystycznych graczy.
Wybierz gracza na planszy i przejdź do „Harcerstwo” na swoim profilu. Wykorzystaj godziny, aby odkryć statystyki. jeżeli pojawi się zielony klejnot, ten gracz jest Klejnotem na tym poziomie gwiazdek, co oznacza, iż Klejnot 4-gwiazdkowy może odpowiadać poziomowi 5-gwiazdkowemu.
Popiersia, oznaczone czerwonymi klejnotami, oznaczają, iż gracz nie osiągnie poziomu oznaczonego gwiazdkami. Nie oznacza to jednak, iż Busty będą złe. Za Sporty EA5-gwiazdkowe popiersia przez cały czas powinny być dobrymi graczami.
Gdy gracz zostanie już w pełni zbadany, pamiętaj o tym odkryć ich cechy. Można to zrobić poprzez przeszukiwanie mediów społecznościowych, DMowanie graczy, kontaktowanie się z przyjaciółmi i rodziną oraz „wysyłanie domu” – co kosztuje najwięcej godzin. Wykonanie tego wszystkiego odkryje, czego dokładnie chce potencjalny klient; tj. czy potencjalny klient jest bardziej zainteresowany prestiżem akademickim, ekspozycją marki itp. Za chwilę zajmiemy się tym bardziej.
Zielone pole obok kategorii oznacza, iż graczowi zależy na tej konkretnej cesze szkoły. Czerwone pole oznacza, iż potencjalnego klienta to nie obchodzi.
Nie marnuj godzin
Godziny w grze są bardzo ograniczone, więc uważaj, jak z nich korzystasz.
Co tydzień gracze otrzymują ok ograniczona liczba godzin do zwiadu, rekrutacji i tak dalej. Jednakże poza sezonem dostępnych będzie więcej godzin, w tym czterotygodniowy okres podpisywania kontraktów i portalu transferowego po sezonie.
Co więcej, trenerzy mają ograniczoną liczbę godzin, które mogą przeznaczyć na rekruta. W większości przypadków na działania rekrutacyjne, niezależnie od zaplanowanych wizyt, można przeznaczyć jedynie 50 godzin. Jednak te z Archetyp rekrutera I Zawsze bądź Crootinem’ aktywna może zyskać dodatkowe 15 godzin, jeżeli posiada zdolność pozycyjną na poziomie 3.
To, co należy zrobić z graczem, to wykonać jedną lub dwie akcje przed sprzedażą lub kołysaniem. Przeszukuj media społecznościowe i kontaktuj się z przyjaciółmi i rodziną, aby odkryć te cechy charakteru. Następnie wykonaj Sprzedaj (szeroka oferta) lub Sway (konkretna oferta), gdy gracz zawęzi listę potencjalnych szkół.
Niezależnie od tego, czy wybierzesz Sprzedaj czy Sway, upewnij się, iż sprzedajesz graczy zgodnie z mocnymi stronami uniwersytetu i zielonymi polami wyboru, które pojawiają się po prawej stronie.
Zaplanuj wizytę
Jak wspomniano wcześniej, umów się na wizytę z graczem tak szybko, jak to możliwegdy już masz zamiar wylądować u tego konkretnego gracza. Jednak dobrym pomysłem jest także rozłożenie wizyt w czasie, biorąc pod uwagę ograniczoną liczbę godzin potrzebnych na ich rezerwację.
Wybierz aktywność, która interesuje gracza i upewnij się, iż spróbujesz wygrać, gdy w tygodniu gry odwiedzi Cię wartościowy potencjalny klient. Strata może skutkować spadkiem odsetek.
Warto to zauważyć nie możesz zaplanować wizyty, dopóki potencjalny klient nie dotrze do pięciu najlepszych szkół.
Nie goń za nieosiągalnym graczem
Na tablicy rekrutacyjnej trenerzy trybu Dynasty Mode mogą zobaczyć najlepsze szkoły, którymi interesuje się najlepszy kandydat. Przez cały rok potencjalni kandydaci będą zawężać się do pierwszej ósemki i pierwszej piątki. Każdy z tych momentów pozwala szkole na wykonanie większej liczby akcji rekrutacyjnych, gdy gracz zawęzi swoją listę.
Ważne jest jednak, aby zachować ostrożność i nie być zbyt agresywnym.
Jeśli szkoła ma znacząco duże szanse na wylądowanie gracza, co oznacza, iż pasek zainteresowań szkoły konkurencyjnej jest znacznie wyższy niż Twój, rozważ rezygnację z potencjalnego klienta. Znacząca przewaga jest trudna, choć nie niemożliwa do pokonania. jeżeli spróbujesz gonić nieosiągalnego gracza, utrata zasobów nie zostanie zwrócona.
Skorzystaj z Pipelines
Pipelines to różne stany i regiony kraju, w których szkoły mają przewagę w rekrutacji. College Football 25 ma 50 różnych rurociągów. Niektóre są oznaczone stanami, inne są bardziej precyzyjne, jak Południowa Floryda czy Metro Atlanta.
Istnieje wielopoziomowy system rankingowy przedstawiający skuteczność szkoły w rekrutacji graczy z regionu, w kolejności od jednego oznaczającego najsłabszą do pięciu najsilniejszą. jeżeli więc Twój Rurociąg będzie miał lepszą pozycję w rankingu, łatwiej będzie pozyskać tego rekruta, ponieważ masz większy wpływ.
Liczy się prestiż i sukces
Posiadanie wysokiego prestiżu i wygrywanie gier robi różnicę, jeżeli chodzi o rekrutację.
Wróćmy do tych cech charakteru. Na cechy charakteru wpływa sposób, w jaki potencjalny klient postrzega znaczenie priorytetów i cech szkoły. Będąc w sekcji rekrutacji, przejdź do „Moja szkoła.Tutaj zobaczysz, w czym dokładnie wyróżnia się Twoja szkoła.
Każda szkoła będzie wystawiać oceny w 14 określonych kategoriach, które obejmują:
- Czas gry: Oznacza to, ile czasu zajmie graczowi stanie się starterem na swojej pozycji. Czas gry jest indywidualny dla wszystkich rekruta i gracza w oparciu o jego grupę pozycyjną i OVR.
- Styl gry: To jest odzwierciedlenie tego, jak grasz. Każdy archetyp gracza ma statystyki, które są śledzone w trakcie sezonu. To, jak wysoka jest ta statystyka w porównaniu z innymi zespołami, określa twoją ocenę. Na przykład ocena stylu gry rozgrywającego Field General zależy od liczby podań na mecz.
- Kandydat do mistrzostw: Wskaźnik ten mierzy, jak blisko jest zespół do zdobycia mistrzostwa. Uwzględnia aktualny ranking zespołu i skład składu.
- Tradycja programu: Jest to holistyczne spojrzenie na historię programu i sukcesy w godzinach nadliczbowych, oparte na liczbie Konferencji i Mistrzostw Krajowych, łącznej liczbie zwycięstw i zdobytych nagrodach.
- Styl życia w kampusie: Jest to przedstawienie miasta i obszaru otaczającego kampus, a także samego kampusu. Oceny tej nie można zmienić ani na nią wpłynąć.
- Atmosfera stadionowa: Wynika to z rankingu stadionu dotyczącego najtrudniejszych miejsc do gry, który jest określany na podstawie historycznych wyników drużyny w meczach u siebie.
- Potencjał zawodowy: Jest to prognoza prawdopodobieństwa, iż gracze z obecnego składu zagrają w niedziele.
- Ekspozycja marki: Ocenia to ogólną rozpoznawalność marki zespołu, potencjalne NIL możliwości, jakie gracz może uzyskać w szkole, oraz częstotliwość występowania szkoły w meczach w godzinach największej oglądalności.
- Prestiż akademicki: To ranking wszystkich uniwersytetów na podstawie rzeczywistych rankingów akademickich. Tej oceny nie można zmienić.
- Prestiż konferencji: Stanowi to ogólną siłę konferencji w oparciu o prestiż zespołu każdego członka konferencji.
- Prestiż trenera: Jest to odzwierciedleniem kadry trenerskiej szkoły. Największy ciężar spoczywa tutaj na głównym trenerze, ale koordynatorzy są również brani pod uwagę.
- Stabilność trenera: Mierzy to, jak długo sztab trenerski pracuje na stanowisku i jakie jest prawdopodobieństwo, iż pozostanie tam przez następne cztery lata.
- Obiekty sportowe: Ocena ta mierzy jakość obiektów sportowych objętych programem. Wodospady i zakłady fryzjerskie są tu plusem.
- Bliskość domu: Ocena ta jest unikalna dla wszystkich rekruta i opiera się na położeniu szkoły w stosunku do rurociągu macierzystego rekruta.
Pamiętaj teraz o tych polach wyboru, ponieważ wysoka ocena w danej kategorii plus zielone pole wyboru oznaczają, iż Twoja szkoła będzie miała przewagę, jeżeli chodzi o rekrutację w oparciu o ten atrybut szkoły.
Niektóre z nich można modyfikować. Cechę pretendenta do mistrzostw można wzmocnić po stronie szkoły, po prostu będąc konkurencyjnym. Z drugiej strony styl życia kampusu i prestiż akademicki opierają się na wyróżnianiu się uniwersytetu w innych obszarach niezwiązanych ze sportem. W ten sposób szkoły takie jak Stanford i Northwestern będą miały przewagę w nauce.
Upewnij się radzisz sobie dobrze w kategoriach, które możesz poprawić. I pamiętaj, wygrywanie meczów podnosi prestiż trenera.
Uaktualnij statystyki trenera
Nasza kolejna wskazówka, jak skutecznie rekrutować w College Football 25, nie ma nic wspólnego z tym procesem. Zamiast tego po prostu pamiętaj o wykorzystaniu punktów trenerskich.
Co tydzień trenerzy będą zwiększać swój poziom XP. Wykonanie tej czynności odblokuje punkty trenerskie (CP), które można wykorzystać w „Umiejętności trenerasekcja.
Ulepszanie atrybutów archetypu ma najważniejsze znaczenie dla ulepszania atrybutów w grze, a także premii rekrutacyjnych. Dodatkowo, ci z aktywnym Archetypem Elitarnego Rekrutera, który można zdobyć z dwiema najlepszymi klasami rekrutacyjnymi, mogą dawać więcej bonusów.
Uważaj na łamaczy umów
Każdy potencjalny klient ma możliwość zerwania umowy. Zerwanie umowy to po prostu coś, co może zniechęcić studenta do przybycia na kampus. Różnią się one w zależności od ucznia i obejmują obiecany czas gry, bliskość domu zawodnika, ekspozycję marki i prestiż trenera.
Ponownie, na niektóre z nich wpływają cechy, na które nie masz wpływu. Na przykład czterogwiazdkowy rekrut z New Jersey, który bardzo pragnie pozostać w domu, prawdopodobnie nie pójdzie do szkoły w Kalifornii. Bądź tego świadomy, w przeciwnym razie cenne godziny zostaną zmarnowane.
Skorzystaj z Portalu Transferowego
Na koniec koniecznie odwiedź Portal Transferowy.
Portal transferowy nie jest wypełniony prawdziwymi studentami pierwszego roku, chociaż może się tam znaleźć student pierwszego roku w czerwonej koszuli. Ten portal jest wypełniony zawodnikami z innych szkół, którzy wyjeżdżają w poszukiwaniu bardziej pożądanej sytuacji. Dla niektórych trenerów, zwłaszcza tych, którzy tracą zawodników, może to być trudne. Jednocześnie może to być korzystne, szczególnie dla trenera, który może pozyskać rekruta z 4 lub 5 gwiazdkami.
Działa to w podobny sposób, jak rekrutacja potencjalnych klientów. Będziesz musiał przeprowadzić zwiad, odkryć informacje, a następnie przygotować i zamknąć sprawę, a wszystko to w ciągu czterech tygodni. Podobnie jak w przypadku rekrutacji w sezonie, zaoferuj stypendium wybranemu graczowi, zoptymalizuj badania, zaplanuj wizytę, a następnie staraj się zamknąć.
Aby uzyskać więcej informacji na temat College Football 25, zapoznaj się z najlepszymi podręcznikami gry w ataku i obronie, najlepszymi ustawieniami do użycia, sposobami kopania i włączaniem wyboru gry w RTG.