Wraz z pierwszą w historii aktualizacją, minibossem Sons of the Forest, do gry weszły różne nowe funkcje, a także poprawki balansujące, ulepszenia, naprawy błędów i poprawki dźwiękowe. Ta łatka ma naprawić błędy renderowania, poprawić oprawę wizualną krajobrazu i zwierząt oraz dodać nową zawartość do gry. Powinno to również naprawić problemy z powiązaniami klawiatury i błędnymi ikonami klawiatury.
Poniżej zawarliśmy wszystkie informacje, które powinniście wiedzieć o aktualizacji, które udało nam się zebrać z oficjalnego posta na Steamie. Przeczytaj resztę artykułu, aby zapoznać się z treścią pierwszej aktualizacji minibossa Synów Lasu, nowymi funkcjami i nie tylko.
Miniboss Sons of the Forest, nowe funkcje i nie tylko
Większość wydanej dzisiaj łatki Sons of the Forest dotyczy nowych elementów gry, a także poprawek błędów, poprawek jakości życia i ogólnych napraw dźwięku. Wraz z kilkoma modyfikacjami balansu rozbudowano fabułę.
Zacznijmy od listy!
Nowe funkcje
- Dodano lornetkę
- Dodano lotnię
- Dodano Bramę Muru Obronnego
- Dodano walkę z bossem w połowie gry do bunkra z jedzeniem
- Dodano resetowanie ustawień na ekranie opcji
- Dodano zaginiony pickup skórzanego kombinezonu Virginia do świata
- Możesz teraz blokować drzwi dzięki drążka umieszczonego po wewnętrznej stronie drzwi
- Zbudowane małe konstrukcje (meble) można teraz chwytać, a po złapaniu można je ponownie gdzieś umieścić lub rzucić, aby je zawalić i odzyskać zasoby
- Dodano kilka dodatkowych elementów fabularnych
- Dodano nowe warianty animacji śmierci przez strzał w głowę dla kanibali
- Wściekli zwykli kanibale mogą teraz atakować, skacząc z drzew
- Małe ptaki będą teraz lądować i jeść/nasycać się
- Dodano opcję ukrywania plakietek z nazwami graczy
- Dodano opcję ukrywania celownika i trajektorii pocisku
- Pułapka na ryby powinna teraz działać i łowić ryby (co 5-10 minut), o ile jest umieszczona w wodzie, a bieżąca pora roku nie jest zimowa
- Dodano wieże widokowe do niektórych wiosek kanibali
- Podnoszenie papierów fabularnych będzie teraz wyświetlać interfejs użytkownika do „powiększenia”.
- Dodano nowy typ konstrukcji: jednostronny wierzchołek. Wypełnia przestrzeń między belką pochyloną a belką podpierającą. Wyrównuje automatycznie w oparciu o orientację pochylonej belki. Automatycznie dopasowuje ćwiartki kłód do odpowiedniej długości.
Zmiany równowagi
- Dodano czas odnowienia snu
- Ustaw drenaż odpoczynku z głodu i odwodnienia na 0
- Zabłocone kanibale będą teraz mniej wściekłe (z bliskości gracza i w późnej fazie gry)
- Dodano możliwość przerwania snu gracza przez pobliskich wrogów, którzy mogą dotrzeć do gracza
- Poprawiono szybkość odprowadzania ognia, aby korzystanie z drewna opałowego było ważniejsze
- Ulepszone jagody, aby nadać nieco więcej pełności
- Zmodyfikowano napój energetyczny, aby dawał o połowę mniej nawodnienia i mniej energii
- Poprawiono ilość sytości i nawilżenia, które dają wszystkie zioła i grzyby
- Trudne ustawienie zdrowia wroga zmniejszone do 1,25x zdrowia
- Zwiększono zdrowie pancerza kanibala o 1,5x na poziomie trudnym
- Zamówienie na połów Kelvina skończy się po pewnym czasie
- Naprawiono otwieranie jaskini w późnej fazie gry ze zbyt dużą liczbą wrogów
- Dostosowano niektóre zdarzenia i zasięgi walki wręcz dla lepszej reakcji SI
- Obrażenia strzelby zmniejszone o połowę
- Zwiększono wartość oparcia siedzenia z 0,3 do 0,7
- Do jadalni dodano zwykłe Puffies
- Zwiększone zdrowie stworów w zależności od ilości aktywnych graczy w trybie wieloosobowym
Ulepszenia
- Ulepszona animacja i mieszanie czerwonych kanibali
- Naprawiono animację spania dla kobiet kanibali
- Skonfiguruj walkę z podobizną gracza / bezczynność w trybie dla wielu graczy
- Naprawiono „skaczące” kłody, gdy znajdowały się głęboko w wodzie
- Przyspieszenie wydajności dla globalnych lokalizatorów
- Dodano logikę umożliwiającą otwieranie włazów i drzwi, gdy gracz pojawia się w środku
- Naprawiono niektóre LOD, które czasami nie przełączały się poprawnie
- Naprawiono błąd występujący podczas wychodzenia z trybu wybudzenia po śmierci
- Przedmioty unikatowe/historyczne są teraz wyposażane na siłę po ich zebraniu
- Orientacja drzwi jest teraz określana przez pozycję gracza podczas ich umieszczania, twarz przed graczem jest wewnętrzną ścianą
- Dostosowano lokomocję jelenia i łosia w celu lepszego poruszania się po ścieżce
- Uniemożliwiono umieszczanie ławki tak blisko przedmiotów, iż gracz mógłby utknąć podczas wstawania po siadaniu na niej
- Dodano więcej konfiguracji małych rekwizytów dla uderzeń i kolizji w walce wręcz
- Dodano LOD/optymalizację dla pochodni ściennej
- Zniszczenie magazynu śrub powoduje teraz pojawienie się przechowywanych przedmiotów jako dynamicznych przedmiotów
- Greeble plażowe zregenerowane ze zmniejszonymi rozmiarami skał koralowych
- Jedzenie w bunkrze naprawiło kilka drobnych problemów z oświetleniem
- Dodano radio do jedzenia w bunkrze
- Zamieniono karty ze stołu dla Pana i Pani Puffton w historie
- Zaktualizowano dll DLSS do wersji 3.1.1
Poprawki
- Nie powinno już być w stanie przejść przez zamknięte drzwi dzięki kija (Przepraszamy, speedrunnerzy!)
- Naprawiono wycinanie drzew przez Kelvina z dołączonymi budynkami graczy
- Naprawiono błąd, w którym gość z kartą dostępu nie otwierał dwojga drzwi w rozrywce w bunkrze i nie był potrzebny do wejścia do bunkra mieszkalnego
- Naprawiono schematy duchów, które nie renderowały się pod wodą (na przykład pułapka na ryby)
- Naprawiono niektóre usterki renderowania podwodnego strumienia
- Naprawiono kilka potencjalnych problemów z rozłączaniem dla wielu graczy
- Naprawiono wiele problemów z powiązaniami danych wejściowych
- Naprawiono utykanie gracza po śmierci podczas wspinania się po linie
- Naprawiono możliwość umieszczenia papierowego celu na kolizji plandeki
- Opcja muru obronnego z ustalonym miejscem dostępna na nieuziemionych filarach, często skutkująca nieprawidłowym umieszczeniem, które zostaje odrzucone
- Naprawiono umieszczanie bali ściany obronnej na filarze wykonanym z odmiany ćwiartki bali, powodujące nieprawidłowe umieszczenie, które zostało odrzucone
- Naprawiono dwukrotne przywracanie zasobów po zniszczeniu pułapki na małe zwierzęta
- Naprawiono niektóre problemy występujące, gdy ogień został zniszczony podczas interakcji z nim
- Naprawiono plandekę do podnoszenia z kijem, który czasami nie wykrywał prawidłowego wyposażenia kija po automatycznym wyposażeniu, co skutkowało niepotrzebnym opóźnieniem przed wykonaniem akcji
- Naprawiono dodawanie desek z bali do schematów duchów przez automatyczne dzielenie dzienników, co powodowało nieprawidłowe zużywanie dziennika
- Naprawiono przypadki, w których niektóre elementy z niektórych niezbudowanych konturów mogły zostać usunięte
- Naprawiono głośność wyłączania wizualizacji jaskiń podczas nawigowania do niektórych zakamarków jaskiń
- Naprawiono różne otwarte krawędzie skał/klifów w terenie
- Naprawiono przypadek, w którym interakcja Virginia grab bag mogła zostać uruchomiona w tym samym czasie co podniesienie, co prowadziło do złego stanu gracza
- Naprawiono przypadek utknięcia gracza w ataku włócznią po ożywieniu
- Naprawiono niedziałające ustawienie pancerza wroga
- Naprawiono ustawienie liczenia zwierząt, które nie działało poprawnie
- Naprawiono możliwość wyzwalania akcji przez gracza podczas wykonywania ataków naziemnych, naprawiono niektóre możliwe tymczasowe stany utknięcia.
- Naprawiono niektóre przypadki, w których małe ptaki nie bały się gracza
- Naprawiono niektóre nieprawidłowe ikony klawiatury dla wprowadzania danych z klawiatury
- Naprawiono brak odtwarzania muzyki na ekranie tytułowym po opuszczeniu gry wieloosobowej
- Jesienne liście ziemi nie powinny teraz tak bardzo pojawiać się wizualnie
- Gracz nie będzie już wpadał w stan zepsucia, próbując założyć przedmiot, który już trzyma i ma maksymalny zapas w ekwipunku
- Naprawiono przejście do ruchu toporem taktycznym, które uniemożliwiało aktywację ataku/bloku/parowania podczas tego przejścia
- Naprawiono przypadek, w którym usunięcie belki podtrzymującej filar nie powodowało ponownego prawidłowego połączenia filaru z jego nowym wspornikiem, co skutkowało niewłaściwą pozycją filaru obliczoną po kaskadowym procesie repozycjonowania
- Naprawiono ładowanie stosu drewna z zapisów jako wierzchołka (nie działa wstecz)
- Dodano system zapisywania gracza dla przerywników filmowych
- Naprawiono zjadanie odciętych kończyn przez rekina jaskiniowego, który wyglądał na złamany
- Naprawiono niektóre miejsca odradzania się nietoperzy przy wejściu do jaskini
- Naprawiono niektóre problemy z lądowaniem/startem orła. Dodaj miejsce okonia do wysokiego martwego pnia
- Naprawiono błąd, przez który przejście nad bunkrem rozrywkowym mogło spowodować zniknięcie drzew i innych obiektów świata.
- Kanibale nie powinni już pokonywać dużych odległości, aby wspiąć się na okna
- Naprawiono błąd powodujący, iż klienci nie ładowali się już do adekwatnego sezonu po ponownym dołączeniu do zapisanej gry
- Gracze, którzy trzymali przedmioty w momencie nokautu, są teraz pamiętani po ożywieniu
- Samouczki nie będą już automatycznie zamykane podczas otwierania menu pauzy, a zamiast tego są tylko wizualnie przełączane. Powinno to naprawić niektóre samouczki, takie jak samouczek dotyczący elementów konstrukcyjnych podbieraka, które nie zostały ukończone, zanim gracz faktycznie to zrobił
- Gracz nie będzie już zjeżdżał ze zboczy, gdy trzyma książkę użytkową lub gdy gracz znajduje się w swoim ekwipunku
- Nie można już jednocześnie przyczepić do kuszy modyfikacji celownika laserowego i latarki
- Naprawiono niektóre przypadki, w których klienci gry wieloosobowej mogli duplikować dzienniki
- Naprawiono naprawianie stosów drewna, które nie umieszczały ich elementów z powrotem we adekwatnej pozycji
- Naprawiono pływającą kłodę podczas ścinania drzewa z przymocowanym do niej schronieniem
- Naprawiono rozbijanie się konstrukcji śrubowych bez dźwięku
- Oznaczone auto wyskakuje z przenośnej latarki
- Naprawiono upuszczanie radia przez Kelvina, które niszczyło radio
- Naprawiono broń przekazywaną Virginii, która nie była zwracana z odpowiednią ilością amunicji i usprawnień broni
- Zmodyfikowano nieznacznie odległość zanikania ikon, aby były bardziej widoczne
- Naprawiono błąd powodujący, iż gracze mogli zostać przepchnięci przez teren, jeżeli inni gracze stali na głowie
- Naprawiono otwieranie włazów, usuwanie usprawnień broni z aktualnie trzymanej broni
- Dopilnowano, aby gracz prawidłowo ustawiał się względem znacznika śmierci, gdy umierał na dużej wysokości
- Usunięto pływającą kamizelkę ratunkową
- Naprawiono psujące się efekty wizualne kopania z przemieszczeniem przy niektórych ustawieniach jakości
Ulepszenia i zmiany audio
- Poprawione obciążenie procesora audio
- Poprawiono dźwięk/wokal niektórych kanibali
- Zmniejszono problemy z zacinaniem się dźwięku
- Zmniejszono intensywność dźwięku przy silnym wietrze, aby zmniejszyć wpływ na wydajność
- Zredukowano maksymalną liczbę przypadków odgłosu kroków, aby obniżyć koszty procesora i poprawić wydajność
- Zmieniono dźwięk dzwonka przy eksplozjach i granatach, aby zmniejszał się, gdy znajdujesz się dalej od wybuchu, aby uniknąć przerywania go wraz z odległością
- Dodano dźwięk śliny do pierwszego gniazda śliny w bunkrze rozrywkowym
- Dodano zanikanie dźwięków fizyki
- Dostosowano kroki gracza podczas biegu, wodospadu i surfowania
- Dodano dźwięk strzelaniny przed otwarciem drzwi do przerywnika filmowego „Get down son”.
- Zaktualizowano wyzwalane i resetowane zdarzenia dźwiękowe dotyczące packi na muchy, narzędzia do tworzenia kości i pułapek na małe zwierzęta
- Uniemożliwiono narzędziu naprawczemu spamowanie SFX, powodując problemy z wydajnością i dźwiękiem
- Naprawiono niekończącą się pętlę dźwiękową podczas schodzenia po linach
Jaka długa lista, co? Pierwsza aktualizacja Sons of the Forest jest najwyraźniej ambitna, ponieważ gra rozwija się w znacznie lepszą wersję. jeżeli chcesz sprawdzić grę, możesz zajrzeć na jej stronę Steam ten link. Moglibyśmy zasugerować, abyś kupił i zagrał, ponieważ okazuje się, iż gra znacznie się poprawiła od czasu pierwszej gry z serii, The Forest. jeżeli potrzebujesz poradników dotyczących rozgrywki lub poprawek, sprawdź poniższe łącza, aby sprawdzić, czy możemy Ci pomóc w przygodzie z Synami Lasu.
- Jak pokonać palce Sons of the Forest?
- Lokalizacje przedmiotów w Synach Lasu: Wyjaśnienie mapy
- Jak korzystać z zipline: przewodnik Sons of the Forest