Odpowiedzi twórców na pytania dotyczące Ultra testu | WoT: Blitz
rykoszet.info 1 miesiąc temu
Moduły czołgów zostaną przekształcone w „ulepszenia czołgów” i będą dostępne do kupienia za srebro.
Klucze do zestawów będą dostępne za aktywności oraz jako oferty w sklepie.
Nowa mechanika badania czołgów, a mianowicie „Zestawy”, nie zostanie wycofana – to ostateczna decyzja.
Zestawy będą badane za doświadczenie, szczegółowe informacje nie są jeszcze dostępne.
Każdy zestaw będzie miał własny wygląd i muzykę.
Wiele przedmiotów z magazynu zostanie przeniesionych. Co dokładnie – dowiemy się podczas testów.
Zestawy będzie można sortować według kategorii, takich jak historyczność, ekskluzywność i inne.
Niektóre przedmioty kolekcjonerskie będą dostępne w zestawach, ale nie wszystkie.
Około środy należy spodziewać się wysłania e-maili z zaproszeniem do ultra test.
W przyszłym tygodniu, podczas streamu, deweloperzy opowiedzą o zmianach w bitwach.
Podczas testów zmiana lub dostosowanie celownika nie będzie dostępne.
Celem dowódców jest stworzenie zmienności dla różnych rodzajów wyposażenia, a nie mocne wzmocnienie wszystkich obecnych atutów i zwiększenie różnicy między nowym graczem a starym.
Amunicja zostanie częściowo przeniesiona do usprawnień czołgów, częściowo usunięta, częściowo do wyposażenia.
Wyposażenie – zmieni się nieznacznie.
Zniżek na wykup czołgów nie będzie.
Gracze, którzy brali udział w ultra teście prawdopodobnie coś dostaną, ale nie będzie to nic godnego zapamiętania.
Stream od deweloperów w przyszłym tygodniu.
API i mody nie są priorytetem, nie będzie dla nich wsparcia
Sprzedaż czołgów będzie niemożliwa.
Wyposażenie i zasoby nie znikną po przeniesieniu gry, wszystko to (z wyjątkiem kontenerów) pozostanie z tobą.
Przywracanie czołgów nie będzie już możliwe.
Nie będzie już bitew rankingowych, będzie coś lepszego.
Ulepszanie zestawów będzie trudniejsze niż linii.
Nie wszystkie tryby będą na premierę.
W przyszłości może pojawić się tier 8 (na obecny system tier 11).
Będzie wsparcie dla macOS.
Darmowe doświadczenie zostanie przeprojektowane.
Okno statystyk zostanie zmienione.
Gra NIE zostanie wydana na UE5 w ciągu najbliższych 3 miesięcy.
Dowódcy będą udźwiękowieni, dźwięki zostaną przeprojektowane.
Obecne tiery 1-3 pozostaną w oddzielnych zestawach, ale zostaną ponownie zbalansowane, aby grać ze sobą po premierze. Prawdopodobnie nie będzie można ich wypuścić do bitwy w momencie premiery, ale zostaną zapisane na koncie. -Matchmaking dla nowych graczy zostanie przerobiony lub usunięty.
Nie będzie elitarnego doświadczenia.
Klany mogą nie być dostępne podczas testów, ale planuje się ich dodanie w dniu premiery.
MOE nie są warte czekania.
Nie warto czekać na czat głosowy.
Nowi gracze zaczną z zestawem nowych czołgów.
Rangi mogą zostać przeprojektowane.
Mirage i Lost Temple powrócą, ale później niż w dniu premiery.
Nowy Himmelsdorf nie pozostało gotowy, choćby na nowym silniku.
W momencie premiery nie będzie buffów i nerfów.
W teście będzie około 15 map, liczba map w dniu premiery jest wciąż nieznana.
Personalizacja zostanie zmieniona.
Przed premierą gry na UE5 nie są planowane żadne nowe współprace.
Sezony zostaną dodane później niż w dniu premiery.
Kontenery pozostaną, animacje dla nich będą takie jak te obecnie.
Grafika i inne ustawienia będą bardziej elastyczne.
Nie będzie ogólnego czatu, ale czat ze znajomymi pozostanie.
Opracowywany jest system techniczny, który będzie miał więcej opcji organizacyjnych dla turniejów, typów turniejów itp.