Polski zespół People Can Fly łączy siły w produkcji Gears of War: E-Day

ittechblog.pl 3 tygodni temu

To nie pierwszy raz, kiedy polski zespół współtworzy franczyzę Gears of War. Jeszcze w 2013 roku był głównym deweloperem Gears of War: Judgment. Niestety w tamtym czasie firma również przechodziła wiele zmian i jeszcze rok wcześniej zmieniła nazwę na Epic Games Poland. Na szczęście dekadę temu wrócili do niezależności i nazwy, a także tworzyli grę, która była pod wieloma względami podobna do Gears of War, czyli wydaną w 2021 roku Outriders.

People Can Fly jest podekscytowane pracą nad Gears of War: E-Day

Gears of War: E-Day jest szóstą odsłoną cyklu znanych strzelanek TPP, jednocześnie jest to prequel tej serii. Akcja gry dzieje się 14 lat przed wydarzeniami przedstawionymi w pierwszej odsłonie. E-Day w tytule odnosi się do tak zwanego Dnia Wyjścia, czyli momentu, w którym hordy żyjących dotychczas pod ziemią kreatur, znanych jako Szarańcza, wypełzły na powierzchnię planety Sera, sprowadzając zamieszkującą ją ludzkość na skraj zagłady. W grze poza walką w tym tragicznym będziemy mogli również zrozumieć i zobaczyć narodziny przyjaźni łączącej Marcusa Feniksa i Dominica Santiago.

Jesteśmy zaszczyceni, iż możemy powrócić do świata Gears of War, franczyzy głęboko osadzonej w historii naszego studia. Jako główny deweloper kultowego Gears of War: Judgment i partner współtwórczy przy Gears of War 1-3, zawsze pasjonowaliśmy się tą serią i jej spuścizną. „Powrót do współpracy nad kolejnym rozdziałem tej legendarnej sagi jest zarówno przywilejem, jak i ekscytującą okazją do budowania na intensywnej, emocjonalnej akcji i bogatej narracji, którą fani pokochali. Jesteśmy głęboko wdzięczni za zaufanie i wsparcie naszych partnerów w tej podróży — dyrektor generalny PCF, Sebastian Wojciechowski. Gears of War: E-Day to nie tylko nasza kolejna ważna gra; to powrót do tego, co czyni gry Gears of War wyjątkowymi i autentycznymi. Cieszymy się, iż możemy współpracować z utalentowanymi ludźmi z People Can Fly, którzy od tak dawna są częścią dziedzictwa naszej serii — Mike Crump, szef studia The Coalition.

Niestety wciąż nie znamy daty wydania gry, choć wiemy, iż poza platformą PC będzie dostępna również na konsolach Xbox. Ponadto warto jeszcze wspomnieć, iż tytuł jest tworzony na silniku Unreal Engine 5, który aktualnie najlepiej oddaje piękno światów.

Idź do oryginalnego materiału