Silnik Decima firmy Guerrilla Podobno używany w innych zespołach deweloperów PlayStation

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu



Silnik Decima nie był szeroko stosowany poza tytułami opracowanymi przez Guerrilla Games — ich seria Horizon w większości prezentowała tę zastrzeżoną technologię (należącą do Sony Interactive Entertainment). Kojima Productions (Death Stranding 1 i 2) i Supermassive Games (Until Dawn) to godne uwagi studia deweloperskie, które uzyskały licencję na bardzo wydajny silnik Guerrilla — oczywiście oba zespoły są bardzo zaangażowane w ekosferę PlayStation. Skręcony woksel przeszukał profile pracowników Guerrilla na LinkedIn i ich uwagę przykuł pewien opis stanowiska. Reportaż w publikacji internetowej skupiał się na roli starszego producenta polegającej na: „zarządzaniu komunikacją i relacjami z innymi studiami PlayStation zainteresowanymi silnikiem Decima lub korzystającymi z niego”.

Znawcy branży uważają, iż Guerrilla Games jest głęboko zaangażowana w nadzorowanie rozwoju w innych niezależnych studiach deweloperskich PlayStation — holenderska firma jest dobrze zorientowana w tworzeniu epickich przygód w otwartym świecie, a ta wiedza specjalistyczna jest gorącym towarem, biorąc pod uwagę obecne trendy rynkowe. Nie jest wielkim zaskoczeniem wiadomość o możliwym dzieleniu się zastrzeżoną technologią silnika pomiędzy wewnętrznymi zespołami PlayStation — Decima byłaby idealnym kandydatem do innych projektów PlayStation w otwartym świecie. Twisted Voxel wspomniał o Bend Studio – deweloperze z siedzibą w Oregonie w USA – najbardziej znanym z produkcji Days Gone (2019). Profil byłego starszego projektanta gier na LinkedIn zawiera listę doświadczeń związanych z korzystaniem z zestawu narzędzi Decima. Niezapowiedziany tytuł studia Bend Studio z otwartym światem ma najwyraźniej ukazać się w tym roku.



Source link

Idź do oryginalnego materiału