Overwatch 2 otwiera drzwi do powrotu 6 na 6

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Kilka lat do Ostrzeżenia 2 doświadczenieniepokój graczy osiągnął punkt, w którym twórcy gry rozważają przywrócenie starych rozgrywek 12-osobowych. Dzisiejszy wpis na blogu od deweloperów w Blizzard mówi, iż wreszcie „badamy, w jaki sposób możemy przetestować różne formy 6 na 6 w grze, aby ocenić wyniki”.

Dyrektor gry Aaron Keller zauważa również, iż zespół musi odpowiedzieć na takie pytania, jak zrównoważenie bohaterów, wydajność gry i to, co może się stać z czasem oczekiwania, jeżeli gracze będą musieli wybierać między tymi dwoma formatami. Zespół jest jednak gotowy zacząć je rozważać.

Poza udostępnieniem gry za pełną cenę jako darmowej i składaniem obietnic dotyczących zawartość dotycząca gracza kontra środowisko To nie zostały dokładnie spełnionezmiana na Ostrzeżenia 2 Również usunięto jednego gracza czołgu z każdej drużyny. Usunięcie jednej z największych postaci, która zadawała i otrzymywała najwięcej kar, znacznie uprościło sprawę, ale także sprawiło, iż wynik gry zależał trochę za bardzo od tej jednej roli.

Jeśli twój czołg jest kontrowany lub przegrywany — zwykle nie ma już wiele do zrobienia.

Obraz: Activision Blizzard

Więc czy powinni przywrócić stary styl? To nie jest takie proste. Grałem w tę grę we wszystkich rolach we wszystkich tych iteracjach i widzę argumenty po obu stronach sporu. Nie ma wątpliwości, iż nowa gra ma lepsze czasy oczekiwania, co post przypisuje faktowi, iż rzeczywista liczba graczy oczekujących w kolejce do każdej roli zawsze bardziej odpowiadała stosunkowi jednego czołgu na drużynę.

Ale choćby w starym systemie zgadzam się, iż gry były chaotyczne, a teraz jest cała baza graczy, którzy nigdy tego nie doświadczyli. Powodzenia w tłumaczeniu ultimate combos komuś, kto mógł nigdy nie usłyszeć większości kwestii głosowych członków drużyny tanków rozmawiających ze sobą.

Chociaż nie wiadomo, kiedy odbędą się testy 6 na 6, Keller mówi, iż co najmniej jedno wydarzenie „Hacked” w tym sezonie pozwoli wypróbować „inne sposoby tworzenia drużyny, które nie są tak sztywne jak ustalony skład, ale nie tak luźne jak Open Queue”, aby zobaczyć, jak twórcy gry poradzą sobie z niektórymi problemami.



Source link

Idź do oryginalnego materiału