Cztery lata po premierze na PC, mrożący krew w żyłach horror dla wielu graczy od Kinetic Games, Phasmofobia, właśnie pojawił się na konsolach, pozwalając właścicielom PlayStation 5 i Xbox Series X|S w końcu doświadczyć euforii z ochrypłego wrzeszczenia, podczas gdy ich przyjaciele chichoczą do mikrofonu . Nareszcie euforia z Ghost Huntin' jest dostępna dla wszystkich. Phasmofobia – która ukazała się we wrześniu 2020 roku i zaledwie trzy miesiące później zdobyła nagrodę za najlepszą grę debiutancką – oprócz kompatybilności z konsolami oferuje teraz rozgrywkę międzyplatformową, co oznacza, iż gracze możesz stawić czoła zjawiskom paranormalnym (lub uciec od nich z krzykiem) ze znajomymi na dowolnej platformie. Premiera konsoli wiąże się z nową aktualizacją gry o nazwie Crimson Eye, która jest już dostępna na wszystkie platformy i zawiera wszystko, od powrotu zapierającego dech w piersiach wydarzenia sezonowego po poprawki błędów i poprawę jakości życia.Phasmofobia – wczesna wersja konsolowa Dostęp do daty wydania Zwiastun Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202420232 0222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319 9219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197 71976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621 9611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219 3119301929192819271926192519241923192219211920191919181917191 61915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011 900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na warunki GameSpot
Warunki korzystania i Polityka prywatnościenter„W październiku ubiegłego roku łowcy duchów przywołali Krwawy Księżyc dzięki tajemniczego kotła. W tym roku Krwawy Księżyc powraca i jest większy niż kiedykolwiek” – wyjaśnia witryna internetowa gry w niedawnym poście na blogu. „Energia paranormalna drastycznie wzrosła w kilku lokalizacjach, co doprowadziło do pojawienia się nowego typu pogody, Krwawego Księżyca. Wejdź do tych przeklętych lokalizacji, wykonaj badania, wykonaj opcjonalne cele i sfotografuj wszystkie Ołtarze Krwi, które możesz znaleźć, aby zdobyć Punkty Krwi. Współpracuj z Łowcą Duchów ' Społeczność zbierająca Punkty Krwi i zdobywająca zupełnie nowe nagrody Ostrzegamy, iż podczas Krwawego Księżyca duchy będą wzmocnione i silniejsze niż kiedykolwiek.” W poście na blogu zauważono, iż dostęp do Krwawego Księżyca (oraz wszystkich „przyszłych wydarzeń sezonowych lub tymczasowych”). będzie wymagać połączenia online, choćby podczas gry solo. Wynika to z faktu, iż tymczasowe wydarzenia w grze niosą ze sobą „wiele zmian technicznych”, więc utrzymanie graczy online podczas interakcji z wydarzeniami na żywo/sezonowymi „pozwoli [Kinetic Games] aby śledzić postęp wydarzenia i w razie potrzeby wprowadzać zmiany na żywo na naszych serwerach w chmurze. Aktualizacja Karmazynowego Oka dodaje także tablicę wydarzeń do magazynu. Tablica wydarzeń zawiera „ulotki z bieżącymi wydarzeniami i wyzwaniami w grze”, które pozwalają graczom na indywidualne śledzenie postępów w każdym wydarzeniu, w którym biorą udział. Tablica korkowa ze zdjęciami w grze została przeniesiona do ciężarówki zaparkowanej w Magazynie, aby zrobić miejsce na Tablicę Wydarzeń, która znajduje się pomiędzy ciężarówką a drzwiami Magazynu Tablica wydarzeń zawiera w tej chwili dwa nowe wyzwania: Wyzwanie Strażnika i Przetrwanie w Słonecznych Łąkach. Inne ulepszenia obejmują ulepszenie fizyki, które sprawia, iż drzwi są znacznie mniej frustrujące wydają się nie decydować, czy przyjdą, czy wyjdą), a drzwi nie można już zdjąć z zawiasów. Ponadto gracze nie mogą już być przepychani przez ściany lub inne stałe obiekty, a gracze cierpiący na niską liczbę klatek na sekundę mogą w końcu przejść ”. przypadkowe przecięcie podłogi Point Hope” z ich listy całkowicie racjonalnych obaw, ponieważ podłoga została najwyraźniej wzmocniona drewnem odpornym na niską liczbę klatek na sekundę. Pełna lista aktualizacji Crimson Eye do Phasmofobii znajduje się poniżej. Aby uzyskać więcej informacji na temat przerażającej współpracy (która technicznie rzecz biorąc jest przez cały czas we wczesnym dostępie) i jej taktyk jeżących włos na głowie, przeczytaj nasz wywiad z zespołem deweloperów Phamofobii. jeżeli nie miałeś jeszcze okazji wypróbować Phasmofobii, ale nie jesteś fanem konsol, nie rozpaczaj – Phasmofobia jest w tej chwili przeceniona na Steamie za 25% zniżki (15 USD).
Informacje o łatce v0.11
Nowy
Dodano obsługę języka hiszpańskiego w Ameryce ŁacińskiejPoint Hope ma teraz unikalny klucz w ciężarówce. Możesz teraz zapraszać znajomych i dołączać do nich, korzystając z listy znajomych Steam. Twój identyfikator Unity ID jest teraz wyświetlany na tablicy menu głównego. Dołącz to do każdego zgłoszenia do pomocy technicznej dotyczącego gry, które przesyłasz. jeżeli zablokujesz gracza, zostaniesz dla niego wyciszony (oprócz tego, iż on będzie wyciszony wobec Ciebie). Umowa EULA obsługuje teraz wszystkie języki
Zmiany
Wszystkie aspekty gry zostały mocno zoptymalizowane, co przełożyło się na wyższą wydajność i bardziej spójną liczbę klatek na sekundę. Odręczna czcionka (Dziennik / menu główne) została zastąpiona, aby poprawić obsługę lokalizacji we wszystkich językach. Nie można już uzyskać dostępu do menu wyboru odznaki ani zmienić modelu postaci na ekranie podsumowania. Sekcja Treningu dotycząca duchowych kul będzie teraz ukończona bardziej spójnie
Poprawki
W grze naprawiono wiele problemów z lokalizacją, interfejsem użytkownika i czcionkami, we wszystkich językach. Notatki samoprzylepne podczas treningu będą teraz wyświetlać prawidłowe przypisania klawiszy podczas korzystania z kontrolera i zostaną wyłączone w VRGhosts. Nie będą już mogli słyszeć graczy korzystających z funkcji „Naciśnij i mów” po przestaniesz rozmawiać, korzystając z czatu globalnego. Gracze nie będą już pływać podczas ładowania do magazynu. Interfejs menu głównego nie będzie się już psuć i nakładać, jeżeli klikniesz przycisk dołączenia zbyt wiele razy lub po opuszczeniu ustawień trudności. Czerwone sznurki na tablicy dochodzenia będą się teraz włączać i wyłącza się poprawnie podczas robienia/usuwania zdjęć. Karty identyfikacyjne będą teraz resetowane podczas resetowania pliku zapisu. Nie będziesz już podnosić tablicy ouija, jeżeli zadasz pytanie o zdrowie psychiczne dzięki gamepada i rozpoznawania głosu podczas pisania tekstu. Nie będziesz już utknąć w menu tekstowym Małpiej Łapy podczas używania gamepad Nowe odznaki będą teraz wyświetlane jako opcje na Twoim dowodzie osobistym, gdy tylko je zdobędziesz. Odznaki na dowodzie osobistym zostaną teraz całkowicie zresetowane, jeżeli masz odznakę, która nie jest zsynchronizowana z zapisem w chmurze. Twój dowód osobisty zostanie teraz zresetowany, jeżeli zresetujesz swoje zapisz plikDuchy mogą teraz wchodzić i wychodzić z pokoju eksperymentalnego w Sunny Meadows 3. Duchy nie będą już utykać na kilku obiektach w Sunny Meadows. Światło użytkowe Ridgeview nie będzie już przerywać renderowania po zamknięciu drzwi. Ikony gamepada służące do nawigacji w menu głównym nie będą się już wyświetlać. znikają podczas przełączania pomiędzy menu. Szybkość kursora gamepada zostanie teraz skorygowana i dostosuje się do monitorów o wyższej rozdzielczości. Użytkownicy VR i gamepada mogą teraz przewijać ekran podsumowania, aby zobaczyć wszystkie informacje. Nie można już stracić sprzętu wewnątrz ściany nad schodami w Ridgeview, gdy wielu graczy umiera w tym samym czasie , umowa dobiegnie końca i będziesz mógł wyjść z ekranu podsumowania. Kontrakt będzie teraz ładowany poprawnie, jeżeli ktoś rozłączy się podczas ładowania. Niestandardowy poziom trudności będzie teraz poprawnie odblokowywany na poziomie 50 zamiast na poziomie 1. Interfejs rozpoznawania głosu nie będzie już wyświetlał wielu fraz dla wszystkich pytanie w niektórych językach Tygodniowy poziom trudności „Prymitywny” nie próbuje już odradzać więcej soli, niż jest to możliwe. Interfejs użytkownika nie będzie się już nakładać w przypadku spamowania przycisku dołączenia lub opuszczania ustawień trudności. Kiedy gospodarz opuści, fizyka obiektów zostanie teraz poprawnie zresetowana dla nowego gospodarza. Animacje duchów podczas wydarzeń będzie teraz miała prawidłową prędkość. Naprawiono kilka problemów z mikrofonem na Steam Deck
Znane problemy
W niektórych lokalizacjach występują problemy z oświetleniem i odbiciami, szczególnie w przypadku zbyt jasnych pomieszczeń. Po upuszczeniu lalki voodoo ruch będzie nieprawidłowy. Niektóre drzewa będą migać z włączoną funkcją Eye Adaptation na słabszym sprzęcie. Na pierwszych dwóch stronach dziennika VR brakuje tekstu. Statyw Będę za tobą podążać. po upuszczeniu na konsole Efekty deszczu i śniegu nie są widoczne na konsolach