NVIDIA wydała dziś najnowszą wersję swojego systemu GeForce. Wersja 560.70 WHQL jest gotowa do gry Dungeonborne, Flintlock: The Siege of Dawn i Stormgate. Oprócz optymalizacji wydajności sterownik umożliwia obsługę DLSS 3 Frame Generation i Reflex dla trzech gier. Sterowniki dodają kompatybilność G-SYNC dla 14 nowych modeli monitorów. Sterownik dodaje również obsługę CUDA 12.6. Ta wersja nie naprawia żadnych błędów związanych z grami, ale rozwiązuje kilka problemów z popularnymi aplikacjami do tworzenia treści.
Naprawiono błąd powodujący, iż NVENC ignoruje ustawienia jakości i szybkości transmisji dla kodowania 10-bitowego. Skalowanie 10-bitowej zawartości HEVC lub AV1 poniżej 50% w polu widzenia powoduje uszkodzenie wyświetlania, co zostało naprawione. Naprawiono błąd powodujący, iż Unity Engine generuje artefakty podczas renderowania nakładającej się geometrii w wygładzonym buforze ramki. Naprawiono uszkodzenie wizualne zauważone w podglądach Source i Program Monitor w Adobe Premiere.
POBIERAĆ: NVIDIA GeForce 560.70 WHQL
Gotowy do gry
- Podziemia
- Flintlock: Oblężenie Świtu
- Brama sztormowa
TechnologiaObsługa monitora G-Sync
- Acer X32X
- AOC AG276QZD2
- ASUS XG27ACG
- ASUS PG27AQDP
- LG 27GS93QE
- LG 39GS96QB
- Sprzedam
- LG 32GS75QN
- LG 27GP95RP
- LG 27GP95U
- LG 27GS65F
- LG 24GS65F
- Philips 27M2N3200L
- Philips 27M2N8500
Naprawiono ogólne błędy
- [NVENC] Ustawienia jakości i szybkości transmisji bitów są ignorowane w przypadku kodowania 10-bitowego [4697900]
- [OBS] Skalowanie zawartości 10-bitowej HVEC lub AV1 poniżej 50% w obszarze widoku powoduje uszkodzenie niektórych konfiguracji [4496901]
- [Unity] Artefakty podczas renderowania nakładającej się geometrii w buforze ramki z wygładzaniem krawędzi [4616564]
- [Adobe Premiere] Uszkodzenie wizualne w podglądach Source i Program Monitor podczas korzystania ze sterownika 555.85 [4679207]
Znane problemy
- [GeForce Experience] Nakładka monitorowania wydajności może zatrzymać odświeżanie informacji o procesorze graficznym [4679970]
- [GeForce Experience/NVIDIA App] jeżeli wykorzystanie procesora graficznego zatrzyma się na 0% w nakładce Wydajność, gry mogą wyświetlać zacięcia [4720547]