Nowe informacje o Phantom Blade Zero – wsparcie PS5 Pro i system walki

3 godzin temu

Phantom Blade Zero nabiera coraz wyraźniejszych kształtów, a najnowsze informacje napawają optymizmem. Studio S-Game zaprezentowało imponujący gameplay i potwierdziło wsparcie dla PS5 Pro. Tymczasem do sieci trafiły intrygujące informacje o kulisach finansowania projektu – według doniesień, ogromny sukces Black Myth: Wukong otworzył chińskim producentom gier zupełnie nowe możliwości.

Jak Black Myth: Wukong wpłynął na rozwój chińskiego gamingu

Nowe szczegóły na temat rozwoju Phantom Blade Zero ujawnił Daniel Camilo, konsultant branży gier pracujący w Shenzhen, który rozmawiał z dwoma pracownikami studia S-Game. Według jego źródeł, fenomenalne przyjęcie Black Myth: Wukong spowodowało prawdziwy przełom w podejściu inwestorów do chińskich produkcji. W rezultacie S-Game miało otrzymać znaczące wsparcie finansowe jeszcze przed premierą Wukonga, bazując jedynie na zainteresowaniu tym tytułem i jego wczesnymi metrykami.

Co ciekawe, według informatorów Camilo, sukces Black Myth: Wukong wywołał tak duże poruszenie w branży, iż S-Game musiało odrzucać kolejne propozycje od potencjalnych inwestorów. Szef studia, znany wśród pracowników jako „S”, po raz pierwszy w swojej karierze tworzy grę wykraczającą poza segment mobile. Jego entuzjazm w połączeniu z solidnym zapleczem finansowym zaowocował już spektakularnymi pokazami podczas China Joy i Tokyo Game Show 2024. Według źródeł to właśnie dzięki dodatkowym funduszom studio mogło zaprezentować tak dopracowane dema, które wzbudziły zachwyt uczestników obu wydarzeń.

Phantom Blade 0 received funding thanks to Black Myth Wukong's success.

According to two different sources who worked in the development of the game for S-Game (studio ) that I talked to directly, this is the case.

Details and clarifications in … pic.twitter.com/0MmQhBMkwo

— Daniel Camilo (@DanielOlimac) January 21, 2025

System walki pełen możliwości

Najnowszy gameplay prezentuje dynamiczny system walki. S-Game czerpie inspiracje z hongkońskich filmów o sztukach walki. Przyjrzyjmy się głównym elementom rozgrywki:

  • PlayStation 5 zapewni stabilną liczbę klatek, a wersja PS5 Pro otrzyma dodatkowe usprawnienia
  • Gracze wykorzystają kombinacje ciosów wraz z systemem bloków, parowania i uników
  • Arsenał zawiera broń ofensywną oraz defensywną, w tym specjalne bronie na Rok Węża
  • Biały Pyton i Czerwona Żmija służą jako podwójne ostrza
  • Elastyczny miecz Venomous Softblade uzupełnia dostępny ekwipunek
  • Walki z bossami składają się z kilku faz
  • Przeciwnicy koordynują swoje ataki, zmuszając do przemyślanej strategii

Twórcy dążą do spełnienia standardów nowej generacji. W związku z tym zespół wykorzystuje znaczący budżet do rozwoju innowacyjnych rozwiązań w gatunku gier akcji. Unreal Engine 5 napędza całą produkcję, co możemy zobaczyć w najnowszym zwiastunie:

Phantom Blade Zero zadebiutuje na PlayStation 5 oraz PC w 2025 roku. Deweloper ogłosi dokładną datę premiery w nadchodzących miesiącach.


Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), Bluesky, naszym Discordzie, Redditcie lub Fediverse. Jesteśmy też dostępni w Google News!


Idź do oryginalnego materiału