Qualcomm i Epic Games współpracują, aby podnieść poziom wrażeń użytkowników w pojazdach dzięki silnikowi Unreal Engine

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Firmy Qualcomm Technologies, Inc. i Epic Games ogłosiły dziś wdrożenie silnika Unreal Engine, wstępnie zintegrowanego i zoptymalizowanego pod kątem platformy Snapdragon Cockpit Platform, kluczowej platformy rozwiązań Qualcomm Technologies Snapdragon Digital Chassis, w celu stworzenia gotowego do użycia rozwiązania, które umożliwia globalnym producentom samochodów, aby zapewnić użytkownikom wciągające doświadczenia. Dzięki spójnemu rozwiązaniu interfejsu człowiek-maszyna (HMI) producenci samochodów będą mogli opracowywać wysokiej jakości cyfrowe systemy kokpitu, które można dostosowywać i skalować dla wszystkich typów pojazdów i poziomów.

Ta kooperacja to pierwszy przypadek bezpośredniej integracji silnika Unreal Engine z platformami samochodowymi Snapdragon. Dzięki współpracy technologicznej globalni producenci samochodów korzystający z rozwiązań Snapdragon Digital Chassis będą mieli wyłączny dostęp do narzędzi Unreal Engine ze zoptymalizowanymi funkcjami, zapewniającymi potężne, nigdy wcześniej nie widziane możliwości wizualizacji w kabinie, które obejmują w pełni konfigurowalne wizualizacje 2D i 3D do nowe standardy branżowe dotyczące środowiska w kabinie.

Stanowiąc kreatywną podstawę projektowania, UX/UI i symulacji, Unreal Engine obsługuje ujednolicone zasoby we wszystkich aplikacjach, oferując szybkie i elastyczne przepływy pracy, które skutkują oszczędnościami, umożliwiając jednocześnie współpracę w czasie rzeczywistym i iterację na każdym etapie.

Platforma Snapdragon Cockpit rewolucjonizuje interakcję z pojazdem dzięki zaawansowanym technologiom, ulepszając interfejsy użytkownika, łączność i środowisko w kabinie. Wykorzystując wysokowydajne obliczenia, wciągającą grafikę i sztuczną inteligencję, poprawia doświadczenia użytkowników i napędza przejście w kierunku połączonej i inteligentnej mobilności.

„Jesteśmy podekscytowani pogłębieniem naszej współpracy z Epic Games w celu ustanowienia nowych standardów wrażeń w pojazdach” – powiedział Laxmi Rayapudi, wiceprezes ds. zarządzania produktami w Qualcomm Technologies, Inc. „Dzięki płynnej integracji silnika Unreal Engine z platformami Snapdragon Cockpit, możemy” ponownie umożliwimy producentom samochodów i ekosystemowi wprowadzanie innowacji i podnoszenie doświadczeń w kabinie na nowy poziom. Z niecierpliwością czekamy na pokazanie mocy wspólnych innowacji, aby odblokować nowe możliwości w zakresie wrażeń w pojazdach.

„Unreal Engine to najbardziej otwarte i zaawansowane narzędzie do tworzenia 3D w czasie rzeczywistym, zapewniające niezrównaną wierność i możliwości, niezależnie od tego, czy tworzysz na potrzeby gier, czy interfejsów użytkownika” – powiedział Bill Clifford, wiceprezes i dyrektor generalny Unreal Engine w Epic Games . „Współpracując z pionierem HMI, firmą Qualcomm Technologies, i wykorzystując możliwości silnika Unreal Engine i Snapdragon Digital Chassis, z euforią obserwujemy, jak producenci samochodów wyznaczają kolejny poziom wrażeń w pojazdach”.

Nowe rozwiązanie HMI obejmujące silnik Unreal Engine i Snapdragon Cockpit firmy Epic jest w tej chwili dostępne dla programistów. Więcej informacji na temat współpracy pomiędzy Qualcomm Technologies i Epic Games można znaleźć pod tym linkiem.



Source link

Idź do oryginalnego materiału