Path Tracing trafia do DOOM II w GZDOOM Community Mod

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu



Mod społeczności GZDOOM o nazwie „DOOM II: Ray Traced” dokonał czegoś nie do pomyślenia — dodał oświetlenie, cienie i odbicia oparte na śledzeniu ścieżek do DOOM II. Mod wykorzystuje modele wokselowe o wysokiej rozdzielczości i inne zasoby gry z Voxel DOOM Project, które zastępują dwuwymiarowe sprite’y gry jako pełnoprawne modele trójwymiarowe. Prawie wszystkie tekstury gry również zostały ulepszone. Tam, gdzie „DOOM II: Ray Traced” wychodzi na jaw, to oświetlenie oparte na śledzeniu ścieżek, które wykorzystuje sprzęt do śledzenia promieni nowoczesnych procesorów graficznych — nic nie jest wstępnie przygotowane. Mod obsługuje również generowanie klatek NVIDIA DLSS 3 i generowanie klatek AMD FSR 3.0, co pomaga zwiększyć wydajność. Wideo z rozgrywki pokazuje, jak GeForce RTX 4080 ciężko pracuje, renderując je w rozdzielczości 4K. I pomyśleć, iż oryginalny DOOM II mógł działać na 80386 — procesorze prostszym niż pojedynczy rdzeń NVIDIA CUDA. Poniżej znajduje się zwiastun wideo z rozgrywki.



Source link

Idź do oryginalnego materiału