Sięgnijcie po władzę w 22. sezonie mapy globalnej

rykoszet.info 17 godzin temu

Dowódcy!

Już 19 maja rozpoczyna się 22. sezon mapy globalnej, w którym do 5 lipca powalczycie o palmę pierwszeństwa.

Przygotujcie się na ponad miesiąc zaciętych walk o terytoria i gier wojennych rozgrywanych w dni z zawieszeniem broni. Podobnie jak w poprzednim sezonie mapa globalna będzie zamrożona w każdą sobotę, co pozwoli Wam odesłać swoich najlepszych wojowników do walk w Twierdzach. Pod koniec sezonu najpotężniejsze klany otrzymają dodatkowe złoto i obligacje.

Najlepsi gracze sezonu zostaną nagrodzeni nowiutkim stylem 2D „Młot Thora”, stylem 2D „Wieczna zmarzlina” i naklejką „Porucznik Gwardii Felek i aprobata”.


Sezon 22. mapy globalnej

Początek: 19 maja 2025 o 10:00 (CEST)
Koniec: 5 lipca 2025 o 10:00 (CEST)

Ostatni dzień bitew: 4 lipca
Zawieszenie broni rozpoczyna się 24 maja:

Soboty o 10:00 (CEST) do niedziel o 10:00 (CEST)


System przyznawania nagród

  • Nagrody indywidualne:
    Gracze mogą otrzymać złoto za swój udział w trybie Mapa globalna. Aby otrzymać nagrody podczas sezonu, trzeba będzie toczyć bitwy i zdobywać osobiste punkty sławy, a następnie zająć miejsce w codziennej klasyfikacji osobistej. Najaktywniejsi otrzymają również obligacje. Zgromadzone złoto i obligacje można odebrać w dowolnej chwili na tablicy klanów w kliencie gry.
  • Nagrody klanowe:
    Klany będą miały osobną klasyfikację, która będzie zliczać punkty sławy zdobyte w ciągu każdego tygodnia. Klany, które osiągną najwyższe miejsca w klasyfikacji klanowej, otrzymają złoto, a najlepsze spośród nich otrzymają również obligacje. Klasyfikacja klanowa jest resetowana na koniec tygodnia i cykl zaczyna się od nowa. Ilość złota i obligacji rozdzielana między klanami zależy bezpośrednio od ogólnej aktywności graczy w danym tygodniu.
Dodatkowe nagrody

Na koniec 22. sezonu do skarbców najskuteczniejszych klanów trafią nagrody w postaci złota i obligacji. Ilość zdobytych obligacji i złota będzie zależała od miejsca klanu w finałowej klasyfikacji klanowej na koniec sezonu.

Miejsce Złoto w skarbcu klanu Obligacje w skarbcu klanu
1 150 000 120 000
2 120 000 100 000
3 100 000 80 000
4 80 000 60 000
5 50 000 40 000
Nagrody sezonu i klasyfikacja sezonowa

Na koniec 22. sezonu, klany otrzymają tradycyjne pamiątkowe nagrody w zależności od ich pozycji w ogólnej klasyfikacji klanowej mapy globalnej:

  • Medale
  • Style
  • Emblematy
  • Naklejki

Pod koniec sezonu gracze będą też mieli możliwość zdobycia stylu 2D Wieczna zmarzlina i nowego stylu 2D Młot Thora. Dodatkowe nagrody można zmontować w Warsztacie, tak jak w poprzednich sezonach.

Klasyfikacja osobista

Klasyfikacja osobista będzie oparta na zdobywanych codziennie osobistych punktach sławy.

  • Dostęp do klasyfikacji: Aby dostać się do klasyfikacji, trzeba zdobyć co najmniej 15 osobistych punktów sławy. Uczestnicy, którzy codziennie na koniec dnia widnieją w klasyfikacji, otrzymają odpowiednie nagrody.
  • Codzienny przydział nagród: Gracze, którzy zajmą miejsce w klasyfikacji osobistej, automatycznie otrzymają 10–40 szt. złota, zaś gracze, którzy znajdą się w górnych 50% klasyfikacji, otrzymają dodatkowo 15–75 obligacji. Klasyfikacja jest resetowana na początku bitew każdego dnia.
  • Nagrody skarbca: Całe zdobyte przez graczy złoto i obligacje zostaną pod koniec dnia przekazane do specjalnego skarbca. Nagrody te można odebrać ze skarbca, przechodząc do odpowiedniej sekcji tablicy klanów.
  • Automatyczne wypłaty: jeżeli gracz nie odbierze nagród manualnie, złoto i obligacje zostaną automatycznie dodane do jego konta po zakończeniu sezonu lub gdy opuści on swój klan.
  • Dzielenie się klanowymi punktami sławy: Wszyscy członkowie klanu otrzymają jednakową liczbę punktów sławy za każdą rozegraną bitwę według następujących zasad:
BITWA ZWYCIĘSTWO PORAŻKA
Prowincja startowa 12 5
Turniej pretendentów w zwykłej prowincji 26 19
Bitwa z właścicielem prowincji 26 19
  • Gracze przegranej drużyny otrzymają osobiste punkty sławy jedynie za bitwy, w których ich drużyna zniszczyła przynajmniej 5 pojazdów przeciwnika.
Klasyfikacja klanowa
  • Cotygodniowe rankingi klanów: Klasyfikacja klanowa zostanie dostosowana w oparciu o zdobyte klanowe punkty sławy. Klany mogą otrzymać złoto i obligacje do skarbca zależnie od miejsca zajmowanego na koniec tygodnia.
  • Wspólna pula nagród: Ilość złota i obligacji rozdzielanych między klanami jest równa ilości złota i obligacji zdobytych przez graczy za zajęcie miejsca klasyfikacji osobistej w ciągu każdego tygodnia.
  • Zdobywanie klanowych punktów sławy: Klanowe punkty sławy możecie zdobywać za bitwy, za zdobywanie i posiadanie prowincji, a także za wypełnianie zadań klanowych.
  • Cotygodniowy reset: Klasyfikacja klanowa jest resetowana na koniec tygodnia.
Nagrody sezonu

Wszystkie punkty sławy zdobyte przez klan są gromadzone w klasyfikacji sezonowej. Na koniec sezonu wszyscy członkowie klanu otrzymają nagrodę opartą na pozycji klanu w klasyfikacji.

NAGRODY MAKS. MIEJSCE MEDAL STYLE NAKLEJKI EMBLEMAT ZA UCZESTNICTWO
1

Styl 2D Młot Thora

Styl 2D Wieczna zmarzlina

Tak
2
3
4 – najlepsze 10%
Najlepsze 10–50%

Styl 2D Wieczna zmarzlina

Najlepsze 50–75%

Aby otrzymać nagrody, gracze muszą być członkami klanu i uczestniczyć w co najmniej pięciu bitwach na mapie globalnej dla tego klanu podczas sezonu. Opuszczenie klanu w czasie sezonu wyzeruje licznik bitew.

Ustawienia ogólne
  • Wszystkie bitwy będą rozgrywane w formacie absolutnym 15 na 15 w pojazdach X poziomu.
  • Czas trwania bitwy wynosi 15 minut.
  • Mgła wojny jest WŁĄCZONA.
  • Zadania klanowe są WŁĄCZONE.
Warsztat

W warsztacie gracze mogą używać zasobów zdobytych w bitwach na mapie globalnej do produkcji rozmaitych nagród.

Wszyscy członkowie klanu, którzy brali udział w tych bitwach, otrzymają tyle samo zasobów za bitwę. Liczba ta zależy od następujących czynników:

  • Wynik bitwy: Klany zdobywają więcej zasobów za zwycięstwo niż za porażkę.
  • Liczba zniszczonych pojazdów przeciwnika: Im więcej klan zniszczy pojazdów przeciwnika, tym więcej zasobów otrzyma.

Jeśli drużyna nie zniszczy w bitwie żadnych pojazdów przeciwnika, żaden gracz tej drużyny nie otrzyma zasobów na koniec tej bitwy.

W Warsztacie można wyprodukować następujące przedmioty:

  • Jednocześnie może być produkowany tylko jeden przedmiot, ale możliwe jest ustawienie ich w kolejce do produkcji i dowolne zmienianie ich kolejności lub usuwanie pozycji z kolejki.
  • Jeśli przedmiot zostanie usunięty z kolejki (dotyczy to też przedmiotów, które są aktualnie produkowane), jego zasoby składowe zostaną zwrócone w całości do magazynu.
  • W Warsztacie można sprawdzić dziennik bitewny, aby zobaczyć, ile zasobów zostało zdobytych w bitwach od początku sezonu.
  • Warsztat będzie dostępny do końca sezonu. Następnie wszystkie niewykorzystane zasoby i komponenty zostaną usunięte z Waszego konta.
Mapy sezonu
  • Karelia
  • Malinowka
  • Himmelsdorf
  • Prochorowka
  • Ensk
  • Lakeville
  • Kopalnie
  • Murowanka
  • Urwisko
  • Klasztor
  • Westfield
  • Piaszczysta rzeka
  • El Halluf
  • Redshire
  • Step
  • Zatoka rybacka
  • Dębina
  • Autostrada
  • Cichy Brzeg
  • Rzeka Perłowa
Prowincje startowe
  • Można złożyć maksymalnie 32 zgłoszenia do inwazji na prowincje startowe.
  • Maksymalna liczba aktywnych zgłoszeń do inwazji, które mogą być wysłane przez jeden klan (jeśli klan ma przynajmniej 90 członków z pojazdami X poziomu) to sześć.
  • Prowincje startowe są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew.
  • Klany, które już posiadają prowincje, mogą zgłaszać się to turniejów inwazyjnych na mapie globalnej.
  • Klany nie mogą atakować prowincji startowych lądem.
Dzień pierwszy i ponowny podział świata

W pierwszym dniu sezonu wszystkie prowincje na mapie globalnej będą prowincjami startowymi. Gdy zakończy się okno czasowe, prowincje przełączą się w tryb główny, zgodnie z ogólnymi zasadami sezonu.

  • Liczba uczestników turniejów inwazyjnych podczas ponownego podziału świata to 16.
  • Jeśli bitwa o prowincję startową zakończy się remisem, to zostanie ona zaliczona jako porażka pretendentów.
Specjalne kary za niestawienie się do bitwy

Klanowe punkty sławy zostaną odjęte od łącznej sumy punktów sławy zdobytych przez klan w ciągu tygodnia. Ta sama liczba zostanie odjęta od ogólnej klasyfikacji klanowej sezonu.

BITWY, NA KTÓRE KLAN SIĘ NIE STAWIŁ W CIĄGU 3 DNI MAKSYMALNA LICZNA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJIKARA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY
1 6
2 5 −10%
3 3 −10%
4+ 1 −10%

Klany, które zignorują kary i ponownie się na nie narażą, mogą zostać poddane dodatkowym sankcjom według uznania administracji.

Ustawiane bitwy i naruszanie zasad Wojen klanów

Ustawianie bitew jest zabronione regulaminem. Klany i gracze, którzy naruszą zasady, utracą wszystkie swoje punkty sławy (zarówno klanowe, jak i osobiste), a ich konta w grze zostaną zablokowane.

  • Monitorowanie punktów sławy: W podejrzanych przypadkach związanych z gromadzeniem punktów sławy (np. podejrzenie o ustawienie meczu) administracja może zażądać powtórek bitew, zrzutów ekranu i innych istotnych informacji.
  • Brak współpracy: jeżeli wymagane informacje nie zostaną dostarczone, administracja zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji według własnego uznania.
  • Zalecenie nagrywania: Graczom zaleca się włączenie nagrywania bitew w ustawieniach gry, aby zapewnić odpowiednią dokumentację.
  • Zgodność z zasadami: Zabronione jest korzystanie z gry w jakikolwiek sposób nieuwzględniony w Umowie licencyjnej użytkownika końcowego (EULA), Zasadach gry lub innych obowiązujących zasadach.
  • Standardowe egzekwowanie zasad rozgrywki: Wszelkie zachowania odbiegające od standardowej rozgrywki, w tym bierne lub pacyfistyczne zachowania wobec członków innej drużyny, klanu lub sojuszu klanów, są surowo zabronione.
  • Usunięcie z mapy globalnej: W przypadku wykrycia naruszeń klan zostanie usunięty z mapy globalnej.
  • Narastające kary: Powtarzające się naruszenia mogą skutkować surowszymi karami.

Przygotujcie swoje ulubione pojazdy X poziomu do zaciekłych bitew na mapie globalnej. Sława, chwała i bogactwo nagród czekają na Was, Dowódcy!

Idź do oryginalnego materiału