Obszerny przewodnik po szpitalu w Innym Świecie w Silent Hill 2

1 tydzień temu

Jeśli myślałeś, iż szpital Brookhaven w Silent Hill 2 był przerażający, czeka Cię mnóstwo pracy, jeżeli chodzi o eksplorację Szpital Innego Świata. Zniszczony, zardzewiały i pełen wrogów, będziemy mieli tu jeszcze kilka zagadek do rozwiązania, nie stając się jednocześnie pożywieniem dla Czerwonej Piramidy.

Na szczęście przy popchnięciu we adekwatnym kierunku eksploracja tego miejsca nie jest wcale taka zła. Aby pomóc Ci w ucieczce ze szpitala, oto nasz Przewodnik po szpitalu w Innym Świecie Silent Hill 2.

Przewodnik po szpitalu w Innym Świecie Silent Hill 2

Po przewiezieniu do szpitala Otherworld po walce z Flesh Lips w Silent Hill 2, przekonasz się, iż teraz wszystko wygląda zupełnie inaczej. Po pierwsze, wejdź do pokoju dziennego i zbierz Karta oceny z wózka inwalidzkiego, a następnie wyjdź, aby znaleźć punkt kontrolny zapisu na korytarzu. Nie ma tu nic więcej do zrobienia poza zabraniem zapasów, więc zejdź korytarzem i wjedź windą na 2 piętro.

Trzy różne zamki do rozwiązania… | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

W stołówce na 2. piętrze, niedaleko dyżurki pielęgniarki, wejdź w interakcję z zamaskowaną skrzynką, aby odsłonić skrzynkę z trzema różnymi zamkami. Jak widać, mamy tu nad czym pracować. W tym pokoju znajduje się także punkt kontrolny zapisu, z którego polecam korzystać za każdym razem, gdy tu wrócisz. Następnie udaj się na 3 piętro. Do małej klatki schodowej w północno-zachodniej części można dostać się wchodząc do Gabinetu Pielęgniarki, Pokoju Zabiegowego, a następnie wpełzając do Pokoju Pielęgniarki i Przebieralni dla Kobiet. Po dotarciu na 3 piętro udaj się do Pokoju Rentgenowskiego, gdzie możesz przeczytać wiersz „Procedura” . Udaj się do sali egzaminacyjnej 4 obok, aby znaleźć manekina na fotelu chirurgicznym z Instrument Siły przedmiot na stole obok.

Użyj Instrumentu Siły, aby złamać ramię manekina. | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

Wejdź w interakcję z manekinem i poruszaj jego ramionami, dzięki czemu będziesz mógł następnie użyć Instrumentu Mocy do złamania jednego z nich. Po wykonaniu tej czynności musimy iść i zdobyć kolejne narzędzie. Zawróć i przeskocz przez okno, a następnie rozbij ścianę po północnej stronie D2, aby wejść do pokoju. W D2 możesz skorzystać z drabiny, aby udać się do kuchni na 2 piętrze. Sprawy mogą być teraz trochę zagmatwane, ale proszę o wyrozumiałość. Wejdź do magazynu i przejdź do dokumentacji medycznej, a następnie wejdź do małego pomieszczenia, które znajduje się na północ od toalety na twojej mapie.

Użyj Klucza Błogości, a następnie dźgnij manekina w oko. | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

Tutaj możesz zbierać Klucz Błogości z małego pudełka na ścianie, a następnie wyjdź. Wróć do manekina i krzesła chirurgicznego na 3 piętrze i ponownie wejdź z nim w interakcję. Tym razem użyj Klucza Błogości, aby rozbić jego oko i zdobyć Klucz do oka Lapis.

Użyj klucza Lapis Eye na Chained Box. | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

Wróć na pierwsze piętro i użyj Lapis Eye Key na środkowym zamku przykutej skrzyni. Zauważysz, iż w rezultacie otoczenie nieznacznie się zmieni. Podążaj po zerwanym łańcuchu do toalety na 2. piętrze. Wejdź tutaj na wózek, aby uzyskać dostęp do pokoju na zachód od toalety na twojej mapie. Możesz teraz wejść do L1, gdzie możesz przeskoczyć przez okno, aby ponownie dostać się do korytarza. Następnie wejdź do M1, gdzie znajdziesz zegar. Wejdź z nim w interakcję i zacznij go obracać; zatrzyma się na 2. Następnie rozbij ścianę w M3, aby uzyskać dostęp do M2.

Ta strona kalendarza ujawnia nasz kod. Musimy po prostu spojrzeć na środowisko, aby dowiedzieć się reszty. | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

W M2 jest wiele do zobaczenia. Najpierw zabierz stronę kalendarza spod łóżka. Napis tutaj będzie szczegółowo opisywał wiele rzeczy, które można znaleźć w całym pokoju: 1 rok, kiedy mnie obserwowali, Tyle pigułek, którymi mnie nakarmili – odnosi się do sześciu tabletek w zlewie. Kiedy nadchodzi głośna godzina – odnosi się do zegara, który utknął na poziomie 2. Drżę za każdym razem, gdy pada światło – odnosi się do migoczącego światła, które widać przez dziurę w ścianie. Miga dwa razy. Strona kalendarza i kombinacja rzeczy w pokoju ujawniają nam kod, gdy go odkryjemy. Kod jest 1622.Wróć do 1F i wprowadź kod na zamku szyfrowym po lewej stronie. Po raz kolejny otoczenie wokół nas ulegnie niewielkiej zmianie. Następnie spójrz na mapę i zidentyfikuj Pralnię. Teraz musisz rozbić ścianę na południe od tego. Będąc na L2, odsuń półkę od drzwi. Na lewo od półki będzie wózek, który teraz, gdy półka została przesunięta, można przesunąć na półkę prowadzącą do L3. Wejdź następnie do L3 i spodziewaj się kolejnych wrogów. Wejdź do Pokoju Obserwacyjnego i zbierz Klucz do biura dyrektora sprzed telewizora, a także Notatka pacjentaZ kluczem pod ręką udaj się następnie do Gabinetu Dyrektora i wejdź do środka. Jest nagranie i Maniakalny bazgroł tutaj, a także drabinę, aby wejść na górę. Wejdź do pokoju 17, a zobaczysz nosze lecznicze, które nie mają mocy. Aby go zasilić, udaj się do małego magazynu, który znajduje się na północ od Toalety na twojej mapie. Włącz generator w pomieszczeniu, zanim wczołgasz się do Toalety, gdzie możesz zebrać Notatka dyrektora.

Po pomyślnym włączeniu noszy zabiegowych zostaje ujawniony nasz ostateczny kod. | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

Następnie wróć do pokoju 17 i włącz nosze lecznicze, aby odsłonić nasz trzeci i ostatni kod: 9659.Wróć do 1F i wprowadź ostateczny kod. Odtworzy się krótki przerywnik filmowy i zostanie ujawniona Pani w Drzwiach. Po scence będziesz miał -1 Przycisk windy z jej ust i zobaczę, iż brakuje jej dwóch pierścionków. Na ścianie obok niej wisi także notatka. Następnie przymocuj przycisk do windy i zejdź do piwnicy. Jednak w windzie rozpocznie się ogłoszenie Cukierek albo psikus. Spowoduje to zadanie Jamesowi trzech pytań na temat Silent Hill, na które można odpowiedzieć, korzystając ze fragmentów wiedzy znalezionych w początkowej części gry. Będziemy mieli okazję odpowiedzieć na nie dopiero jakiś czas później, więc podam odpowiedzi na pytania „Cukierek albo psikus”, gdy już tam dotrzemy.

Chwyć Miedziany Pierścień, a Maria pojawi się ponownie. | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

Gdy już znajdziesz się w piwnicy, udaj się do Kotłowni i wdrap się na wózek, by dostać się do Pijalni. Tutaj zbierz Miedziany pierścień od stołu i rozpocznie się scenka przerywnikowa. Maria wróciła! Następnie udaj się na południe od Pijalni i udaj się klatką schodową do niezbadanej części 1 piętra. Gdy zaczniesz iść korytarzem, uruchomią się zraszacze i porozmawiasz z Marią. Gdy będziesz mógł ponownie biec sprintem, udaj się do Doctor’s Lounge i wejdź w interakcję z lodówką, aby obejrzeć krótki przerywnik filmowy. Będziesz teraz mieć Pierścień ołowiany.

Pudełko dekoracyjne zawiera dodatkowe materiały do ​​wykorzystania przez Jamesa. | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

Zanim wrócimy do Pani w Drzwiach, udaj się do Apteki. Jest ozdobne pudełko w rogu, gdzie możemy wpisać nasze odpowiedzi na „Cukierek albo psikus”. Pytania, odpowiedzi i miejsca, gdzie można je znaleźć, są następujące: Na początku osiemnastego stulecia w Silent Hill rozprzestrzeniła się straszna choroba, w wyniku której wielu mieszkańców zginęło. Ich ciała wrzucono do jeziora, aby zasnąć na zawsze w wodnym grobie. Ile dusz zginęło podczas zarazy?

  1. 42
  2. 67 – znaleziony w Rosewater Park Memorial.
  3. 85

Jedź Sanders Street w kierunku wschodnim i dalej, na obrzeża miasta. Jedna i tylko jedna droga prowadzi w stronę składowiska drewna i cmentarza. Jak nazywa się ta droga?

  1. Droga Bachmana
  2. Ulica Munsona
  3. Wiltse Road – sprawdź mapę South Vale.

Kilka lat temu Silent Hill było świadkiem makabrycznego morderstwa. Brat i siostra bawili się na drodze, kiedy zostali zaatakowani i pocięci siekierą na kawałki. Rozszarpane ciało, zmiażdżone kości, rozpryskana krew… Co za straszna tragedia. Cóż za makabryczny koniec życia niewinnych ludzi. Jedną z ofiar był miejscowy chłopiec imieniem Billy Locane. Ale jak miała na imię druga ofiara, siostra Billy’ego?

  1. Miriam – z wycinku z gazety w pokoju 112 Wood Side Apartments.
  2. Wrzos
  3. Julia

Jeśli uda Ci się odpowiedzieć na te pytania, będziesz mógł je zebrać Łuski i strzykawki do strzelby.Teraz wróć na górę do Pani w Drzwiach i załóż na nią oba pierścienie. Drzwi się teraz otworzą, więc zejdź na dół! Wpadniesz na Złowieszcza uwaga i po drodze punkt kontrolny zapisu, a gdy wejdziesz do korytarza na dole, przygotuj się na ponowne pojawienie się Piramidy. Biegnij wzdłuż korytarza, omijając wszelkie przeszkody, aż rozpocznie się przerywnik filmowy. James dotrze do windy. Maria, z drugiej strony… Po windzie wrócisz na 1 piętro szpitala, ale drzwi frontowe są teraz zamknięte. Po prostu udaj się do recepcji i przejrzyj znajdujący się tutaj dziennik, aby odzyskać Klucz do wejścia do szpitala. Zobaczysz także Laurę biegnącą w kierunku Rendell Street. Zapisz grę przed wyjściem, a następnie w końcu ucieknij ze szpitala Brookhaven. Jesteś teraz z powrotem w South Vale, ale teraz jest znacznie ciemniej. Aby kontynuować nasz opis przejścia Silent Hill 2, oto nasz przewodnik po Dark South Vale.


Aby uzyskać więcej informacji na temat Silent Hill 2, zapoznaj się z naszą pozbawioną spoilerów recenzją remake’u.

Idź do oryginalnego materiału