Dowódcy!
Niedługo wprowadzimy ważne zmiany w systemie kont. Począwszy od 10 lutego, wszyscy gracze posiadający wiele kont Wargaming zarejestrowanych w różnych regionach muszą rozwiązać wszelkie konflikty na kontach – sytuacje, w których konta współdzielą ten sam adres e-mail, numer telefonu lub połączone profile mediów społecznościowych.
Zmiany te zostały wprowadzone, by umożliwić graczom łatwiejsze zarządzanie ich kontami, jednocześnie dając większą elastyczność naszym deweloperom w przyszłych ulepszeniach technicznych.
Kogo to dotyczy?
Sprawdźcie powiadomienia o konflikcie kont. Nawet jeżeli przegapiliście powiadomienie w październiku, informacja o konflikcie jest wyraźnie wyświetlona w lewym górnym narożniku interfejsu Wargaming Game Center.

Konflikty na koncie zdarzają się gdy:
- Wiele kont Wargaming dzieli ten sam adres e-mail, numer telefonu lub połączone profile mediów społecznościowych.
- Konta są zarejestrowane w różnych regionach, ale używają takich samych danych identyfikacyjnych.
Ta aktualizacja dotyczy graczy, którzy mają:
- konta, które wykorzystują jedną lub więcej takich samych danych identyfikacyjnych (adres e-mail, telefon czy konto sieci społecznościowej).
- konta zarejestrowane w różnych regionach (np. konta NA i EU wykorzystujące ten sam adres e-mail).
Jeśli Wasze konta spełniają te warunki, są uważane za „konfliktujące”. Musicie zrobić jedno z poniższych:
- Połączyć wszystkie odnośne konta, korzystając z jednego, ujednoliconego zestawu danych identyfikacyjnych. To pozwoli Wam mieć dostęp do wszystkich kont przy użyciu pojedynczego adresu e-mail i hasła.
- Każdemu kontu przypisać unikalne dane identyfikacyjne. To rozdzieli konta tak, iż każde z nich będzie miało swoje własne informacje do logowania.