Stworzony przez zespół dwóch braci, których znam osobiście przez większość mojego życia, to niesamowite doświadczenie, widzieć, jak ich projekt z pasją, który wymagał ogromnego wysiłku, dotarł do tego punktu. Dzięki temu, iż inni bliscy przyjaciele, rodzina i ja uczestniczyliśmy w testach gry i dzieliliśmy się swoimi opiniami, gra rozwijała się w niezwykłym tempie. Biorąc pod uwagę cały wysiłek włożony w budowanie tego wyjątkowego doświadczenia, chciałem podzielić się nim z naszą społecznością. Demo jest dostępne na Teraz parujz ceną premierową wynoszącą 12,99 USD. Po przerwie możesz obejrzeć pełny zwiastun, historię i wszystkie funkcje gry!
Kluczowe funkcje:
- Dynamiczne zarządzanie galerią sztuki: Twórz, zarządzaj i uzyskuj najwyższą cenę za dzieła sztuki. Wykorzystaj ramki i tapety zgodnie ze swoją strategią i przyciągnij kupujących, którzy zwracają uwagę na jakość.
- Spersonalizowane przestrzenie: Zaprezentuj swój niepowtarzalny styl, dostosowując zarówno swoją galerię, jak i dom.
- Ekspresja artystyczna: Uwolnij swoją kreatywność, tworząc i sprzedając własne arcydzieła. Eksploruj różne media i style, aby pozostawić swój ślad w świecie sztuki.
- Elementy Rogue-lite: Każdy zakup lub decyzja może skutkować rekordowymi zyskami lub ruiną finansową Twojej galerii. Zrównoważ finanse, czas i relacje, aby rozwijać swoją galerię i zapewnić jej sukces.
- Wciągające zadania narracyjne: Wejdź w interakcję z obsadą lokalnych artystów, wykonuj zadania, które rodzą dylematy i wpływają na historię i otaczający cię świat.
- Nieliniowa rozgrywka: Wybierz sposób prowadzenia galerii, mając swobodę podejmowania decyzji we własnym tempie.
Mechanika rozgrywki
- Nabycie dzieł sztuki: Kupuj dzieła sztuki od lokalnych artystów, targuj się o ceny i wybierz idealne dzieła do wystawienia.
- Dostosowywanie galerii: Ulepsz swoją galerię, wybierz ramki i tapety i zaprojektuj swoją przestrzeń, aby zmaksymalizować atrakcyjność i sprzedaż.
- Interakcja artysty: Awansuj artystów, wykonując zadania i sprzedając ich prace, wpływając na ich rozwój i wartość ich dzieł sztuki.
- Strategiczne podejmowanie decyzji: Dokonuj wyborów, które mają wpływ na reputację, sukces i ogólną narrację Twojej galerii.
Historia
The Art Collector powstał jako projekt pełen pasji, zrodzony z głębokiej miłości zarówno do sztuki, jak i do gier menedżerskich. Na początku prac nad grą cel był jasny: stworzyć grę, która łączyłaby twórczą swobodę prowadzenia galerii sztuki z przytulnym, satysfakcjonującym doświadczeniem związanym z zarządzaniem zasobami i interakcją z lokalnymi artystami. Zainspirowani klasycznymi grami sklepowymi i menadżerskimi, takimi jak Recettear i Potionomics, a także przytulnymi tytułami, takimi jak Stardew Valley, chcieliśmy stworzyć świat, który wydawałby się żywy i reagował na wybory gracza.
Koncepcja ewoluowała, gdy zaczęliśmy skupiać się na samych artystach, decydując się na uczynienie z nich kluczowych postaci w grze. Każdy artysta ma unikalną osobowość i zestaw zadań, dzięki którym gracze mogą budować głębsze więzi. Spędziliśmy miesiące udoskonalając podstawową mechanikę kupowania, targowania się i sprzedawania dzieł sztuki, skupiając się na stworzeniu doświadczenia, które było zarówno wyzwaniem, jak i satysfakcjonującym, ale także zabawnym i przyjemnym w grze.
Podczas tworzenia gry eksperymentowaliśmy z różnymi stylami artystycznymi, decydując się na estetykę retro, która wydawała się zarówno urocza, jak i przystępna. Muzyka również znalazła się w centrum uwagi, podjęto decyzję o zastosowaniu odmian francuskiego akordeonu, aby stworzyć ciepłą, spójną atmosferę w całej galerii.
To, co zaczęło się jako mały pomysł, przerodziło się w w pełni zrealizowaną grę, w której każda mechanika – od kolekcjonowania dzieł sztuki po dekorowanie galerii – została starannie opracowana, aby zanurzyć graczy w roli kuratora sztuki. Po niezliczonych godzinach iteracji The Art Collector jest naszym pierwszym tytułem, którym z niewiarygodną dumą dzielimy się ze światem.
Gry w Szyborgu
Shyborg Games to niezależne studio deweloperskie założone przez braci Jasona i Jessego Hinmanów. Jason to doświadczony mistrz lochów z prawie dziesięcioletnim doświadczeniem w tworzeniu historii do gier planszowych. Jesse interesuje się tworzeniem gier od 11 roku życia, kiedy rodzice udostępnili mu RPG Maker na PlayStation 2. W tym wieku ćwiczył modelowanie 3D, dla zabawy odtwarzając zwiastuny Rockstar Games.