Path of Exile 2 – rewolucja w grze. Co nowego w Dawn of the Hunt?

news.5v.pl 1 dzień temu
Zdjęcie: INTERIA.PL


W trakcie sesji Q&A, będącej elementem prezentacji pierwszej dużej aktualizacji do Path of Exile 2, reżyser Jonathan Rogers pół żartem, pół serio ostrzegł graczy, iż od dzisiaj wszystko się zmieni: „Ludzie powinni podchodzić do gry z założeniem, iż wszystko, co wiedzieli o balansie gry wcześniej, jest nieaktualne – zapomnijcie o wszystkim, co wiecie”.

Path of Exile 2: Dawn of the Hunt to tytuł nowej aktualizacji, w której znajdziemy między innymi zupełnie nową klasę – Myśliwą walczącą włócznią, nowe podklasy oraz setki nowych i zmienionych przedmiotów. Ma to być również aktualizacja, która osłabi wiele dotychczas silnych buildów, do których gracze się przyzwyczaili.

Twórcy tłumaczą tak wiele zmian naturą Path of Exile 2, która różni się od podejścia twórców Diablo. W produkcji Blizzarda klasy mają swoje unikalne zdolności, natomiast klasy w PoE2 mogą korzystać ze zaklęć czy elementów pancerza dostępnych dla wszystkich. Więc za każdym razem, gdy pojawia się nowa klasa, inne również zyskują nowe umiejętności i przedmioty.

Myśliwa jest oczywistym odwołaniem do Amazonki z Diablo – wojowniczki, która specjalizuje się w walce na średni i daleki dystans, dzięki włóczni. Nowa klasa oznacza także dwie duże umiejętności – ptasiego towarzysza, którego można dosiadać, oraz możliwość chwytania dusz potworów, trochę jak upolowanych pokemonów. Kiedy schwycimy potwora, zachowuje on swoje losowo przydzielone moce, co oznacza, iż w walce możemy korzystać z tysięcy, jeżeli nie milionów różnych kombinacji.

Co do istniejących klas – Najemnik, Wojownik i Wiedźma otrzymają nowe ascendencje do wypróbowania. Najemnicy mogą kontrolować grupę minionów oraz nowego taktyka. Wojownicy mogą wzmacniać swoją broń w trakcie walki, a Wiedźmy mogą przywoływać armię nieumarłych, same stając się Liszami.

Pozostałych zmian jest ponoć mnóstwo, ale ich pełną listę poznamy przed oficjalnym wprowadzeniem aktualizacji, która będzie miała miejsce 4 kwietnia. Wygląda na to, iż twórcy rozszerzają zawartość związaną z endgame, pomyślano o lepszym wprowadzeniu dla nowych graczy, a także poluzowano wymagania dotyczące wysoko poziomowych lochów, pozwalając graczom na ich powtarzanie w przypadku śmierci.

Studio Grinding Gear Games zaleca graczom stworzenie nowej postaci po premierze aktualizacji. Możecie pozostać przy istniejących buildach, ale nie zdziwcie się, jeżeli rozgrywka nimi będzie wyglądać zupełnie inaczej niż dotychczas.

Idź do oryginalnego materiału