Phil Spencer omówił niedawno potencjalny handheld Xbox i przyszłe przejęcia

cyberfeed.pl 4 dni temu


Dyrektor generalny Microsoft Gaming, Phil Spencer, zarówno potwierdził, jak i ostudził uporczywe pogłoski o rychłej zapowiedzi przenośnego urządzenia Xbox podczas niedawny wywiad z Bloombergiem.

„[E]Oczekujemy, iż coś zrobimy” – powiedział Spencer, zauważając jednocześnie, iż prace nad takim projektem nie wykroczyły jeszcze poza badania rynkowe i prototypowanie. „Na dłuższą metę uwielbiam, gdy budujemy urządzenia. Myślę, iż nasz zespół mógłby wykonać naprawdę innowacyjną pracę, ale chcemy być informowani na podstawie wiedzy i tego, co dzieje się obecnie”.

Według doniesień Xbox w tej chwili koncentruje się na ulepszaniu aplikacji Xbox na istniejących platformach i bliższej współpracy z twórcami sprzętu, aby zapewnić użytkownikom lepsze doświadczenia.

W lutym 2024 r. w rozmowie z: Spencer przyznała, iż ​​jest „wielkim fanem urządzeń kieszonkowych”. Krawędźa miesiąc później omówił z nim swoją filozofię dotyczącą gier przenośnych Wielokąt na Konferencji Twórców Gier, bez wątpienia przyczyniając się do zagorzałej chałupnictwa plotkarzy, którzy zwykle pojawiają się wokół tego rodzaju tematów.

„Chcę, aby mój Lenovo Legion Go działał jak Xbox” – Spencer powiedział redaktorowi naczelnemu serwisu Polygon, Chrisowi Plante. „Przyniosłem [the Legion Go] ze mną do GDC. Jestem w samolocie i mam listę wszystkiego, co sprawia, iż ​​nie czuję się jak Xbox. Zapomnij o marce. Bardziej na przykład: Czy są tam wszystkie moje gry? Czy wszystkie moje gry wyświetlają się wraz z zapisem? [files] tego chcę?”

Wracając do wywiadu z Bloombergiem, Spencer powiedział, iż Xbox jest otwarty na dalsze przejęcia, choć może nie tak duże i uciążliwe jak Activision Blizzard, które kosztowało nieco poniżej 69 miliardów dolarów i zapoczątkowało długą sprawę sądową z Federalną Komisją Handlu, zanim firma została oficjalnie wprowadzony do gry w 2023 roku. Stwierdził także, iż Xbox „nigdy nie był zdrowszy” od czasu zwolnienia 2500 pracownicy I zamknięcie trzech studiów.

„Czuję się całkiem nieźle, wiedząc, dokąd zmierza ta branża” – powiedziała Spencer, po czym skrytykowała strategie takie jak te, które do tego doprowadziły Nowa, kosztowna konsola Sony PlayStation 5 Pro. „Aby dotrzeć do nowych graczy, musimy wykazać się kreatywnością i dostosowywać się do nowych modeli biznesowych, nowych urządzeń i nowych sposobów dostępu. Nie będziemy rozwijać rynku dzięki konsol wartych 1000 dolarów.”



Source link

Idź do oryginalnego materiału