Milestone pozwala fanom przyjrzeć się bliżej grze Screamer dzięki nowemu wywiadowi. Reżyser i dyrektor kreatywny przybliżają wizję i mechanikę rozgrywki, które czynią Screamera świeżym tytułem w gatunku gier zręcznościowych.
Jedną z głównych innowacji w grze jest system sterowania Twin Stick, który umożliwia niezależne od siebie sterowanie pojazdem i driftowanie. Oznacza to precyzyjne skręcanie jednym drążkiem i dynamiczne manewry drugim, płynnie łącząc obie techniki i zapewniając poziom kontroli znacznie wykraczający poza znane zręcznościowe gry wyścigowe.
Jak wyjaśnia filmik, Screamer opiera się na trzyosobowych drużynach, każda prowadzona przez lidera wspieranego przez dwóch członków. Podczas gdy samochody członków koncentrują się bardziej na dynamice walki, pojazdy liderów są zaprojektowane z myślą o maksymalnej prędkości i osiągach, stając się zupełnie innym wyzwaniem. Dzięki 15 różnym autom wyposażonym w unikatowe umiejętności, znalezienie postaci najlepiej odpowiadającej własnemu stylowi gry będzie podstawą.
Umiejętności postaci opierają się na narracji, napędzającej również jeden z kluczowych elementów rozgrywki: System Echo. To zainstalowana w każdym pojeździe technologia, która napędza mechanikę wyścigów i walki za pośrednictwem dwóch rodzajów zasobów: Sync i Entropy. Po zbudowaniu, Synca można użyć do wzmocnienia i osłony, a Entropy zasila dwie akcje bojowe, Strike i Overdrive. System Echo, jako istotny element fabuły i rozgrywki, twórcy omówią bardziej szczegółowo w drugiej części wywiadu.
Premierę gry Screamer zaplanowano na 2026 rok na platformy: PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC.
Źródło: komunikat prasowy (PLAION)
Fot. główna: materiały prasowe (PLAION)

3 godzin temu















