Nowe wieści o Dniu Rozliczenia

acidcave.net 7 godzin temu
Ostatnio ekipa Day of Reckoning opublikowała dużą aktualizację na temat postępów w projekcie i o nim samym. Jest ona dostępna po angielsku (na HC) oraz po polsku (na naszym forum). Możecie poczytać tam o:
  • samej koncepcji Pałacu, łączącego nostalgię, mróz i niewzruszoną siłę natury;
  • obecności Olbrzymów i Walkirii jako rozszerzeniu pewnych trope'ów jednostek, podobnie jak AB rozszerszło trope smoków;
  • korzeniach Vori w Tolkienie i uderzające podobieństwo do Valinoru;
  • kirinach -- ich przedstawienie w DoRze to synteza klasycznego obrazu japońskiego kirina z nutami nordyckich smoków (jak Jörmungandr);
  • filozofii projektu, stałym postępie i dumie z podnoszenia zarówno poziomu projektu jak i umiejętności członków teamu;
  • postępach w Kuźni i Grocie;
  • nowych zdolnościach: Witalności (zwiększa życie jednostek) i Inicjatywie (możliwość przyspieszenia ruchu danej jednostki w pierwszej turze walki);
  • możliwości dołączenia do teamu! o ile jesteście programistami, artystami albo macie jakieś inne przydatne zdolności i chcecie dołożyć swoją cegiełkę -- odezwijcie się do Fire Paladina.

  • Update okraszony jest szeregiem grafik, na uwagę zasługują:
  • ewolucje czterech jednostek (High Elfa, Kirina, Pyro i Arachne) okazujące próbowanie nowych rzeczy, inkorporowanie feedbacku i generalny rozwój;
  • kilka screenów z walk, na których możemy podziwiać nowe modele bohaterów, ikonki zaklęć (mogę w sekrecie powiedzieć, iż jedno z nich uniemożliwia atakowanie celowi innych jednostek), absolutnie olśniewającego simurgha oraz... sabotaż golemów!

    • Dwustronny lineup Pałacu
    • Podziemne starcie
    • Magia vs technologia
    • Brutalność vs wyrafinowanie
    • Lodowe piękno
    • Kirin -- kiedyś i teraz
    • Masz ognia?
    • Ewolucja Spider Woman
    Idź do oryginalnego materiału