Oryginalny Nintendo Switch trafił na półki sklepowe w 2017 roku. Od tamtej pory to rewolucyjne urządzenie sprzedało się w liczbie ponad 150 milionów sztuk, czyniąc słynnego "Pstryczka" trzecią najlepiej sprzedającą się konsolą do grania wszech czasów. Analitycy wieszczą, iż Switch 2 będzie sprzedawał się jeszcze lepiej niż jego poprzednik.
Szacunki wskazują, iż pomimo trudnego okresu w szeroko pojętej międzynarodowej polityce handlowej, Switch 2 może sprzedać się w liczbie choćby 17 milionów sztuk w samym... 2025 roku. Przypomnijmy, iż sprzęt zadebiutuje globalnie 5 czerwca, a w większości państw świata ruszyła już przedsprzedaż i można składać zamówienia na tę konsolę.Reklama
Nintendo, choć walczy z problemami, które wskazaliśmy wyżej, nie zamierza się hamować. W Japonii ruszyła właśnie szeroko zakrojona kampania marketingowa. W cyfrowych mediach hegemon z Kraju Kwitnącej Wiśni udostępnił kilka 30-sekundowych spotów reklamowych prezentujących nowe ujęcia i fragmenty rozgrywki z Mario Kart World startowej gry debiutującej na Nintendo Switch 2.
Ponadto korporacja przygotowała także inny klip. Ten przedstawia odbiorcom nowe unikalne funkcje konsoli, m.in. zamienianie joy-cona w tryb myszki, GameChat czy kamerę do interakcji. Oprócz tego na ulicach dużych miast Japonii spostrzegawczy obserwatorzy dostrzegli banery reklamowe z umieszczoną na nich datą premiery nadchodzącego urządzenia.
Wkrótce wystartują wstrzymane wcześniej zamówienia przedpremierowe W USA na Switcha 2. Najpewniej maj będzie bardzo gorący - niewykluczone, iż i w Polsce japoński gigant przeprowadzi dużą kampanię kierowaną do potencjalnych klientów konsoli.