Reżyser Diablo 4 „nie poddaje się” w sprawie wymuszonych grup Dark Citadel

cyberfeed.pl 10 godzin temu


Diablo 4‘S Naczynie Nienawiści Ekspansja w większości została dobrze przyjęta przez graczy, ale w niektórych kręgach pojawiły się drobne kontrowersje wokół lochów Dark Citadel. Mająca być intensywnym wyzwaniem końcowym w stylu rajdu dla grup graczy, Mroczna Cytadela jest pierwszą zawartością w dowolnej grze Diablo wymagającą trybu wieloosobowego. Gry Diablo zawsze oferowały opcjonalny tryb współpracy, ale zawsze można było w nie grać solo – aż do teraz.

Zagorzali gracze solo Diablo szybko wyrazili swoje niezadowolenie o nowym trybie, który ich zdaniem zmusił ich do przyjęcia stylu gry, który im się nie podobał. Ale Naczynie Nienawiści dyrektor gry Brent Gibson upiera się, iż jest zadowolony z Dark Citadel i jej odbioru, a także ogólnie z pomysłu wymuszonej zawartości grupowej w Diablo.

„Absolutnie trzymam się swojej broni [on Dark Citadel]”- powiedział Gibson firmie Polygon w wywiadzie wideo wraz z dyrektorem generalnym Diablo, Rodem Fergussonem. Gibson podkreślił jednak, iż gracze nie powinni czuć się namawiani do grania w tę grę.

„Zaprojektowaliśmy go w taki sposób, aby być najbardziej wydajnym w grze, nie jest wymagane przechodzenie przez zawartość dla wielu graczy. Podoba mi się fakt, iż mamy tę ogromną, bogatą grę, która zawiera mnóstwo różnych aktywności, które dają alternatywne ścieżki w tej samej pętli.”

Fergusson wtrącił się, aby wzmocnić ten pogląd Diablo 4gra końcowa oferuje teraz taki zakres, iż programiści mogą sobie pozwolić na „zaczęcie poszukiwania w tych nowych przestrzeniach”, jak to ujął Gibson. „To, co było wspaniałe w ewolucji naszej gry końcowej w miarę upływu czasu, to fakt, iż w tej chwili mamy dość zróżnicowany zestaw doświadczeń” – powiedział Fergusson. „Kiedy zaczynałeś w okresie 1 lub 2, było to: Idę zająć się tą sprawą. Muszę iść na Nightmare Dungeon i muszę iść na Helltide. A teraz, gdy jesteśmy w okresie 6, rzeczywiście mam chwile, gdy jestem w mieście, stoję na punkcie orientacyjnym i idę, jak: Gdzie dalej? Jest wiele możliwości wyboru. Mógłbym udać się do Kurast Undercity i wycelować w jakieś runy. Mógłbym udać się do Cytadeli, mógłbym udać się do Otchłani, mógłbym stworzyć Loch Koszmarów, mógłbym stworzyć Piekielną Hordę, mógłbym zabić Krwawą Dziewicę. Fergusson również to zauważył Diablo 4 ma teraz funkcję Party Finder, która ułatwia znajdowanie grup.

Gibson powiedział, iż dla Diablo ważne było zwrócenie się do rosnącej grupy graczy (i twórców gier), którzy nie wyobrażają sobie grania w gry inaczej niż ze znajomymi. „Inną rzeczą, na którą chcę naprawdę zwrócić uwagę, jest to, iż chociaż mamy wielu graczy grających w gry solo, społeczność w branży gier, która nie zna grania w gry inaczej niż ze znajomymi lub online innych ludzi, z biegiem czasu rośnie” – powiedział.

Gibson wydawał się nie przejmować krytyką wymagań gry wieloosobowej w Dark Citadel w niektórych kręgach. „Przyjęcie w Mrocznej Cytadeli było fantastyczne” – powiedział. „Nie jest łatwo wejść w ten tryb dla wszystkich, ale dla graczy, którzy grali, jest to świetna zabawa. Oczekuję zatem, iż będziemy przez cały czas oglądać Cytadelę i zobaczymy, jakie dodatkowe opinie na jej temat otrzymamy. […] Ale tak, będę się tego trzymać.”



Source link

Idź do oryginalnego materiału