Pasywna – Krok Drakehounda
Wydanie polecenia ataku lub ruchu podczas rzucania umiejętności spowoduje, iż Ambessa doskoczy na krótki dystans po rzuceniu umiejętności. Rzucenie umiejętności zapewnia jej dodatkowy zasięg, obrażenia i prędkość ataku przy następnym ataku, a także zwraca energię.
Q — Przebiegły Zamach / Rozdzierający Uderzenie
Ambessa zatacza przed sobą półkole swoimi bliźniaczymi smoczymi psami, zadając dodatkowe obrażenia wrogom trafionym ostrzami.
Uderzenie wroga zmieni kolejne użycie tej umiejętności na krótki okres czasu, powodując, iż rzuci ona swoje bliźniacze smocze ogary w linię przed nią, zadając dodatkowe obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi.
W – Odrzucenie
Ambessa zyskuje tarczę, na chwilę się wzmacnia, a następnie uderza w ziemię, zadając obrażenia pobliskim wrogom. jeżeli podczas wzmacniania się zablokuje jakiekolwiek obrażenia inne niż stwory, umiejętność ta zadaje zwiększone obrażenia.
E – Szarpać
Ambessa owija wokół siebie swoje bliźniacze smocze ogary, zadając obrażenia i spowalniając pobliskich wrogów. Zainicjowanie Kroku Drakehounda dzięki tej umiejętności powoduje, iż uderza ona po raz drugi pod koniec doskoku.
R – Publiczna egzekucja
Ambessa mruga do najdalszego wrogiego bohatera w wybranej przez siebie linii i tłumi go po przybyciu. Następnie wbija wroga w ziemię, gdzie otrzymuje obrażenia i zostaje ogłuszony.