Po współpracy z Call of Duty czas na FLRT. Monster Energy trafi do nowych odbiorców

2 godzin temu
Zdjęcie: Czy energetyk stworzony dla kobiet trafi w gusta konsumentek?


Pomimo wprowadzenia ograniczeń wiekowych, które zwiastowały rychłe wyhamowanie rynek napojów energetycznych w Polsce dostosował się do nowych wytycznych i wciąż ma się dobrze, cały czas zwiększając sprzedaż. Duże zainteresowanie napojami z kofeiną jest zauważalne nie tylko na rodzimym obszarze. W USA popyt pozostało większy, a producenci nie przestają dostarczać nowych propozycji produktowych, które mają jeszcze skuteczniej przyciągać konsumentów. Przykładem może być należące do grupy Coca-Cola Monster Beverage Corporation, które od lat buduje swoją pozycję w świecie elektronicznej rozrywki, wykorzystując sektor jako swoje naturalne środowisko - w końcu chyba nikt tak nie pragnie "doładowania energetycznego" jak zarywający nocki gracze. Po realizacji współpracy z tegoroczną odsłoną Call of Duty: Black Ops 7, która objawiła się w postaci limitowanych puszek z kodami na unikalne skiny broni i operatów oraz dodatkowe punkty doświadczenia, firma właśnie przygotowuje się do wejścia w zupełnie nowy obszar. Amerykański koncern szykuje premierę FLRT - zupełnie nowej linii zero-cukrowych napojów energetycznych kierowanych do odbiorców "płci pięknej". Debiut zaplanowano na końcówkę pierwszego kwartału 2026 roku, a czym wyróżniać będzie się napój na tle reszty?
Idź do oryginalnego materiału