Anime Vanguards może wyglądać podobnie do innych tytułów typu tower defense, takich jak Anime Defenders, ale wprowadziło kilka interesujących mechanik. Tutaj jednostki mają unikalne umiejętności, które je ulepszają. Oto lista wszystkich umiejętności pasywnych w Anime Vanguards.
Wszystkie pasywne umiejętności w Anime Vanguards
Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile
Poniżej znajduje się lista wszystkich umiejętności pasywnych w Anime Vanguards. Poniższa tabela pomoże Ci znaleźć jednostki, które mają najlepszą synergię. Użyj wyszukiwarki, aby znaleźć jednostki z określonym zestawem umiejętności. W ten sposób możesz na przykład znaleźć wszystkie jednostki z krwawieniem lub poparzeniem. Wykorzystaj kody Anime Vanguards, aby zdobyć wystarczająco dużo klejnotów, aby odblokować najlepsze jednostki w grze.
Agonia | Wszechmocna Obecność – DMG i RNG +40% po odparciu wroga. Resetuje się po 10 sekundach.Zbliżające się zagrożenie – Zaatakowani wrogowie zostają odparci. |
Aligator | Piaskowe ciało – Każdy atak spowalnia ruchy wroga o -50% na 3 sekundy |
Alokaard | Casull i Szakal – Ataki powodują krwawienie równe 25% obrażeń danej jednostki. |
Alocard (Król Wampirów) | Casull i Szakal – Ataki powodują krwawienie równe 25% obrażeń danej jednostki.Ptak Hermesa – Wrogowie, którzy wejdą w zasięg tej jednostki, gdy krwawią, zostaną dotknięci Rannymi; Wrogowie dotknięci Rannymi otrzymują o 20% więcej obrażeń.Poziom ograniczenia 0 – Ulepszenie 8 Zyskuje zdolność Ograniczenia Poziom 0; gdy na mapie znajdują się Familiarze, SPA zmniejsza się o 10% aż do ich śmierci; OBRAŻENIA +1% Za każdym razem, gdy znajomy umiera, do 35%. |
Łańcuch | Nieskazitelny myśliwy – Współczynnik trafienia krytycznego +20%; Obrażenia od trafienia krytycznego +50%; Współczynnik trafienia krytycznego +15% podczas ataku na bossa. |
Cha-In (Tancerz Ostrzy) | Nieskazitelny myśliwy – Współczynnik trafienia krytycznego +20%; Obrażenia od trafienia krytycznego +50%; Współczynnik trafienia krytycznego +15% podczas ataku na bossa.Tańcz! Tańcz! Tańcz! – 100% szans na uniknięcie ataków. Zadaje dodatkowe obrażenia natychmiastowe po wykonaniu uniku, równe 65% jej obrażeń. |
Gaari | Przeklęty piasek – Po zaatakowaniu wroga, obniż SPA o -5% na 10 sekund. Ten efekt można łączyć ze sobą, maks. -50% |
Genas | Płonący Cyborg – Ataki zadają obrażenia od poparzenia równe 20% obrażeń.Ulepszenia cybernetyczne – Zmniejsza SPA o -5% z każdym atakiem, aż do -30%. Resetuje się po 8 sekundach bez ataku. |
Genitsu | Skupione oddychanie – Każde 8 trafienie zadaje +200% więcej obrażeń, 5 sekund odnowienia |
Goj | Przyjazny myśliwy – +50% obrażeń dla celów dotkniętych poparzeniemCierpliwość myśliwych – Itochi zadaje obrażenia równe 25% jego DMG |
Mroczne Wow | Szósty Miecz – Zadaje +150% obrażeń przeciwnikom z tarczą.Wielki Król – Obrażenia +10% przy każdym kolejnym ataku na tego samego wroga. |
Haruka Rin | Taniec miłości – Obrażenia +3% na falę dla wszystkich jednostek w zasięgu, maksymalnie +18%. |
Haruka Rin (tancerka) | Taniec miłości – Obrażenia +3% na falę dla wszystkich jednostek w zasięgu, maksymalnie +18%.Bis – Po upływie 6 fal od miejsca umieszczenia, RNG +10% dla wszystkich jednostek w zasięgu. |
Ichiga | Zastępczy Żniwiarz Dusz – Obrażenia +5% przy każdym wykonanym ataku aż do +20%. Resetuje się po 10 sekundach bez ataku |
Igros | Ręka władcy – +40% obrażeń przy zadawaniu obrażeń bossowi. |
Igros (Elitarny Rycerz) | Ręka władcy – +40% obrażeń przy zadawaniu obrażeń bossowi.Najsilniejszy cień – DMG +30% i SPA -10%; Odporny na ogłuszenie.Dowódca Cienia – DMG + RNG +20% przez 70 sekund po wejściu cienia w zasięg tej jednostki. |
Inosake | Bestialskie szaleństwo – Każde 10 zabójstw wpada w szał, zwiększa obrażenia o +40% i zmniejsza SPA o -10% na 5 sekund. Czas odnowienia: 6 sekundOstrze ząbkowane – Zadaje krwawienie równe 10% obrażeń |
Itochi | Czarne płomienie – +50% obrażeń dla celów dotkniętych poparzeniem.Wieczny Płomień – Itochi zadaje obrażenia równe 25% jego DMG |
Joe | Linia Gwiazd – OBRAŻENIA +25% i RNG +15% |
Jon | Szkolenie Ripple – DMG +0,2% z każdym wykonanym atakiem. Do +300% |
Kinaru | Krok prędkości światła – Odporność na zdolności bossów/wrogów przez 10 sekund. Czas odnowienia: 10 sekund.Pika Pika – SPA -25%; po wykonaniu 5 ataków SPA +25%. Resetuje się na początku każdej fali. |
Kinnua | Wyszkolony zabójca – Co 8-16 sekund jednostka ta wpada w szał, spadkiem SPA o -40% przez 7 sekund.Uderzenie pioruna – W stanie Szału +50% szans na ogłuszenie. |
Kokashi | Kopiowanie umiejętności – Co 8 sekund zyskuje +25% DMG na 8 sekund. Ataki w tym czasie mają +100% do Stun. |
Lufka | Największy pirat – RNG +5% z każdym wykonanym atakiem, aż do +15%. Resetuje się po 10 sekundach braku ataku. |
Noruto | Wierzę w to – Obrażenia +6% po każdym wykonanym ataku aż do +42% |
Noruto (szałwia) | Szkolenie Sage – Po 6 sekundach bez ataku SPA spada z -5% do -15%. |
Noruto (Sześć Ogonów) | Szkolenie Sage – Po 3,75 sekundach bez ataku. OBRAŻENIA I RNG +20% przez następne 30 sekund.Piorunująca wściekłość – Po ogłuszeniu, następny atak zadaje +250% |
Obita | Znikający krok – SPA -3% na falę do -12%. |
Obita (Przebudzony) | Znikający krok – SPA -3% na falę do -12%.Przekleństwo nienawiści – Ataki zadają obrażenia równe 30% obrażeń. |
Pickleo | Zdesperowana Karta Atutowa – Co 6. uderzenie zadaje +150% obrażeń. Czas odnowienia 5 sekund. |
Roku | Wychowany na Ziemi – Obrażenia +6% po każdym wykonanym ataku aż do +42% |
Roku (Ciemny) | Bezlitosny osąd – Przeciwnicy niebędący bossami, których HP wynosi poniżej 20%, mają 20% szans na natychmiastową egzekucję po trafieniu. Tylko w trybie fabularnym.Znaczenie słowa Furia – Obrażenia +15% z każdym wykonanym atakiem, aż do 150%. Traci 50% aktualnego wzmocnienia obrażeń na początku każdej fali. |
Rukio | Lodowa Księżniczka – OBRAŻENIA +50% przy rozmieszczeniu Ta jednostka jest pojedynczym celem. |
Sanjo | Płonąca Furia – SPA -1% z każdym wykonanym atakiem Spadek do -5% |
Shinzi | Świat równoległy – DMG +10% za każdą falę do +50% |
Piosenka Jinwu | Prośba o pracę – Obrażenia +0,1% za każde obalenie, aż do +40%. |
Song Jinwu (Monarcha) | Prośba o pracę – OBRAŻENIA +0,1% na każde obalenie do +40%Nekromanta – Ulepszenie 8 Zabijanie wrogów dodaje ich do twojej armii cienia, aż do 40 cieni; użycie Arise przywołuje 15 cieni i przywołuje 5 Rycerzy cienia.Król Cieni – Zwiększ obrażenia o 9% za każdym razem, gdy cień pokona wroga, aż do +25%; Jednostki w zasięgu zawierające nazwę Igros również otrzymują to zwiększenie obrażeń. |
Sosuke | Paląca uraza – Sosuke zadaje obrażenia oparzenia równe 30% jego obrażeń.Jedyny Ocalały – Obrażenia od spalenia +50%. |
Sosuke (Hebi) | Droga Węża – Obrażenia +2% przy każdym kolejnym ataku na tego samego wroga.Atak zasilany piorunami – Wszystkie ataki powodują ogłuszenie wrogów; +50% więcej obrażeń dla ogłuszonych wrogów |
Sosuke (Burza) | Droga Węża – Obrażenia +2% przy każdym kolejnym ataku na tego samego wroga.Atak zasilany piorunami – Wszystkie ataki powodują ogłuszenie wrogów; +50% więcej obrażeń dla ogłuszonych wrogów. |
SprintWagon | Przedsiębiorca – Zarabia jeny równe wyświetlanej liczbie jenów na każdej fali. |
Vogita | Królewska potęga – OBRAŻENIA +5% po każdym wykonanym ataku Do +35% |
Vogita Super | Niespodziewana transformacja – SPA -20% jeżeli jedynymi jednostkami w zasięgu są Vogita. |
Vogita Super (Przebudzony) | Niespodziewana transformacja – SPA -20% jeżeli jedynymi jednostkami w zasięgu są Vogita.Przytłaczająca moc – Obrażenia +100 przy trafieniu jednego wroga. |
Najlepszy sposób na wykorzystanie umiejętności pasywnych w grze Anime Vanguards
Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile
Aby zmaksymalizować potencjał jednostki, stwórz oddziały z najlepszymi synergiami. Na przykład posiadanie jednostek Vogita aktywuje ich pasywne umiejętności. Łączenie jednostek z pasywnymi umiejętnościami skoncentrowanymi na bossach uprości twoje walki z najtrudniejszymi wrogami. Nasza lista pasywnych umiejętności Anime Vanguards pomoże ci filtrować konkretne umiejętności, których potrzebujesz. Oczywiście, najlepsi mają najpotężniejsze jednostki, takie jak postacie Mythic i Secret.
Chociaż najrzadsze jednostki są najlepsze, nie oznacza to, iż Legendary i Epic (a choćby niektóre Rares!) nie mają bardzo przydatnych pasywów. Więc nie sprzedawaj, dopóki nie zobaczysz, co robią ich pasywy. Będziesz zaskoczony, gdy dowiesz się, iż wiele „przeciętnych” jednostek może znacznie ułatwić twoje mecze.
Jak działają umiejętności pasywne w Anime Vanguards?
Każda jednostka w Anime Vanguards ma pasywną umiejętność. Pasywne umiejętności mogą być przeciętne lub OP, w zależności od rzadkości postaci. Lepsze jednostki mają wiele umiejętności, które są aktywowane przez spełnienie pewnych wymagań. Na przykład jednostki Igros i Cha-In mają pasywne umiejętności, które działają tylko na bossów, podczas gdy Roku (Dark) ma pasywną umiejętność dostępną wyłącznie w trybie Story.
Teraz, gdy znasz już wszystkie umiejętności pasywne w grze Anime Vanguards, sprawdź Anime Vanguards Evolution Guide na Jugo Mobile.