Twórcy Hell is Us w najnowszym zwiastunie przedstawiają oldschoolowe dungeony
Na kilka tygodni przed premierą wyczekiwanej gra Hell is Us opublikowano nowy film z rozgrywką. Materiał skupia się na systemie lochów – całość została upiększona przez konkretny komentarz dyrektora kreatywnego i artystycznego Jonathana Jacques-Belletęte’a. Lochy stanowią integralną część przygody, dostarczając graczom klucze do zrozumienia głębokiej historii Hadei i oferując niezapomniane sekwencje rozgrywki i wyzwania.
„Lochy opierają się na tej samej filozofii, która rządzi projektem gry, nazywamy ją ‘rozpraszaniem gracza’ – wyjaśnia Jonathan Jacques-Belletęte. „Przez tę koncepcję chcemy, by gracze na nowo odkryli przyjemność płynącą z samodzielnej eksploracji, bez trzymania ich za rączkę. Obecność każdej przeszkody, każdego wroga, jest starannie przemyślana, aby zaoferować niezapomniane wyzwanie, które po pokonaniu daje prawdziwe poczucie satysfakcji”.
Każdy dungeon ma być wyjątkowy pod względem atmosfery, wyzwań i znaczenia. Wymagają one skorzystania z różnych rodzajów umiejętności: interakcji i uważnej obserwacji otoczenia, wykorzystania logiki, a przede wszystkim walki z licznymi wrogami, którzy staną im na drodze. Co więcej, każdy z różnych lochów kończy się ostateczną, intensywną konfrontacją, prowadzącą do odkryć, które rzucają światło na trudną przeszłość tego odległego zakątka świata.
Nową premierę Hell is Us zaplanowano na 4 września 2025 roku. Gra zmierza jednocześnie na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC.
Pamiętajcie, iż znajdziecie nas również w mediach społecznościowych. Bardzo chętnie porozmawiamy z Wami zarówno na Facebooku, jak i w serwisie X (na dawnym Twitterze). Zapraszamy was również na nasz Discord.