
– Tak, według nas, wygląda prawdziwa wygoda – mówi Allegro, a wiele osób z tym się zgadza, bo osób korzystających z Allegro Delivery jest już naprawdę sporo.
– Nie boję się powiedzieć, iż Allegro Delivery jest dla sprzedających prawdziwą rewolucją – mówił w rozmowie ze Spider’s Web Jakub Kłoczewiak, COO Allegro, gdy usługa startowała. I dodawał:
Każdy z nas chce mieszkać w ładnej okolicy, a jednocześnie bez żadnego wysiłku znaleźć w pobliżu miejsce, z którego odbierze swoje zakupy online – tłumaczył korzyści z programu.
Allegro Delivery w dużym stopniu ten cel już realizuje
Usługa ma rok, a jak informuje platforma skorzystało z niej 5 mln klientów. Tyle osób odebrało choć jedną paczkę w punkcie należącym do partnerów usługi.
A tych stale przybywa. Ostatnio do Allegro Delivery dołączyła Żabka, wcześniej współpracę nawiązano z Orlen Paczką i DHL. Do tego rzecz jasna dochodzą automaty Allegro One Box, których liczba przekroczyła już 6001 urządzeń. W sumie klienci platformy mają do dyspozycji aż 45 tysięcy punktów odbioru w całej Polsce. Po dwunastu miesiącach z Allegro Delivery korzysta już ponad 95 tysięcy firm sprzedających na Allegro.
Allegro Delivery to otwarta usługa – serdecznie zapraszam do współpracy wszystkie firmy logistyczne, które stawiają na wysoką jakość i niezawodność. Z niecierpliwością czekam, gdy będę mógł oficjalnie powitać kolejnych partnerów programu. Wspólnie dbamy o to, by klienci mogli wybierać spośród wielu różnorodnych metod dostawy – zawsze sprawdzonej jakości – i sami decydowali, która najlepiej pasuje do ich aktualnych potrzeb. Po roku widzimy, iż to podejście się sprawdza, NPS na poziomie niemal 90 punktów potwierdza, iż Allegro Delivery zdobyło zaufanie klientów, którzy regularnie do nas wracają. Do tej pory do punktów odbioru w całej Polsce w ramach Allegro Delivery dostarczono kilkadziesiąt milionów paczek – podkreśla Jakub Kłoczewiak, Chief Operating Officer, Allegro.

Za sprawą Allegro Delivery wszystko mamy w jednej aplikacji
To właśnie w programie Allegro możemy śledzić przesyłkę, ale też odbierać ją z automatu paczkowego czy punktu odbioru. Nie trzeba korzystać z aplikacji kurierów. Również po stronie Allegro leży kwestia zwrotów i reklamacji.
– Chcemy połączyć siły wszystkich graczy logistycznych, tak aby każdy automat i punkt odbioru w Polsce był dostępny dla klientów Allegro Smart! Tak, według nas, wygląda prawdziwa wygoda: wiele miejsc do wyboru, zawsze blisko domu lub pracy. Klient sam decyduje, gdzie odbierze paczkę, i ma pewność, iż jeżeli pojawi się problem, wszystko gwałtownie i kompleksowo załatwi z konsultantem Allegro – według jasnych zasad dla wszystkich partnerów. Chcemy, by poczucie bezpieczeństwa towarzyszyło klientowi nie tylko podczas zakupów, ale na każdym etapie dostawy – deklaruje Jakub Kłoczewiak.