Portal Games – Kojot

ontable.pl 1 tydzień temu

PRZEDSPRZEDAŻ
Wszystkich tych z Was, którzy kochają szybkie i emocjonujące gry imprezowe na pewno ucieszy informacja o rozpoczętej dzisiaj przedsprzedaży gry „Kojot” od wydawnictwa Portal Games Polska, w której kluczową rolę odgrywa blef i kalkulacja ryzyka. Gra opiera się na prostych zasadach, ale wymaga od graczy sprytu, obserwacji i umiejętności podejmowania ryzyka. Kojot świetnie sprawdza się w gronie przyjaciół i rodziny, zapewniając dużo śmiechu i nieprzewidywalnych zwrotów akcji.

A jak wygląda rozgrywka?
Karty na głowie: Każdy z graczy otrzymuje kartę, którą kładzie sobie na głowie tak, by wszyscy inni widzieli jej wartość, ale sam gracz nie. Wartości kart mogą być dodatnie, ujemne lub specjalne.

Licytacja: Gracze na zmianę zgadują, jaka może być suma wszystkich kart, ale muszą blefować i ostrożnie licytować, bo nie znają własnej wartości. Gracz może zwiększać zakład, podając wyższą sumę lub stwierdzić, iż poprzednik podał wartość zbyt wysoką i rzucić mu wyzwanie (“Kłamiesz!”).

Kłamstwo czy prawda?: jeżeli ktoś uzna, iż przeciwnik przesadził, rzuca wyzwanie. Odkrywa się karty, a suma wartości zostaje sprawdzona. jeżeli gracz, który rzucił wyzwanie, miał rację, przeciwnik traci życie (czyli jeden z symboli kojota). jeżeli jednak się pomylił, to on traci życie.

Eliminacja: Gdy jeden z graczy straci wszystkie trzy pióra (czyli wszystkie swoje życia) uruchamia się zakończenie gry, ale gra kończy sie w momencie, w którym wszyscy dokończą bieżącą turę. Grę wygrywa osoba, która zachowała najwięcej piór (czyli życia). jeżeli jest kilku graczy z tą samą liczbą piór, remis rozstrzyga się na podstawie tego, kto ostatni udzielił poprawnej odpowiedzi lub postawił adekwatne wyzwanie.

Do gry możecie zasiać w gronie od 3 do 6 osób ‍, a maksymalny czas na rozgrywkę to 25 minut

Kto z Was gra w planszówki na imprezach?

~ Shadow
#boardgames #gryplanszowe #boardnews #PortalGames #kojot #przedsprzedaż/// Portal Games – Kojot ///

Link do wiadomości na fanpage BOARD NEWS na Facebooku

Idź do oryginalnego materiału