Techland opublikował kolejny przedpremierowy materiał wideo z Dying Light: The Beast. Zwiastun skupia się na Walce i parkurze.
Techland zaprezentował kolejny zwiastun Dying Light: The Beast. Krótki film ukazuje wewnętrzne zmagania Kyle’a, otwarty świat Castor Woods, parkour i inne sposoby przemierzania świataDo tego bez wątpienia brutalną, pełną akcji walkę. Wygląda na to, iż rozgrywka będzie nie tylko wciągająca, ale i pełna emocji.
Twórcy postawili sobie za cel uczynić Dying Light: The Beast najbardziej realistyczną, wymagającą i ekscytującą odsłoną serii. Aby to osiągnąć, skupili się na kluczowych mechanikach rozgrywki, najważniejszych dla graczy.
Parkour: | Walka: |
- Gracze mogą pójść, dokąd tylko ich nogi poniosą, a przy tym wspinać się na wszystko, co przykuje ich uwagę. Poruszanie się odbywa się w sposób realistyczny i naturalny.
- Fizyka w grze została udoskonalona – skoki są teraz bardziej naturalne pod względem wysokości i długości, a efekt unoszenia się w powietrzu został wyeliminowany.
- Swoboda w eksploracji i odkrywaniu różnych dróg do celu zachęca do aktywnego odkrywania świata.
- Wspinaczka nie jest ograniczana paskiem wytrzymałości, ale by dotrzeć do najtrudniejszych miejsc, potrzebna jest spostrzegawczość.
- Bez ułatwień – parkour to kluczowa umiejętność, którą trzeba opanować, decydująca o przetrwaniu i ucieczce przed zombie.
- Ponad 100 nowych animacji ruchów Kyle’a Crane’a, w tym 17 unikalnych dla wspinaczki na krawędziach.
- Ciosy broniami zostały precyzyjnie przeanalizowane – czasy zamachów i zatrzymań dopasowano tak, by uderzenia robiły większe wrażenie.
- Nowy silnik fizyki dokładnie odwzorowuje siłę uderzeń – realistyczne reakcje są możliwe dzięki aktywnemu ragdollowi i krótkim animacjom.
- Ludzcy przeciwnicy korzystają z zaawansowanej sztucznej inteligencji, wykorzystując mechanikę osłon i stosując choćby 22 różne strategie zajmowania pozycji.
- Na podstawie sugestie graczy przyspieszono stabilizację broni oraz wzmocniono odczuwalność uderzeń w walce wręcz.
- Model obrażeń pozwala na zniszczenie co najmniej 12 części ciała przeciwników, a liczba widocznych ran jest dwukrotnie większa niż w poprzednich odsłonach serii.
Nowy odcinek dziennika deweloperskiego
Dodatkowo poniżej możesz obejrzeć najnowszy odcinek dziennika deweloperskiego. Biora w nim udział Kacper Kowalczuk – Dyrektor Techniczny, Marcin Bahryn-Kamiński – Starszy Animator. Nie zabrakło również Tymona Smektały – Dyrektora Serii Dying Light, wszyscy z pewnością zdradzają jeszcze więcej ciekawych szczegółów.
Podczas targów gamescom Bartosz miał już okazję zagrać w najnowsze dzieło Techlandu. Jego wrażenia możesz przeczytać, klikając w poniższy link.
Tytuł ukaże się 19 września 2025 roku na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S. Gracze mogą zamówić tytuł w przedsprzedaży za 229.99zł, by otrzymać bonusowy pakiet „Hero of Harran”. Posiadacze Edycji Ultimate Dying Light 2: Stay Human otrzymają dostęp do gry z tym pakietem bez dodatkowych opłat.