SAS: Rogue Regiment – Operation Gain. Nowy dodatek na Kickstarterze

planszowenewsy.pl 1 miesiąc temu

Na Kickstarterze trwa zbiórka na najnowszy dodatek do gry SAS: Rogue Regiment od Word Forge Games – Operation Gain. Jest też polska wersja.

Operation Gain. Co wprowadza dodatek?

Najnowszy dodatek zawiera zupełnie nową pięcioczęściową kampanię opartą na prawdziwej historii oraz 3 niezależne misje dodatkowe. W głównej kampanii zostaniemy zrzuceni 150 mil za liniami wroga, a naszym zadaniem jest zniszczenie linii kolejowych, pociągów i składów amunicji w próbie powstrzymania kontrataku dywizji pancernych Hitlera.

Początkowe misje to czyste skradanie się, infiltracja miasta w celu spotkania się z lokalnymi agentami ruchu oporu i przeprowadzenie istotnego rozpoznania ich celów, a wszystko to w ramach przygotowań do głównego wydarzenia… zniszczenia pociągu wojennego wypełnionego żołnierzami i czołgami zmierzającymi na przyczółki Normandii.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Garden Lake. Nowy tytuł Uwe Rosenberga już wkrótce, również po polsku!

Podczas kampanii dodatek kosztuje 35£. Dostępny jest też Black Box, który zawiera całą zawartość odblokowaną w poprzedniej kampanii. Wszystkie nowe jednostki i wyposażenie są w pełni kompatybilne ze wszystkimi produktami z tej serii.

Co istotne dla polskich graczy, do zamówienia można dodać pakiet językowy – wśród kilku języków jest również język polski.

Link do kampanii

SAS: Rogue Regiment. Opis gry podstawowej

SAS: Rogue Regiment to gra 'skradankowa’ osadzona w czasach II wojny światowej. Wcielając się w żołnierzy SAS gracze muszą dokonywać aktów sabotażu za liniami wroga. W każdej turze każdy operator SAS ma 4 punkty akcji, których może użyć do poruszania się, strzelania i wykonywania zadań.

Podczas „fazy skradania” gry ruch wroga jest dyktowany przez linie patrolowe, punkty wartownicze i kartę wydarzenia, która jest losowana w każdej turze. Każda misja ma wskaźnik skradania, który będzie się powoli napełniał za każdym razem, gdy gracze wzbudzą podejrzenia. jeżeli wskaźnik skradania całkowicie się zapełni, gracze zostaną wykryci i włączy się alarm, co wywoła „fazę bitwy”. Celem gry jest wykonanie celu misji i ucieczka z obszaru bez szwanku. Najłatwiejszym sposobem na to jest unikanie wykrycia tak długo, jak to możliwe.

Najnowsze artykuły o podobnej tematyce

Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) – Sojusze: Wezwanie losu – nowy dodatek już w sprzedaży

Revenant wystartował i już się ufundował!

Chang’an. Nowy wydawca ratuje projekt

Idź do oryginalnego materiału