Naszym wyzwaniem było stworzenie grafiki 3D, która uwydatniłaby wyjątkowy urok serii Mario & Luigi i wyróżniła ją spośród innych gier Mario. Wstyd mi to powiedzieć, ale nie byliśmy tego świadomi, kiedy rozpoczynał się rozwój, co spowodowało, iż zrobiliśmy ogromny objazd. W naszych poszukiwaniach nowego stylu Mario i Luigiego w pewnym momencie skończyło się na tym, iż próbowaliśmy zamiast tego zaprezentować bardziej odważnego, bardziej wytrzymałego Mario… (śmiech) Następnie otrzymaliśmy informację zwrotną od Nintendo, iż powinniśmy dążyć do umożliwienia zidentyfikowania kierunku artystycznego przez fanów jako należące do serii Mario & Luigi. Następnie mogliśmy zawęzić naszą uwagę do możliwości połączenia dwóch rzeczy: atrakcyjności ilustracji przedstawiających na przykład solidne kontury i odważne, czarne oczy oraz uroku animacji pikselowych przedstawiających dwie postacie poruszające się komicznie w wszystkie kierunki. Myślę, iż wtedy w końcu zaczęliśmy rozwijać styl graficzny, który jest unikalny dla tej gry.