Poprawka 1.12.3 do Elden Ring przez cały czas nie rozwiązuje problemów z wydajnością

cyberfeed.pl 2 dni temu


Firma FromSoftware wydała niewielką aktualizację dla Pierścień Eldena 4 lipca wprowadzi kilka zmian w równowadze i usunie kilka błędów w grze po jej wydaniu Cień drzewa Erd ekspansji. Ale te zmiany zostały przyćmione przez rosnącą frustrację graczy z powodu podejścia Froma do naprawiania uporczywych problemów z wydajnością gry.

Na wszystkich platformach, ale szczególnie na PC, Pierścień Eldena cierpi na niespójną liczbę klatek na sekundę, która ma problemy z niezawodnym osiągnięciem 60 klatek na sekundę, choćby w trybie wydajności gry. Jednak From rzadko bezpośrednio zajmował się tym problemem w poprawkach, często sugerując graczom, aby sami wprowadzali poprawki.

w notatki dotyczące poprawki 1.12.3From dołączył sekcję zatytułowaną „Możliwe poprawki niestabilnej wydajności”. W niej deweloper zasugerował graczom PlayStation 5 doświadczającym niestabilnej liczby klatek na sekundę, aby zrestartowali swoje konsole w trybie awaryjnym i skorzystali z opcji „odbuduj bazę danych”. Gracze PC zostali poinstruowani, aby wyłączyli aplikacje myszy innych firm i upewnili się, iż śledzenie promieni nie zostało przypadkowo włączone. A From poprosił graczy PC, którzy widzą nieuzasadniony komunikat anty-cheat, aby „sprawdzili integralność plików gry przed ponownym uruchomieniem gry”.

„Dla mnie to absolutnie szalone, iż zamiast poprawiać wydajność, przez cały czas zalecają placebo” – napisał jeden komentujący na Reddicie. „Problemy z wydajnością? Myślimy, iż to ty, tak. Teraz idź i rób rzeczy, których nie wymaga żadna inna gra, bo to wina twojego komputera/PS5” inny napisał.

Eksperci w dziedzinie technologii gier, Digital Foundry, niedawno powrócili do swojej analizy Pierścień Eldena Po Cień drzewa Erdwydanie i odkrył, iż „długotrwałe problemy techniczne pozostają nierozwiązane.”

„Najwyraźniej nie poczyniono żadnych postępów […] po dwóch latach” – informuje Digital Foundry. „Niewielu deweloperów dorównuje temu studiu w budowaniu świata i walce 3D. Ale na każdej platformie widzimy dewelopera, który ignoruje najważniejsze kwestie techniczne raz po raz. […] Cień drzewa ErdWydanie „po raz kolejny przypomina nam, iż oczywiste, uporczywe problemy w twórczości studia są pomijane”.

W innym miejscu w notatkach do patcha From odnotowało zmiany, które faktycznie wprowadzono, aby ulepszyć grę, w tym osłabienie umiejętności Swift Slash w walce gracz kontra gracz, wydłużenie zasięgu ataku rzucającego Smithscript Dagger i Cirque oraz zmianę rozmieszczenia bossów w drugim spotkaniu ze Golden Hippopotamus i Commander Gaius. From naprawiło również szereg błędów, w tym jeden, który powodował, iż wrogowie stale się leczyli po zmniejszeniu ich zdrowia przez przywołanie Black Knife Tiche.



Source link

Idź do oryginalnego materiału