To jednak nie wszystkie złe wieści, ponieważ NVIDIA ogłosiła również, iż zwiększy rozdzielczość i jakość obrazu w warstwie GeForce Now Performance – wcześniej Priority – z 1080p do 1440p. Poziomy Ultimate i Basic pozostają niezmienione zarówno pod względem nazwy, jak i zestawu funkcji. NVIDIA twierdzi, iż ograniczenie czasu gry było konieczne, aby „nadal zapewniać wyjątkową jakość i szybkość, a także krótsze czasy oczekiwania”. Oczywiście gracze mogą dokupić dodatkowy czas gry w cenie 2,99 USD za 15 godzin GeForce Now Performance i 5,99 USD za 15 godzin GeForce Now Ultimate. Limity czasu gry wejdą w życie 1 stycznia 2025 r., a każdy, kto zarejestruje się wcześniej w celu wykupienia płatnej subskrypcji GeForce Now, nie będzie podlegał nowym limitom czasu gry aż do stycznia 2026 r.
NVIDIA twierdzi, iż limity czasu gry będą wystarczające dla 94% użytkowników GeForce Now i zaleca graczom korzystanie z pulpitu nawigacyjnego „Szczegóły czasu odtwarzania GeForce Now” w celu monitorowania wykorzystania, aby uniknąć przypadkowego przekroczenia maksymalnego czasu. NVIDIA obniża także cenę przepustki dziennej GeForce Now o 25%, zmniejszając jej koszt do 2,99 USD w przypadku przepustki Performance Day Pass i 5,99 USD w przypadku przepustki Ultimate Day Pass. Ta zniżka, w połączeniu z obietnicą firmy NVIDIA dotyczącą opóźnionych limitów czasu gry dla nowych użytkowników, którzy zasubskrybują grę przed 31 grudnia, wydaje się próbą złagodzenia skutków nowych wymagań dotyczących czasu gry i pozyskania nowych subskrybentów.
NVIDIA ogłosiła także, iż w listopadzie do GeForce Now dołączy szereg nowych gier:
- Planet Coaster 2 (nowe wydanie na Steamie, 6 listopada)
- Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate (nowe wydanie na Steamie, 6 listopada)
- Imperium Mrówek
- Unrailed 2: Powrót na adekwatne tory
- Symulator sklepu z kartami TCG
- StarCrafta II
- Zremasterowany StarCraft