Serpente
Serpente to w艂oski czo艂g 艣redni IX poziomu, ale nietypowy: nie ma automatu 艂aduj膮cego, ale ma dwulufowe dzia艂o. Mechanika strzelania przypomina t臋 z radzieckich dwulufowych czo艂g贸w ci臋偶kich: trzeba przygotowa膰 salw臋, a po jej wystrzeleniu oba dzia艂a s膮 na chwil臋 zablokowane.
Strzelanie salw膮 to preferowany tryb dla Serpente, bo podw贸jne strza艂y maj膮 lepsz膮 pr臋dko艣膰 celowania, stabilizacj臋 i celno艣膰; jednocze艣nie zar贸wno czas przygotowania salwy jak i blokada po niej nie realizowane s膮 tak d艂ugo. Dodatkowo, dysponuj膮c pr臋dko艣ci膮 maksymaln膮 60 km/h mo偶ecie w pe艂ni wykorzysta膰 element zaskoczenia na przeciwniku, zadaj膮c 艣redni膮 salw膮 840 PW uszkodze艅.
Doskona艂a mobilno艣膰 to te偶 Wasz najlepszy spos贸b obrony, bo czo艂g dysponuje tylko podstawowym pancerzem.
Tier: IX
Nacja: W艂ochy
Typ: Czo艂g ci臋偶ki
Si艂a ognia:
- Rodzaje pocisk贸w: AP / APCR / HE
- 艢rednie obra偶enia: 420 / 420 / 520
- 艢rednia penetracja: 254 / 307 / 60 mm
- Pr臋dko艣膰 pocisk贸w: 1050 / 1270 / 1050 m/s
- Czas prze艂adowania jednego dzia艂a: 11 s
- Czas prze艂adowania obu dzia艂: 22 s
- Czas prze艂adowania pomi臋dzy dzia艂ami: 8 s
- Czas za艂adowania salwy: 2 s
- Czas blokady po wystrzale z salwy: 2 s
- Czas celowania: 2.5 s
- Rozrzut na 100m: 0.36 (0.26)* m
- K膮ty podnoszenia dzia艂a: -10 / 16 stopni
- Ilo艣膰 amunicji: 40 sztuk
Mobilno艣膰:
- Pr臋dko艣膰 maksymalna/cofania: 60 / 20 km/h
- Moc na ton臋: 22.9 km/t
- Pr臋dko艣膰 obrotu kad艂uba: 45 潞/s
- Pr臋dko艣膰 obrotu wie偶y: 35 潞/s
呕ywotno艣膰:
- Punkty wytrzyma艂o艣ci: 1650
- Pancerz wie偶y: 100 / 80 / 50 mm
- Pancerz kad艂uba: 80 / 45 / 35 mm
- Zasi臋g widzenia: 390 m
- Zasi臋g sygna艂u: 670 m