Path of Exile 2 staje się ofiarą własnego sukcesu, gdy ponad 450 000 graczy przeciąża serwery

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu



Path of Exile 2 ukazało się dzisiaj w Wczesny dostęp na Steamie i konsole i pomimo ceny gry we wczesnym dostępie wynoszącej 29,99 dolarów, udało jej się już zgromadzić najwyższą liczbę graczy na samym Steamie, wynoszącą ponad 458 920 graczy. Chociaż jest to niewątpliwie dobra wiadomość dla dewelopera i wydawcy, zwiększone obciążenie serwera najwyraźniej spowodowało już problemy, powodując wydłużenie czasu oczekiwania w kolejkach na sesje gry. W momencie pisania tego tekstu w grę można było grać jedynie nieco ponad cztery godziny, a liczba graczy dopiero teraz zaczyna spadać.

Według konta Path of Exile X zespół programistów ciężko pracował, próbując w pewnym sensie zatamować krwawienie. Do tej pory strona Path of Exile była kilkakrotnie niedostępna z powodu dużego ruchu, uniemożliwiającego graczom odebranie kluczy Steam. Co więcej, co jest dość zabawne, ta awaria dotknęła także witrynę „Wczesny dostęp do aktualizacji na żywo”, która miała być źródłem informacji dla graczy umożliwiających śledzenie pracy wykonywanej przez zespół obsługi na żywo, aby poradzić sobie z dużą liczbą wolumenów w dniu premiery .

Choć Path of Exile 2 trafiło do wczesnego dostępu jako gra płatna, deweloper planuje wypuścić pełną wersję ARPG jako grę free-to-play, podobnie jak jej poprzednik. Oryginalna gra Path of Exile została wydana w 2012 roku i przez 11 lat odniosła umiarkowany sukces. To powiedziawszy, Path of Exile 2 zdołało w ciągu pierwszych 24 godzin przyciągnąć na PC prawie dwukrotnie więcej graczy jednocześnie niż pierwsza gra z serii przez ponad dekadę.

Nie jest jasne, kiedy twórcy gry, Grinding Gear Games, uda się przejąć kontrolę nad głośnością graczy w Path of Exile 2, ale możesz śledzić tę sytuację na koncie X gry.



Source link

Idź do oryginalnego materiału