Czy słyszałeś o nowych przedmiotach LoL, które pojawią się w grze wraz z początkiem nadchodzącego sezonu? Cóż, musisz się wiele nauczyć, ponieważ Riot Games zdecydowało się zmienić wiele rzeczy, ale dobra wiadomość jest taka, iż masz kilka miesięcy przed sobą na przetestowanie ich na PBE.
Sezon 2024 w League of Legends przynosi kilka poważnych zmian, szczególnie jeżeli chodzi o ulubione przedmioty. Riot Games niedawno ujawniło kilka usprawnień i usunięć w różnych kategoriach przedmiotów. Rozłóżmy to dla ciebie.
Nauka nowych przedmiotów LoL zajmie trochę czasu
Riot Games idzie na całość z nowym sezonem, a firma chce nadać grze nowy smak, wprowadzając wiele zmian. Zmiany te obejmują różnice w mapach, przedmiotach i zwykłej rozgrywce w porównaniu z zeszłym rokiem. Powodzenia, ponieważ musisz się wiele nauczyć przed rozpoczęciem nowego sezonu. Poniżej wymieniliśmy wszystkie nowe przedmioty, usunięcia i zmiany LoL:
Zmiany w przedmiotach czołgów w okresie 14
- Usunięto: Turbo Chemtank, Radiant Virtue, Evenshroud, Kamienna Płyta Gargulca, Egida Legionu i Wisiorek Studni Życia
- (Nowość) Pusty Blask
- Całkowity koszt: 2800 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Popiół Bami, Kaptur Widma i 550 sztuk złota
- Statystyki: 600 zdrowia, 40 odporności na magię i 100% podstawowej regeneracji zdrowia
- Bierne – Podpalenie: Otrzymywanie lub zadawanie obrażeń oznacza, iż zaczniesz zadawać obrażenia magiczne na sekundę pobliskim wrogom (które są zwiększone o 25% w przypadku stworów) przez trzy sekundy. Otrzymanie lub zadanie obrażeń odnowi czas trwania tego efektu.
- Pasywna – Moonburn: Zabicie wroga (niebędącego totemem i niebędącego strukturą) oznacza, iż zadasz 30 (plus 3,5% dodatkowego HP) magicznych obrażeń obszarowi wokół niego.
- (Nowość) Niekończąca się rozpacz
- Całkowity koszt: 2800 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Kamizelka Kolcza, Kindlegem, Rubinowy Kryształ i 800 sztuk złota
- Statystyki: 400 zdrowia, 55 pancerza i 10 przyspieszenia umiejętności
- Pasywnie: Podczas walki z bohaterami co siedem sekund zadajesz obrażenia magiczne pobliskim wrogim bohaterom. Będziesz także leczony o 175 procent zadanych obrażeń.
- (Nowy) Kaenic Rookern
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Kaptur Widma, Płaszcz Negacji i 850 sztuk złota
- Statystyki: 350 zdrowia, 80 odporności na magię i 100% podstawowej regeneracji zdrowia
- Bierna – Magebane: jeżeli nie otrzymałeś obrażeń od bohaterów przez 15 sekund, zyskasz magiczną tarczę o wartości 18 procent maksymalnego zdrowia.
- Jak’Sho Proteanin
- Całkowity koszt: 3200 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Kamizelka Kolcza, Płaszcz Negacji, Rubinowy Kryształ i 1100 szt. złota
- Statystyki: 200 zdrowia, 50 pancerza i 50 odporności na magię
- Pasywna – Odporność Zrodzona z Pustki: Za każdą sekundę walki z bohaterem zyskasz ładunek, maksymalnie do pięciu. Kiedy zdobędziesz maksymalną liczbę ładunków, zostaniesz wzmocniony, zwiększając premię do odporności o 25 procent do końca walki.
- Talerz Umarlaka
- Całkowity koszt: 3100 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Skrzydlaty talerz księżycowy, kamizelka kolcza, rubinowy kryształ i 1100 sztuk złota
- Statystyki: 300 punktów zdrowia, 45 punktów pancerza i pięć procent szybkości ruchu
- Pasywnie – Rozbitek: Podczas ruchu zyskasz do 40 dodatkowej prędkości ruchu. Twój następny atak wyładuje twoją nagromadzoną prędkość ruchu, aby zadać do 40 (plus 100 procent podstawowego AD) dodatkowych obrażeń fizycznych.
- Pasywnie – Niezatapialny: Siła efektów spowalniających ruch jest zmniejszona o 25 procent.
- Siła natury
- Całkowity koszt: 2800 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Płaszcz Negacji, Skrzydlata Płyta Księżycowa, Rubinowy Kryształ i 700 szt. złota
- Statystyki: 400 zdrowia, 50 odporności na magię i pięć procent szybkości ruchu
- Pasywna – Absorpcja: Otrzymanie obrażeń magicznych od wrogich Bohaterów zapewni ładunek Niezłomności (maksymalnie osiem ładunków) na siedem sekund. Efekty unieruchamiające wroga dadzą dwa dodatkowe ładunki, a jedno zaklęcie może dodać nowy ładunek Niezłomności co sekundę.
- Rozproszenie: Kiedy zgromadzisz osiem ładunków Niezłomności, zyskasz 60 Odporności na Magię i 10% zwiększoną prędkość ruchu.
Zmiany w przedmiotach wojowników w okresie 14
- Usunięto: Goredrinker, Divine Sunderer, Silvermere Dawn i Ironspike Bicz
- (Nowość) Rozdarte Niebo
- Całkowity koszt: 3100 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Tunelarz, Młot Bojowy Caulfielda i 900 sztuk złota
- Statystyki: 55 obrażeń od ataku, 15 przyspieszenia umiejętności i 300 zdrowia
- Pasywna – Uderzenie Świetlną Tarczą: Pierwszy atak przeciwko bohaterowi zada 150% obrażeń krytycznych. Przywróci ci także 110% bazowego AD i 8% brakującego zdrowia.
- Tiamat (odzyskana aktywność)
- Całkowity koszt: 1200 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Długi miecz, Długi miecz i 500 sztuk złota
- Statystyki: 20 obrażeń od ataku
- Pasywna – Cleave: Ataki zadają 40% AD jednostkom walczącym w zwarciu i 20% AD jednostkom dystansowym w promieniu 450 jednostek od trafionego celu.
- Aktywna – Półksiężyc: Zadajesz 60% obrażeń fizycznych wrogom wokół ciebie i ma 10-sekundowy czas odnowienia.
- Wygłodniała Hydra (Odzyskana Aktywność)
- Całkowity koszt: 3300 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Tiamat, Młot Bojowy Caulfielda, Wampiryczne Berło i 100 sztuk złota
- Statystyki: 70 obrażeń od ataku, 20 przyspieszenia umiejętności i 10 kradzieży życia
- Aktywna – Ravenous Crescent: Zadasz 80 procent swoich całkowitych obrażeń od ataku jako obrażenia fizyczne pobliskim wrogom. Obrażenia te nakładają również Kradzież Życia i mają 10-sekundowy czas odnowienia.
- Pasywna – Cleave: Twoje ataki zadają 40% obrażeń od AD jednostkom walczącym w zwarciu i 20% obrażeń od AD jednostkom dystansowym w promieniu 450 jednostek od trafionego celu.
- Tytańska Hydra
- Całkowity koszt: 3300 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Tiamat, Tunelarz, Rubinowy Kryształ i 600 sztuk złota
- Statystyki: 55 obrażeń od ataku i 550 zdrowia
- Pasywna – Rozpłatanie: Twoje ataki zadają dodatkowe obrażenia fizyczne przy trafieniu oraz obrażenia fizyczne wrogom znajdującym się za celem.
- Aktywna – Titanic Crescent: Zamiast tego Cleave zada więcej obrażeń fizycznych na większym obszarze podczas następnego ataku.
- (Nowość) Nitro Hexaegis
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Tunelarz, Południowy kołczan i 600 sztuk złota
- Statystyki: 55 obrażeń od ataku, 20% szybkości ataku i 300 zdrowia
- Pasywnie: Zyskasz 30 punktów przyspieszenia umiejętności ostatecznej.
- Pasywnie: Po rzuceniu superumiejętności zyskasz 35% prędkości ataku i 15% dodatkowej prędkości ruchu na siedem sekund.
- (Nowy)Tunner
- Całkowity koszt: 1100 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Długi miecz, Rubinowy kryształ i 350 sztuk złota
- Statystyki: 15 obrażeń od ataku i 250 zdrowia
- Łamacz kadłubów
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Tunelarz, Odłamek Netheru, Kilof i 125 sztuk złota
- Statystyki: 65 obrażeń od ataku, 350 zdrowia i 5% szybkości ruchu
- Pasywna – Skipper: Twoje podstawowe ataki zapewnią kumulację (maksymalnie pięć kumulacji). Atakowanie wrogiego bohatera lub epickiego potwora, gdy masz maksymalną liczbę ładunków, pochłonie wszystkie ładunki, aby zadać 150% bazowych dodatkowych obrażeń fizycznych od AD. Zwiększono go do 400 procent w przypadku budynków.
- Pasywna – Część abordażowa: Pobliskie sojusznicze Oblężenie i SuperSługi zyskają 15-90 dodatkowego pancerza i odporności na magię (ale to zależy od poziomu).
- Łamacz kroków
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: fag, kilof, sztylet i 725 sztuk złota
- Statystyki: 50 obrażeń od ataku, 20% szybkości ataku i 400 zdrowia
- Aktywne Cięcie Zatrzymujące: Spowalniasz wrogów w promieniu wokół ciebie o 25 procent. I zyskujesz 25% dodatkowej prędkości ruchu za każdego trafionego bohatera, która zanika w ciągu dwóch sekund. Możesz się poruszać podczas rzucania, ale ma ono 15-sekundowy czas odnowienia.
- Pasywnie – Bohaterski Chód: Zadając obrażenia fizyczne, otrzymasz premię 20 do prędkości ruchu na dwie sekundy.
- Koniec dowcipu
- Całkowity koszt: 2900 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Łuk Refleksyjny, Płaszcz Negacji, Sztylet i 1000 sztuk złota
- Statystyki: 50% szybkości ataku, 50% odporności na magię i 20% wytrzymałości
- Pasywna – Fray: Twoje ataki zadają 15 obrażeń magicznych przy trafieniu.
- Włócznia Shojina
- Całkowity koszt: 3100 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Kindlegem, Młot Bojowy Caulfielda, Kilof i 325 sztuk złota
- Pasywna – Dragonforce: Twoje zaklęcia inne niż ostateczne zyskają 15 Przyspieszenia Umiejętności
- Wola skupiona pasywnie: Trafienia w zaklęcia będą zapewniać kumulacje o wartości maksymalnie trzech. Twoje zaklęcia zadają o trzy procent więcej obrażeń na każdy ładunek (ale tylko do dziewięciu procent).
- Wydajność przedmiotu będzie różna dla użytkowników walczących w zwarciu i na dystans.
- Fag
- Całkowity koszt: 1100 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Rubinowy Kryształ, Długi Miecz i 350 sztuk złota
- Pasywnie – Szał: Zaatakowanie jednostki zapewni 20 prędkości ruchu na dwie sekundy.
- Stalowa pieczęć
- Całkowity koszt: 1200 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Długi miecz, zbroja płócienna i 550 szt. złota
- Statystyki: 15 obrażeń od ataku i 30 pancerza
Zmiany w przedmiotach zabójców w okresie 14
- Usunięto: Mroczne Ostrze Draktharra i Szpon Prowlera
- (Nowość) Cyklosword Voltaic
- Całkowity koszt: 2900 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Brutalizator, Odłamek Kircheis i złoto 863
- Statystyki: 55 obrażeń od ataku, 18 destrukcji i 15 przyspieszenia umiejętności
- Pasywny – Naładowany: Ruch i Atakowanie wygeneruje Naładowany Atak. Twoje doskoki i stos Stealth są ładowane o 75 procent szybciej.
- Pasywne wzmocnienie: Twój naładowany atak zadaje 100 dodatkowych obrażeń fizycznych i spowalnia wrogów o 99 procent na 0,75 sekundy. Ale spowalnia tylko bohaterów walczących w zwarciu.
- (Nowość) Profanum Hydra
- Całkowity koszt: 3400 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Tiamat, Brutalizator i złoto 863
- Statystyki: 60 obrażeń od ataku, 18 destrukcji i 20 przyspieszenia umiejętności
- Aktywne – Heretyckie Cięcie: Zadasz 65 procent swoich całkowitych obrażeń od ataku jako obrażenia fizyczne pobliskim wrogom. Obrażenia te wzrosną do 97,5 procent całkowitych obrażeń od ataku jako obrażenia fizyczne zadawane wrogom poniżej 30 procent zdrowia.
- Pasywna – Cleave: Ataki zadają 40% obrażeń od AD jednostkom walczącym w zwarciu i 20% obrażeń od AD jednostkom dystansowym w promieniu 450 jednostek od trafionego celu.
- (Nowe) Pycha
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Ząbkowany Sztylet, Młot Bojowy Caulfielda i 900 sztuk złota
- Statystyki: 60 obrażeń od ataku, 18 destrukcji i 15 przyspieszenia umiejętności
- Pasywna – Ego: Kiedy zabijesz wrogiego bohatera, otrzymasz swój posąg.
- Pasywna – Eminencja: Kiedy bohater, któremu zadałeś obrażenia w ciągu ostatnich trzech sekund, umrze, zyskasz 10 (plus jeden na statuę) obrażeń od ataku na 60 sekund.
- (Nowa okazja
- Całkowity koszt: 2700 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Ząbkowany Sztylet, Odłamek Netheru i 800 sztuk złota
- Statystyki: 55 obrażeń od ataku, 18 destrukcji i 6% szybkości ruchu
- Pasywna – Morderstwo: Po ośmiu sekundach poza walką z Bohaterami zyskasz dodatkową Śmiertelność. Ta Śmiertelność trwa przez trzy sekundy po zadaniu obrażeń bohaterom.
- Pasywnie – Murderspeed: jeżeli bohater umrze w ciągu trzech sekund od zadania mu obrażeń, zyskasz 150 zmniejszającej się prędkości ruchu na 1,5 sekundy.
- (Nowy) Rectrix
- Całkowity koszt: 900 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Długi miecz i 550 sztuk złota
- Statystyki: 20 obrażeń od ataku i cztery procent szybkości ruchu
- (Nowość) Brutalizator
- Całkowity koszt: 1337 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: świecąca cząstka, kilof i 212 sztuk złota
- Statystyki: 25 obrażeń od ataku, 10 przyspieszenia umiejętności i 8 destrukcji
- Uraza Seryldy
- Całkowity koszt: 3200 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Brutalizator, Ostatni szept i 413 sztuk złota
- Statystyki: 45 obrażeń od ataku, 15 destrukcji i 15 przyspieszenia umiejętności
- Pasywnie – Rancor: Zyskasz 22 (plus 12 procent) penetracji pancerza destrukcji
- Pasywne-gorzkie zimno: Twoje umiejętności zadające obrażenia spowalniają wrogów mających mniej niż 50% zdrowia o 30% na sekundę
Zmiany w przedmiotach dla maga w okresie 14
- Usunięto: Koronę Strzaskanej Królowej, Wieczny Mróz, Leeching Leer, Demoniczne Uściski, Nocny Żniwiarz, Burza Ludena, Stoper (i odpowiadająca jej runa Idealnego Wyczucia czasu)
- (Nowe) Złośliwość
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Zaginiony Rozdział, Diabelski Kodeks i 900 sztuk złota
- Statystyki: 80 mocy umiejętności, 20 przyspieszenia umiejętności i 600 many.
- Ostateczna Moc: Zyskasz 15 Przyspieszenia Umiejętności dla swojej superumiejętności.
- Ultimate Flames: Kiedy zadasz obrażenia wrogiemu bohaterowi swoją superumiejętnością, spalisz ziemię pod nim na trzy sekundy, zadając 60 (plus sześć procent AP) obrażeń magicznych co sekundę. Zmniejszy to także ich odporność na magię o (6-12, która skaluje się wraz z twoim poziomem), tak długo jak znajdują się na płonącej ziemi.
- (Nowość) Towarzysz Castera
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Zaginiony Rozdział, Alternator Hextech i 700 sztuk złota
- Statystyki: 90 mocy umiejętności, 20 przyspieszenia umiejętności i 600 many
- Ładunek: Co trzy sekundy otrzymasz ładunek Strzału, który kumuluje się maksymalnie do 6.
- Ogień: Twoje umiejętności zadające obrażenia pochłoną wszystkie ładunki Strzału, aby zadać dodatkowe 40 (plus osiem procent AP) obrażeń magicznych celowi i jednemu dodatkowemu pobliskiemu celowi za każdy ładunek. jeżeli w zasięgu nie ma wystarczającej liczby celów, przy każdym pozostałym Strzału powtórzysz obrażenia na głównym celu, zadając 35% obrażeń.
- (Nowość) Burzowa Fala
- Całkowity koszt: 2900 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Alternator Hextech, Eteryczny Duszek i 950 sztuk złota
- Statystyki: 90 mocy umiejętności, 10 penetracji magii i 5% szybkości ruchu
- Pasywny-Stormraider: Zadajesz 35 procent maksymalnego zdrowia bohatera w ciągu trzech sekund od nałożenia na niego Stormsurge. Daje także użytkownikowi 25% prędkości ruchu na dwie sekundy, ale czas odnowienia wynosi 20 sekund.
- Pasywna – Stormsurge: Po dwóch sekundach Stormsurge uderza w cel błyskawicą, zadając mu 100-200 (w zależności od poziomu) (plus 50 procent AP) magicznych obrażeń. jeżeli zginą, błyskawica natychmiast wybuchnie na dużym obszarze wokół nich, a ty zyskasz 30 sztuk złota.
- (Nowość) Nawiedzająca postać
- Całkowity koszt: 1300 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Wzmacniająca Księga, Rubinowy Kryształ i 500 szt. złota
- Statystyki: 35 mocy umiejętności i 200 zdrowia.
- Pasywna – Szaleństwo: Za każdą sekundę walki z wrogimi bohaterami zadajesz dodatkowe obrażenia o dwa procent (maksymalnie o sześć procent).
- (Nowość) Cryptbloom
- Całkowity koszt: 2850 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Klejnot Zarazy, Diabelski Kodeks i 850 sztuk złota
- Statystyki: 70 mocy umiejętności, 15 przyspieszenia umiejętności i 30% penetracji magii
- Pasywna – Życie od śmierci: Kiedy w ciągu trzech sekund od zadania mu obrażeń wrogi bohater zostanie pokonany, utworzysz w jego lokalizacji nową leczącą, która leczy sojuszników o 50 (plus 50 procent AP). I jest 60-sekundowy czas odnowienia.
- Twórca Szczelin
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Nawiedzone Przebranie, Diabelski Kodeks i 800 sztuk złota
- Statystyki: 70 mocy umiejętności, 15 przyspieszenia umiejętności i 300 zdrowia
- Zepsucie Pustki: Za każdą sekundę walki z wrogimi bohaterami zadajesz dodatkowe obrażenia o dwa procent (maksymalnie 10 procent). Zyskasz 10% (w walce wręcz) i 6% (na dystans) Omnivampa przy maksymalnej sile.
- Void Infusion: Zyskasz dwa procent swojego dodatkowego zdrowia jako AP
- Zaktualizowano Omnivampa o następujące elementy (teraz istnieje tylko na Riftmaker):
- Omnivamp leczy cię o określony procent zadanych obrażeń, ale ma zmniejszony efekt (33% skuteczności) na stworach i potworach.
- Omnivamp leczy cię w pełnej wysokości zadając obrażenia od zwierząt lub obszarowe.
- Udręka Liandry’ego
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Nawiedzone przebranie, Różdżka Zniszczenia i 850 sztuk złota
- Statystyki: 90 mocy umiejętności i 300 zdrowia.
- Pasywna – Udręka: Zadawanie obrażeń dzięki umiejętności spowoduje, iż wrogowie będą płonąć w postaci obrażeń magicznych wynoszących dwa procent ich maksymalnego zdrowia na sekundę przez trzy sekundy.
- Pasywna – Cierpienie: Za każdą sekundę walki z wrogimi bohaterami zyskasz dwa procent dodatkowych obrażeń (maksymalnie sześć procent dodatkowych obrażeń).
- Horyzont ostrości
- Całkowity koszt: 2700 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Alternator Hextech, Diabelski Kodeks i 700 sztuk złota
- Statystyki: 90 mocy umiejętności i 20 przyspieszenia umiejętności.
- Pasywna – Hypershot: Kiedy zadajesz obrażenia swoimi umiejętnościami bohaterom w odległości 700 lub większej, odkryjesz ich na sześć sekund. Zadasz o 10% zwiększone obrażenia wrogom ujawnionym przez Hypershot.
- Pasywna – Skupienie: Kiedy odkryjesz wroga dzięki Hypershota, odkryjesz wszystkich innych wrogich bohaterów w promieniu 1200 jedn. od nich na dwie sekundy. I następuje drugie ochłodzenie.
- Naramiennik Poszukiwacza
- Całkowity koszt: 1600 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Wzmacniająca Księga, Wzmacniająca Księga, Płócienna Zbroja i 500 szt. złota
- Statystyki: 40 mocy umiejętności i 35 pancerza.
- Aktywna – Staza: Tylko raz możesz stać się niezniszczalny i niemożliwy do obrania za cel na 2,5 sekundy. Użytkownik nie może w tym czasie podjąć żadnych innych działań (a po użyciu przekształci się w Złamany Armguard).
- Płomień Cienia
- Całkowity koszt: 3200 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Niepotrzebnie duży pręt, Alternator Hextech i 850 sztuk złota
- Statystyki: 120 mocy umiejętności i 12 penetracji magii
- Bierna – Żarówka: Obrażenia magiczne i nieuchronne zadają krytycznie wrogom, którzy mają mniej niż 35% zdrowia. Zadaje to obrażenia zwiększone o 20%, ale obrażenia zadawane przez DoT i efekty zwierzaków zostaną zmniejszone do 30% zwiększone.
- Kosmiczny napęd
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Kindlegem, Eteryczny Duszek, Diabelski Kodeks i 450 sztuk złota
- Statystyki: 80 mocy umiejętności, 250 zdrowia, 25 przyspieszenia umiejętności i 5 procent szybkości ruchu
- Pasywnie – Spelldance: Zadawanie obrażeń wrogiemu bohaterowi umiejętnością zapewnia dodatkową prędkość ruchu na dwie sekundy.
- Wzmacniający tom
- Koszt: 400 sztuk złota
- Statystyki: 20 mocy umiejętności
- Różdżka Wieków
- Całkowity koszt: 2700 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Różdżka Zniszczenia, Katalizator i 550 szt. złota
- Statystyki: 50 mocy umiejętności, 300 zdrowia i 300 many
- Przedmiot ten zyskuje 20 punktów zdrowia, 20 punktów many i 4 punkty mocy umiejętności co 60 sekund i może kumulować się do 10 razy, uzyskując maksymalnie 200 punktów zdrowia, 200 punktów many i 40 punktów mocy umiejętności. Kiedy osiągniesz maksymalną liczbę stosów, zyskasz poziom.
- Pasywnie – Wieczność: Przywrócisz Manę równą siedmiu procentom obrażeń wstępnych otrzymanych od bohaterów i Zdrowie równe 25 procent wydanej Many. Może to kumulować do 20 punktów zdrowia przy każdym rzuceniu na sekundę.
- Usunięto: Za każde 200 uzdrowień lub many przywróconych dzięki Wieczności, zyskasz 35% dodatkowej prędkości ruchu, która zanika w ciągu trzech sekund.
Zmiany w przedmiotach zaklinacza w okresie 14
- Usunięto: Chemtech Putrifier i Kielich Harmonii
- (Nowość) Świecąca cząstka
- Koszt: 250 sztuk złota
- Statystyki: Przyspieszenie pięciu umiejętności
- (Nowość) Dawncore
- Całkowity koszt: 2700 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Lustro ze szkła opaskowego, Lustro ze szkła opaskowego i 700 sztuk złota
- Statystyki: 40 mocy umiejętności, 20 przyspieszenia umiejętności i 150% regeneracji many
- Pasywna – Dawncore: Zyskasz trzy procent mocy leczenia i tarczy oraz pięć mocy umiejętności za każde 100 procent podstawowej regeneracji many.
- Pasywna – Przyspieszenie Zaklęć Przywoływacza: Zyskasz 18 Przyspieszenia Zaklęć Przywoływacza.
- Echa Helii
- Całkowity koszt: 2200 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Kindlegem, Lustro ze szkła bandle i 400 sztuk złota
- Statystyki: 200 zdrowia, 40 mocy umiejętności, 20 przyspieszenia umiejętności i 125% regeneracji many
- Pasywna – Wysysanie Duszy: Zadając obrażenia bohaterowi, otrzymasz Odłamek Duszy, który kumuluje się do trzech. Uzdrowienie lub osłona sojusznika pochłonie wszystkie Odłamki Duszy, przywróci 20 Zdrowia i zada 55 obrażeń magicznych za każdy Odłamek najbliższemu wrogiemu bohaterowi.
- Pasywna – usunięto dysonans
Wsparcie zmian przedmiotów w okresie 14
- (Nowy) Atlas Świata
- Koszt przedmiotu: 40 sztuk złota
- Statystyki: 30 punktów zdrowia, 25% regeneracji many, 25% regeneracji zdrowia i 3 sztuki złota co 10 sekund
- Zadanie wsparcia: Zdobądź 500 sztuk złota za ten przedmiot, aby przekształcić go w Runiczny Kompas. Będziesz także mógł utrzymywać totemy.
- Generowanie złota: Zyskasz ładunek co 18 sekund, maksymalne kumulacje to trzy. Możesz także wykorzystać opłatę do zarabiania złota na dwa sposoby:
- Zadawanie obrażeń i ataki przeciwko bohaterom lub budowlom zapewniają 30 sztuk złota w walce wręcz i 28 w walce dystansowej.
- Zabicie stwora daje ci 20 sztuk złota. Twój najbliższy członek drużyny otrzyma taką samą ilość złota, jaką miałby, gdyby zabił stronnika. Może to oznaczać, iż wsparcie będzie bardziej aktywne w przepychaniu linii i eliminowaniu stworów.
- (Nowość) Kompas Runiczny
- Koszt przedmiotu: Ulepszenie z Atlasu Świata za 500 sztuk złota.
- Statystyki: 100 punktów zdrowia, 50 procent regeneracji many, 50 procent regeneracji zdrowia i 5 sztuk złota co 10 sekund
- Misja wsparcia: Zarobisz 1000 sztuk złota za ten przedmiot, aby przekształcić go w Runiczny Kompas. I będziesz mógł trzymać totemy.
- Generowanie złota: Zyskasz ładunek co 18 sekund, maksymalne kumulacje to trzy. Możesz także wykorzystać opłatę do zarabiania złota na dwa sposoby:
- Zadawanie obrażeń i ataki przeciwko bohaterom lub budowlom zapewniają 34 szt. złota w walce wręcz i 32 szt. w walce dystansowej.
- Zabicie stwora daje ci 28 sztuk złota. Twój najbliższy członek drużyny otrzyma taką samą ilość złota, jaką miałby, gdyby zabił stronnika.
- (Nowość) Nagroda Światów
- To prawie to samo, co Kompas Runiczny. Jest to jednak element pośredni, który można ulepszyć do dowolnego z pięciu elementów wsparcia.
- Koszt przedmiotu: Ulepszenie z Kompasu Runicznego za 1000 sztuk złota
- Statystyki: 100 punktów zdrowia, 50% regeneracji many, 50% regeneracji zdrowia i 5 sztuk złota co 10 sekund
- (Nowość)Wszystkie ulepszone przedmioty
- Wszystkie ulepszone przedmioty będą miały te same statystyki. Jedyną różnicą będą te ulepszenia:
- 200 Zdrowia
- 75% regeneracji many
- 75% regeneracji zdrowia
- Pięć sztuk złota na 10 sekund
- Wszystkie ulepszone przedmioty będą miały te same statystyki. Jedyną różnicą będą te ulepszenia:
- (Nowa) Niebiańska Opozycja
- Pasywna – Błogosławieństwo Góry: Zostaniesz Błogosławionym, aby zmniejszyć obrażenia zadawane przez bohatera o 40% (w zwarciu) i 25% (na dystans). Będzie się to utrzymywać przez dwie sekundy po otrzymaniu obrażeń od bohatera. Gdy przestanie działać, wyzwolisz falę uderzeniową, która spowolni wrogów o 50 procent na 1,5 sekundy. Efekt zostanie odświeżony, jeżeli opuścisz walkę na 15 sekund.
- (Nowość) Sanie Przesilenia
- Pasywnie: Spowolnienie lub unieruchomienie wrogiego bohatera da tobie i jednemu z pobliskich sojuszników o najniższym zdrowiu 120 dodatkowych punktów zdrowia i 90 prędkości ruchu na cztery sekundy. Ale jest 20-sekundowy czas odnowienia.
- (Nowy) Krwawa Pieśń
- Pasywna – Spellblade: Po użyciu umiejętności twój następny atak zostaje wzmocniony dodatkowymi obrażeniami fizycznymi przy trafieniu, z 1,5-sekundowym czasem odnowienia. jeżeli twoim celem jest bohater, zastosujesz Ujawnienie Słabości: Zwiększa to otrzymywane przez niego obrażenia o 12 procent w przypadku bohaterów walczących w zwarciu i 8 procent w przypadku bohaterów walczących na dystans na sześć sekund.
- (Nowość) Kreator Snów
- Pasywnie – Twórca Snów: Co osiem sekund będziesz otrzymywać niebieską bańkę snu i fioletową bańkę snu.
- Uzdrowienie i osłona innego sojusznika wysadzi w niego obie Bańki Snów i wzmocni go na trzy sekundy.
- Niebieska Bańka zmniejsza obrażenia przy następnym trafieniu o 140, a Fioletowa Bańka zapewnia dodatkowe 90 magicznych obrażeń przy następnym trafieniu.
- Pasywnie – Twórca Snów: Co osiem sekund będziesz otrzymywać niebieską bańkę snu i fioletową bańkę snu.
- (Nowość) Szpic Krainy Zaz’Zaka
- Pasywna – Eksplozja Pustki: Zadając bohaterowi obrażenia od umiejętności, spowoduje to eksplozję w jego bieżącej lokalizacji, zadając celowi i pobliskim wrogom obrażenia magiczne wynoszące 50 (plus trzy procent maksymalnego zdrowia) obrażeń magicznych. Ale jest to ograniczone do 300 w przypadku potworów i następuje trzysekundowy czas odnowienia.
Zmiany w przedmiotach strzelca wyborowego w okresie 14
- Usunięte przedmioty: Rageknife i Galeforce
- (Nowy) Terminus
- Całkowity koszt: 3200
- Przepis na przedmiot: Łuk Refleksyjny, Ostatni Szept, Sztylet i 750 sztuk złota
- Statystyki: 40 obrażeń od ataku i 30% szybkości ataku
- Pasywna – Cień: Twoje ataki zadają 30 magicznych obrażeń przy trafieniu.
- Pasywna – Zestawienie: Przy każdym ataku będziesz na przemian przełączać się między jasnymi i ciemnymi atakami.
- Lekkie ataki zapewniają 3-5 pkt. pancerza i odporności na magię, kumulują się do 15-25 na pięć sekund.
- Mroczne ataki zapewniają sześcioprocentową penetrację pancerza i penetrację magii, która może kumulować się do 30 procent przez 5 sekund.
- Anioł Stróż
- Całkowity koszt: 3000 sztuk złota
- Przepis na przedmiot: Miecz BF, Stalowy znak, złoto 950 (Usunięto stoper)
- Statystyki: 55 obrażeń od ataku i 45 pancerza
- Pasywna – Odrodzenie: Kiedy otrzymasz śmiertelne obrażenia, po czterech sekundach zastoju przywrócisz 50 procent swojego podstawowego zdrowia i 100 procent maksymalnej many. Ale istnieje 300-sekundowy (pięć minut) czas odnowienia.
- Widmowy Tancerz
- Całkowity koszt: 2800
- Przepis na przedmiot: Topór Przywiązany do Serca + Płaszcz Zręczności + 1000 sztuk złota
- Statystyki: 20 obrażeń od ataku, 30 procent szybkości ataku, 20 procent szansy na trafienie krytyczne i 10 procent szybkości ruchu
- Pasywna – Spectral Waltz: Podczas ataku podstawowe ataki zapewnią duchy i kumulację 7% dodatkowej prędkości ataku, ale możesz uzyskać maksymalnie 35% dodatkowej prędkości ataku.
Autor wyróżnionego obrazu: Gry zamieszek