Remedy porzuca prace nad sieciową grą „premium”, by skupić się na innych projektach

1 tydzień temu

Remedy Enterteinment poinformowało, iż sieciowa gra „premium” o kodowej nazwie Kestrel jednak nie powstanie. Studio wyjaśnia, iż choć pomysł był obiecujący, to lepiej będzie wykorzystać zasoby przy rozwoju innych tytułów.

Projekt znajdował się w fazie koncepcyjnej, a więc było o nim wiadomo niewiele. Pierwotnie nosił nazwę Vanguard i miał być produkcją sieciową free to play, jednak w listopadzie przerodził się w „pełnoprawny tytuł premium”.

Projekt Kestrel już od początku zapowiadał się obiecująco, ale wciąż znajdował się we wczesnej fazie koncepcyjnej” - przekazał Tero Virtala, dyrektor generalny Remedy, cytowany przez IGN. „Nasze inne projekty są bardziej zaawansowane i przechodzą do kolejnych etapów rozwoju - położenie większej koncentracji na nich zapewnia nam więcej korzyści”.

Idź do oryginalnego materiału