NVIDIA wydaje sterowniki GeForce 560.70 WHQL Game Ready

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu



NVIDIA wydała dziś najnowszą wersję swojego systemu GeForce. Wersja 560.70 WHQL jest gotowa do gry Dungeonborne, Flintlock: The Siege of Dawn i Stormgate. Oprócz optymalizacji wydajności sterownik umożliwia obsługę DLSS 3 Frame Generation i Reflex dla trzech gier. Sterowniki dodają kompatybilność G-SYNC dla 14 nowych modeli monitorów. Sterownik dodaje również obsługę CUDA 12.6. Ta wersja nie naprawia żadnych błędów związanych z grami, ale rozwiązuje kilka problemów z popularnymi aplikacjami do tworzenia treści.

Naprawiono błąd powodujący, iż NVENC ignoruje ustawienia jakości i szybkości transmisji dla kodowania 10-bitowego. Skalowanie 10-bitowej zawartości HEVC lub AV1 poniżej 50% w polu widzenia powoduje uszkodzenie wyświetlania, co zostało naprawione. Naprawiono błąd powodujący, iż Unity Engine generuje artefakty podczas renderowania nakładającej się geometrii w wygładzonym buforze ramki. Naprawiono uszkodzenie wizualne zauważone w podglądach Source i Program Monitor w Adobe Premiere.

POBIERAĆ: NVIDIA GeForce 560.70 WHQL

Gotowy do gry

  • Podziemia
  • Flintlock: Oblężenie Świtu
  • Brama sztormowa

TechnologiaObsługa monitora G-Sync

  • Acer X32X
  • AOC AG276QZD2
  • ASUS XG27ACG
  • ASUS PG27AQDP
  • LG 27GS93QE
  • LG 39GS96QB
  • Sprzedam
  • LG 32GS75QN
  • LG 27GP95RP
  • LG 27GP95U
  • LG 27GS65F
  • LG 24GS65F
  • Philips 27M2N3200L
  • Philips 27M2N8500

Naprawiono ogólne błędy

  • [NVENC] Ustawienia jakości i szybkości transmisji bitów są ignorowane w przypadku kodowania 10-bitowego [4697900]
  • [OBS] Skalowanie zawartości 10-bitowej HVEC lub AV1 poniżej 50% w obszarze widoku powoduje uszkodzenie niektórych konfiguracji [4496901]
  • [Unity] Artefakty podczas renderowania nakładającej się geometrii w buforze ramki z wygładzaniem krawędzi [4616564]
  • [Adobe Premiere] Uszkodzenie wizualne w podglądach Source i Program Monitor podczas korzystania ze sterownika 555.85 [4679207]

Znane problemy

  • [GeForce Experience] Nakładka monitorowania wydajności może zatrzymać odświeżanie informacji o procesorze graficznym [4679970]
  • [GeForce Experience/NVIDIA App] jeżeli wykorzystanie procesora graficznego zatrzyma się na 0% w nakładce Wydajność, gry mogą wyświetlać zacięcia [4720547]



Source link

Idź do oryginalnego materiału