Premiera drugiego sezonu serialu Squid Game nadciąga wielkimi krokami. To właśnie z nią związany był felerny konkurs, któremu towarzyszył wyciek danych około 4000 Polaków. Do niej nawiązuje również najnowszy trik, jaki pojawił się niedawno w wyszukiwarce Google. Znacie go już? Poznajcie!
Squid Game w Google to nowy easter egg w wyszukiwarce
Liczne easter eggi w wyszukiwarce Google znaleźć można od wielu lat i jest ich tyle, iż aż trudno w to uwierzyć. W zasadzie każdego roku w najpopularniejszym tego typu narzędziu świata przybywa ich co najmniej kilka, kilkanaście. Najnowszy trik w Google dotyczy rychłej premiery drugiego sezonu serialu Squid Game, która zagości na platformie Netflix.
Netflix zaprasza wszystkich internautów do wzięcia udziału w grze – na szczęście nie na śmierć i życie. Przed planowaną na 26 grudnia premierą drugiego sezonu Squid Game, w Google umieszczono easter egg w postaci mini gierki z regułami rodem z serialu. Aby ją włączyć wystarczy wpisać frazę „Squid Game” w pasku wyszukiwania, a następnie tapnąć na banerek u dołu ekranu.
Gra w ikoniczne „Red Light, Green Light” z animatroniczną lalką Young-hee jest bardzo prosta. Gracze przejmują kontrolę nad postaciami ubranymi w charakterystyczne zielone dresy, prowadząc je do mety, jednocześnie wykonując polecenia lalki. Należy klikać w kółko, aby przesuwać swoje postacie, i w X, aby je zatrzymać. Kluczem do przetrwania jest idealne wyczucie czasu. Gracze muszą zatrzymać postać, zanim Young-hee się obróci.
Sztuczka działa zarówno w desktopowej, jak i mobilnej wersji przeglądarek internetowych.
To z pewnością jeden z ciekawszych i bardziej angażujących trików w Google, nie sądzicie?
Źródło: mat. własny