Pierwsza aktualizacja: miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko

1 rok temu

Wraz z pierwszą w historii aktualizacją, minibossem Sons of the Forest, do gry weszły różne nowe funkcje, a także poprawki balansujące, ulepszenia, naprawy błędów i poprawki dźwiękowe. Ta łatka ma naprawić błędy renderowania, poprawić oprawę wizualną krajobrazu i zwierząt oraz dodać nową zawartość do gry. Powinno to również naprawić problemy z powiązaniami klawiatury i błędnymi ikonami klawiatury.

Poniżej zawarliśmy wszystkie informacje, które powinniście wiedzieć o aktualizacji, które udało nam się zebrać z oficjalnego posta na Steamie. Przeczytaj resztę artykułu, aby zapoznać się z treścią pierwszej aktualizacji minibossa Synów Lasu, nowymi funkcjami i nie tylko.

Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko

Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko

Większość wydanej dzisiaj łatki Sons of the Forest dotyczy nowych elementów gry, a także poprawek błędów, poprawek jakości życia i ogólnych napraw dźwięku. Wraz z kilkoma modyfikacjami balansu rozbudowano fabułę.

Zacznijmy od listy!

Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko

Nowe funkcje

  • Dodano lornetkę
  • Dodano lotnię
  • Dodano Bramę Muru Obronnego
  • Dodano walkę z bossem w połowie gry do bunkra z jedzeniem
  • Dodano resetowanie ustawień na ekranie opcji
  • Dodano zaginiony pickup skórzanego kombinezonu Virginia do świata
  • Możesz teraz blokować drzwi dzięki drążka umieszczonego po wewnętrznej stronie drzwi
  • Zbudowane małe konstrukcje (meble) można teraz chwytać, a po złapaniu można je ponownie gdzieś umieścić lub rzucić, aby je zawalić i odzyskać zasoby
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko
  • Dodano kilka dodatkowych elementów fabularnych
  • Dodano nowe warianty animacji śmierci przez strzał w głowę dla kanibali
  • Wściekli zwykli kanibale mogą teraz atakować, skacząc z drzew
  • Małe ptaki będą teraz lądować i jeść/nasycać się
  • Dodano opcję ukrywania plakietek z nazwami graczy
  • Dodano opcję ukrywania celownika i trajektorii pocisku
  • Pułapka na ryby powinna teraz działać i łowić ryby (co 5-10 minut), o ile jest umieszczona w wodzie, a bieżąca pora roku nie jest zimowa
  • Dodano wieże widokowe do niektórych wiosek kanibali
  • Podnoszenie papierów fabularnych będzie teraz wyświetlać interfejs użytkownika do „powiększenia”.
  • Dodano nowy typ konstrukcji: jednostronny wierzchołek. Wypełnia przestrzeń między belką pochyloną a belką podpierającą. Wyrównuje automatycznie w oparciu o orientację pochylonej belki. Automatycznie dopasowuje ćwiartki kłód do odpowiedniej długości.
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko

Zmiany równowagi

  • Dodano czas odnowienia snu
  • Ustaw drenaż odpoczynku z głodu i odwodnienia na 0
  • Zabłocone kanibale będą teraz mniej wściekłe (z bliskości gracza i w późnej fazie gry)
  • Dodano możliwość przerwania snu gracza przez pobliskich wrogów, którzy mogą dotrzeć do gracza
  • Poprawiono szybkość odprowadzania ognia, aby korzystanie z drewna opałowego było ważniejsze
  • Ulepszone jagody, aby nadać nieco więcej pełności
  • Zmodyfikowano napój energetyczny, aby dawał o połowę mniej nawodnienia i mniej energii
  • Poprawiono ilość sytości i nawilżenia, które dają wszystkie zioła i grzyby
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko
  • Trudne ustawienie zdrowia wroga zmniejszone do 1,25x zdrowia
  • Zwiększono zdrowie pancerza kanibala o 1,5x na poziomie trudnym
  • Zamówienie na połów Kelvina skończy się po pewnym czasie
  • Naprawiono otwieranie jaskini w późnej fazie gry ze zbyt dużą liczbą wrogów
  • Dostosowano niektóre zdarzenia i zasięgi walki wręcz dla lepszej reakcji SI
  • Obrażenia strzelby zmniejszone o połowę
  • Zwiększono wartość oparcia siedzenia z 0,3 do 0,7
  • Do jadalni dodano zwykłe Puffies
  • Zwiększone zdrowie stworów w zależności od ilości aktywnych graczy w trybie wieloosobowym
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko

Ulepszenia

  • Ulepszona animacja i mieszanie czerwonych kanibali
  • Naprawiono animację spania dla kobiet kanibali
  • Skonfiguruj walkę z podobizną gracza / bezczynność w trybie dla wielu graczy
  • Naprawiono „skaczące” kłody, gdy znajdowały się głęboko w wodzie
  • Przyspieszenie wydajności dla globalnych lokalizatorów
  • Dodano logikę umożliwiającą otwieranie włazów i drzwi, gdy gracz pojawia się w środku
  • Naprawiono niektóre LOD, które czasami nie przełączały się poprawnie
  • Naprawiono błąd występujący podczas wychodzenia z trybu wybudzenia po śmierci
  • Przedmioty unikatowe/historyczne są teraz wyposażane na siłę po ich zebraniu
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko
  • Orientacja drzwi jest teraz określana przez pozycję gracza podczas ich umieszczania, twarz przed graczem jest wewnętrzną ścianą
  • Dostosowano lokomocję jelenia i łosia w celu lepszego poruszania się po ścieżce
  • Uniemożliwiono umieszczanie ławki tak blisko przedmiotów, iż gracz mógłby utknąć podczas wstawania po siadaniu na niej
  • Dodano więcej konfiguracji małych rekwizytów dla uderzeń i kolizji w walce wręcz
  • Dodano LOD/optymalizację dla pochodni ściennej
  • Zniszczenie magazynu śrub powoduje teraz pojawienie się przechowywanych przedmiotów jako dynamicznych przedmiotów
  • Greeble plażowe zregenerowane ze zmniejszonymi rozmiarami skał koralowych
  • Jedzenie w bunkrze naprawiło kilka drobnych problemów z oświetleniem
  • Dodano radio do jedzenia w bunkrze
  • Zamieniono karty ze stołu dla Pana i Pani Puffton w historie
  • Zaktualizowano dll DLSS do wersji 3.1.1
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko

Poprawki

  • Nie powinno już być w stanie przejść przez zamknięte drzwi dzięki kija (Przepraszamy, speedrunnerzy!)
  • Naprawiono wycinanie drzew przez Kelvina z dołączonymi budynkami graczy
  • Naprawiono błąd, w którym gość z kartą dostępu nie otwierał dwojga drzwi w rozrywce w bunkrze i nie był potrzebny do wejścia do bunkra mieszkalnego
  • Naprawiono schematy duchów, które nie renderowały się pod wodą (na przykład pułapka na ryby)
  • Naprawiono niektóre usterki renderowania podwodnego strumienia
  • Naprawiono kilka potencjalnych problemów z rozłączaniem dla wielu graczy
  • Naprawiono wiele problemów z powiązaniami danych wejściowych
  • Naprawiono utykanie gracza po śmierci podczas wspinania się po linie
  • Naprawiono możliwość umieszczenia papierowego celu na kolizji plandeki
  • Opcja muru obronnego z ustalonym miejscem dostępna na nieuziemionych filarach, często skutkująca nieprawidłowym umieszczeniem, które zostaje odrzucone
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko
  • Naprawiono umieszczanie bali ściany obronnej na filarze wykonanym z odmiany ćwiartki bali, powodujące nieprawidłowe umieszczenie, które zostało odrzucone
  • Naprawiono dwukrotne przywracanie zasobów po zniszczeniu pułapki na małe zwierzęta
  • Naprawiono niektóre problemy występujące, gdy ogień został zniszczony podczas interakcji z nim
  • Naprawiono plandekę do podnoszenia z kijem, który czasami nie wykrywał prawidłowego wyposażenia kija po automatycznym wyposażeniu, co skutkowało niepotrzebnym opóźnieniem przed wykonaniem akcji
  • Naprawiono dodawanie desek z bali do schematów duchów przez automatyczne dzielenie dzienników, co powodowało nieprawidłowe zużywanie dziennika
  • Naprawiono przypadki, w których niektóre elementy z niektórych niezbudowanych konturów mogły zostać usunięte
  • Naprawiono głośność wyłączania wizualizacji jaskiń podczas nawigowania do niektórych zakamarków jaskiń
  • Naprawiono różne otwarte krawędzie skał/klifów w terenie
  • Naprawiono przypadek, w którym interakcja Virginia grab bag mogła zostać uruchomiona w tym samym czasie co podniesienie, co prowadziło do złego stanu gracza
  • Naprawiono przypadek utknięcia gracza w ataku włócznią po ożywieniu
  • Naprawiono niedziałające ustawienie pancerza wroga
  • Naprawiono ustawienie liczenia zwierząt, które nie działało poprawnie
  • Naprawiono możliwość wyzwalania akcji przez gracza podczas wykonywania ataków naziemnych, naprawiono niektóre możliwe tymczasowe stany utknięcia.
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których małe ptaki nie bały się gracza
  • Naprawiono niektóre nieprawidłowe ikony klawiatury dla wprowadzania danych z klawiatury
  • Naprawiono brak odtwarzania muzyki na ekranie tytułowym po opuszczeniu gry wieloosobowej
  • Jesienne liście ziemi nie powinny teraz tak bardzo pojawiać się wizualnie
  • Gracz nie będzie już wpadał w stan zepsucia, próbując założyć przedmiot, który już trzyma i ma maksymalny zapas w ekwipunku
  • Naprawiono przejście do ruchu toporem taktycznym, które uniemożliwiało aktywację ataku/bloku/parowania podczas tego przejścia
  • Naprawiono przypadek, w którym usunięcie belki podtrzymującej filar nie powodowało ponownego prawidłowego połączenia filaru z jego nowym wspornikiem, co skutkowało niewłaściwą pozycją filaru obliczoną po kaskadowym procesie repozycjonowania
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko
  • Naprawiono ładowanie stosu drewna z zapisów jako wierzchołka (nie działa wstecz)
  • Dodano system zapisywania gracza dla przerywników filmowych
  • Naprawiono zjadanie odciętych kończyn przez rekina jaskiniowego, który wyglądał na złamany
  • Naprawiono niektóre miejsca odradzania się nietoperzy przy wejściu do jaskini
  • Naprawiono niektóre problemy z lądowaniem/startem orła. Dodaj miejsce okonia do wysokiego martwego pnia
  • Naprawiono błąd, przez który przejście nad bunkrem rozrywkowym mogło spowodować zniknięcie drzew i innych obiektów świata.
  • Kanibale nie powinni już pokonywać dużych odległości, aby wspiąć się na okna
  • Naprawiono błąd powodujący, iż klienci nie ładowali się już do adekwatnego sezonu po ponownym dołączeniu do zapisanej gry
  • Gracze, którzy trzymali przedmioty w momencie nokautu, są teraz pamiętani po ożywieniu
  • Samouczki nie będą już automatycznie zamykane podczas otwierania menu pauzy, a zamiast tego są tylko wizualnie przełączane. Powinno to naprawić niektóre samouczki, takie jak samouczek dotyczący elementów konstrukcyjnych podbieraka, które nie zostały ukończone, zanim gracz faktycznie to zrobił
  • Gracz nie będzie już zjeżdżał ze zboczy, gdy trzyma książkę użytkową lub gdy gracz znajduje się w swoim ekwipunku
  • Nie można już jednocześnie przyczepić do kuszy modyfikacji celownika laserowego i latarki
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których klienci gry wieloosobowej mogli duplikować dzienniki
  • Naprawiono naprawianie stosów drewna, które nie umieszczały ich elementów z powrotem we adekwatnej pozycji
  • Naprawiono pływającą kłodę podczas ścinania drzewa z przymocowanym do niej schronieniem
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko
  • Naprawiono rozbijanie się konstrukcji śrubowych bez dźwięku
  • Oznaczone auto wyskakuje z przenośnej latarki
  • Naprawiono upuszczanie radia przez Kelvina, które niszczyło radio
  • Naprawiono broń przekazywaną Virginii, która nie była zwracana z odpowiednią ilością amunicji i usprawnień broni
  • Zmodyfikowano nieznacznie odległość zanikania ikon, aby były bardziej widoczne
  • Naprawiono błąd powodujący, iż gracze mogli zostać przepchnięci przez teren, jeżeli inni gracze stali na głowie
  • Naprawiono otwieranie włazów, usuwanie usprawnień broni z aktualnie trzymanej broni
  • Dopilnowano, aby gracz prawidłowo ustawiał się względem znacznika śmierci, gdy umierał na dużej wysokości
  • Usunięto pływającą kamizelkę ratunkową
  • Naprawiono psujące się efekty wizualne kopania z przemieszczeniem przy niektórych ustawieniach jakości
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko

Ulepszenia i zmiany audio

  • Poprawione obciążenie procesora audio
  • Poprawiono dźwięk/wokal niektórych kanibali
  • Zmniejszono problemy z zacinaniem się dźwięku
  • Zmniejszono intensywność dźwięku przy silnym wietrze, aby zmniejszyć wpływ na wydajność
  • Zredukowano maksymalną liczbę przypadków odgłosu kroków, aby obniżyć koszty procesora i poprawić wydajność
  • Zmieniono dźwięk dzwonka przy eksplozjach i granatach, aby zmniejszał się, gdy znajdujesz się dalej od wybuchu, aby uniknąć przerywania go wraz z odległością
  • Dodano dźwięk śliny do pierwszego gniazda śliny w bunkrze rozrywkowym
  • Dodano zanikanie dźwięków fizyki
  • Dostosowano kroki gracza podczas biegu, wodospadu i surfowania
  • Dodano dźwięk strzelaniny przed otwarciem drzwi do przerywnika filmowego „Get down son”.
  • Zaktualizowano wyzwalane i resetowane zdarzenia dźwiękowe dotyczące packi na muchy, narzędzia do tworzenia kości i pułapek na małe zwierzęta
  • Uniemożliwiono narzędziu naprawczemu spamowanie SFX, powodując problemy z wydajnością i dźwiękiem
  • Naprawiono niekończącą się pętlę dźwiękową podczas schodzenia po linach
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko

Jaka długa lista, co? Pierwsza aktualizacja Sons of the Forest jest najwyraźniej ambitna, ponieważ gra rozwija się w znacznie lepszą wersję. jeżeli chcesz sprawdzić grę, możesz zajrzeć na jej stronę Steam ten link. Moglibyśmy zasugerować, abyś kupił i zagrał, ponieważ okazuje się, iż gra znacznie się poprawiła od czasu pierwszej gry z serii, The Forest. jeżeli potrzebujesz poradników dotyczących rozgrywki lub poprawek, sprawdź poniższe łącza, aby sprawdzić, czy możemy Ci pomóc w przygodzie z Synami Lasu.

  • Jak pokonać palce Sons of the Forest?
  • Lokalizacje przedmiotów w Synach Lasu: Wyjaśnienie mapy
  • Jak korzystać z zipline: przewodnik Sons of the Forest

Idź do oryginalnego materiału