Prosto z Supertestu: MBT-B i FV224 Chopper

rykoszet.info 1 miesiąc temu

Czołgiści!

Przedstawiamy szczegółowe informacje na temat amerykańskiego czołgu ciężkiego X poziomu MBT-B oraz brytyjskiego czołgu ciężkiego FV224 Chopper VII poziomu. Oba czołgi aktualnie znajdują się na testach.


MBT-B | X | HT | system automatycznego ładowania

MBT-B, to nowy amerykański czołg ciężki X poziomu, charakteryzujący się doskonałą mobilnością (max. 55 km/h do przodu), ale przeciętnym pancerzem jak na swój typ pojazdu (200 mm z przodu wieży i 105 mm z przodu kadłuba). Pod względem „stosunku pancerza do mobilności” czołg ten jest zbliżony do francuskiego magazynka AMX 50B. Pojazd został uzbrojony w działo kalibru 120 mm o maksymalnym kącie opuszczania działa wynoszącym –10° oraz automatyczny system doładowania na 5 pocisków, gdzie czas przeładowania między pociskami wynosi 2,5 sekundy. Czasy przeładowania pocisków tego magazynka są bardzo nietypowe, a mianowicie:

Pierwszy pocisk przeładowuje się w ciągu 22 sekund, co czyni go pociskiem „rezerwowym”: Ten pocisk powinien być używany tylko w krytycznych sytuacjach.

Drugi, trzeci i czwarty pocisk przeładowują się odpowiednio w 8, 10 i 12 sekund. Są to Wasze główne „działające” pociski, a pozostanie na drugim z nich zapewnia najlepsze uszkodzenia na minutę.

Piąty pocisk również przeładowuje się w ciągu 22 sekund, co czyni go pociskiem „bonusowym”. Za każdym razem, gdy pozostaniecie nieaktywni w bitwie (celowo lub nieumyślnie), otrzymacie możliwość posiadania pełnego magazynka, który może być traktowany jako magazynek na 4 pociski (kończący się na drugim pocisku z najlepszymi uszkodzeniami na minutę) lub na 5 pocisków (jeśli ryzyko jest tego warte).

Z jednorazowymi uszkodzeniami wynoszącymi 400 PW, ta konfiguracja zapewnia nie tylko potencjalne 2 000 PW uszkodzeń na magazynek, ale także dużą elastyczność taktyczną, ale wymaga od Was ciągłego śledzenia sytuacji.


FV224 Chopper | VII | HT | system wyboru trybu ognia

FV224 Chopper, brytyjski dwudziałowy czołg ciężki VII poziomu. Pierwszy tego typu pojazd w zupełnie nowym brytyjskim drzewie technologicznym. Podobnie jak jego odpowiedniki z nowej linii, Chopper może pochwalić się solidnym pancerzem przednim, zapewniającym doskonałą ochronę. Choć jego mobilność nie jest nadzwyczajna (max. 34 km/h do przodu i max. 12 km/h do tyłu), dobrze utrzymuje tempo i może skutecznie wspierać natarcia sojuszników.

W swojej topowej konfiguracji pojazd ten ma imponujące osiągi w obu trybach ognia. W trybie ognia pojedynczego oferuje solidną celność i szybki czas celowania wynoszący 2,2 sekundy, a także wyjątkową stabilizację. Tymczasem w trybie ognia salwą może wyzwolić 460 PW średnich uszkodzeń na podwójny strzał przy tych samych uszkodzeniach na minutę.

Z opuszczeniem działa wynoszącym -10 stopni, czołg ten świetnie radzi sobie na pozycjach z ukrytym kadłubem, łącząc mocny pancerz z solidną siłą ognia, co sprawia trudności przeciwnikom.

Mechanika selektywnych trybów ognia:

Brytyjskie dwulufowe czołgi ciężkie mają dwa tryby ognia: ogień pojedynczy i ogień salwą. Możesz przełączać się między trybami w dowolnym momencie, naciskając „X”. Nie resetuje to ani nie wstrzymuje przeładowania broni i można to zrobić w ruchu.

W trybie ognia pojedynczego działa strzelają naprzemiennie (zaczynając od lewego działa). Możesz zacząć strzelać tylko po całkowitym przeładowaniu obu dział. W tym trybie rozgrywka jest bardzo podobna do tej z brytyjskiej jednolufowej linii ciężkiej: stabilizacja, celność i czas celowania są godne pozazdroszczenia.

W trybie ognia salwą prędkość maksymalna czołgu i prędkość obrotu wieży są zmniejszone, działa potrzebują więcej czasu, aby w pełni wycelować, a celność jest niższa niż w trybie ognia pojedynczego, ale stabilizacja dział drastycznie się poprawia, jednorazowe uszkodzenia są podwojone, a uszkodzenia na minutę pozostają takie same.

Czas przeładowania w trybie ognia salwą wynosi zawsze ×2 czasu przeładowania w trybie ognia pojedynczego. jeżeli wystrzelicie salwę, musicie czekać dwa razy dłużej, ponieważ aby móc oddać strzał z jednego, potrzebujecie obu dział do pełnego przeładowania. Na początku bitwy i po zmianie typu pocisku musicie również poczekać, aż obie lufy się załadują.

Idź do oryginalnego materiału