Ostatnio ekipa Day of Reckoning opublikowała dużą aktualizację na temat postępów w projekcie i o nim samym. Jest ona dostępna
po angielsku (na HC) oraz po polsku (na naszym forum). Możecie poczytać tam o:
samej koncepcji Pałacu, łączącego nostalgię, mróz i niewzruszoną siłę natury;obecności Olbrzymów i Walkirii jako rozszerzeniu pewnych trope'ów jednostek, podobnie jak AB rozszerszło trope smoków;korzeniach Vori w Tolkienie i uderzające podobieństwo do Valinoru;kirinach -- ich przedstawienie w DoRze to synteza klasycznego obrazu japońskiego kirina z nutami nordyckich smoków (jak Jörmungandr);filozofii projektu, stałym postępie i dumie z podnoszenia zarówno poziomu projektu jak i umiejętności członków teamu;postępach w Kuźni i Grocie;nowych zdolnościach: Witalności (zwiększa życie jednostek) i Inicjatywie (możliwość przyspieszenia ruchu danej jednostki w pierwszej turze walki);możliwości dołączenia do teamu! o ile jesteście programistami, artystami albo macie jakieś inne przydatne zdolności i chcecie dołożyć swoją cegiełkę -- odezwijcie się do Fire Paladina.Update okraszony jest szeregiem grafik, na uwagę zasługują:
ewolucje czterech jednostek (High Elfa, Kirina, Pyro i Arachne) okazujące próbowanie nowych rzeczy, inkorporowanie feedbacku i generalny rozwój;kilka screenów z walk, na których możemy podziwiać nowe modele bohaterów, ikonki zaklęć (mogę w sekrecie powiedzieć, iż jedno z nich uniemożliwia atakowanie celowi innych jednostek), absolutnie olśniewającego simurgha oraz... sabotaż golemów!