OPPO otworzyło w Krakowie pierwszą w Europie strefę „Experience Zone” (ZDJĘCIA)

2 godzin temu

W Centrum Handlowym Bonarka otwarto pierwszą w Europie strefę marki OPPO – „Experience Zone”. To zupełnie nowy koncept, który pozwala odwiedzającym w praktyczny sposób poznać technologie i urządzenia producenta. Podczas inauguracji nie zabrakło promocji, konkursów z nagrodami i atrakcji przygotowanych specjalnie dla gości.

Nowa strefa marki OPPO została zaprojektowana tak, by klienci mogli przetestować urządzenia producenta przed zakupem. W „Experience Zone” znajduje się kilka interaktywnych obszarów tematycznych. Odwiedzający mogą sprawdzić różne modele telefonów, jakość ekranów, płynność działania systemu czy szybkość urządzeń. Przygotowano też scenerie do testowania aparatów i funkcji sztucznej inteligencji.

Otwarcie strefy to element nowej strategii OPPO. Firma chce umożliwić klientom bezpośrednie doświadczenie technologii i przekonać się, czy dane rozwiązania odpowiadają ich codziennym potrzebom.

– OPPO „Experience Zone” to miejsce, w którym każdy może w praktyce sprawdzić nasze rozwiązania i świadomie wybrać urządzenie. To pierwsza tego typu przestrzeń w Europie. Zdecydowaliśmy się na Polskę, ponieważ to dla nas istotny rynek. Z naszych analiz wynika, iż klienci potrzebowali takiego miejsca, a my wyszliśmy tym oczekiwaniom naprzeciw. Do końca roku planujemy otworzyć jeszcze dwa podobne punkty w Polsce – mówił Marcin Żurawski, Dyrektor Sprzedaży OPPO Polska.

Strefa OPPO oferuje szerokie możliwości. Miłośnicy gier mobilnych mogą sprawdzić moc procesora i grafiki, a osoby ceniące multimedia – jakość dźwięku stereo, słuchawek czy technologii Dolby Atmos. Wydzielona strefa akcesoriów umożliwia przetestowanie rysików, ładowarek, smartwatchy i słuchawek oraz poznanie technologii szybkiego ładowania SUPERVOOC. Na miejscu obecni są także eksperci, którzy doradzają w wyborze sprzętu i prowadzą krótkie prezentacje. W strefie można też zapoznać się z urządzeniami marki OnePlus.

Podczas dnia otwarcia na odwiedzających czekały specjalne oferty. Pięciu pierwszych klientów mogło kupić dowolny telefon z rabatem 50%, a osoby z miejsc od 6. do 50. otrzymały 10% zniżki i słuchawki OPPO Buds2 w prezencie. Na urządzenia z kategorii IoT obowiązywał rabat 20%. Każdy, kto obserwował kanały społecznościowe OPPO, otrzymywał darmową ochronę ekranu wykonaną na miejscu. Wydarzeniu towarzyszyły konkursy z nagrodami i występ iluzjonisty.

1 z 44

Experience Zone ulokowane jest w Centrum Handlowym Bonarka, ul. Henryka Kamieńskiego 11, Kraków, na pierwszym piętrze (oznaczenie FF 11).

Idź do oryginalnego materiału