Sony po prostu zorganizował mod 60 fps krwi przenoszony przez DMCA

cyberfeed.pl 3 tygodni temu


Jedynym celem hacka było zdobycie Bloodborne Bieganie przy gładszym 60 fps z ulepszonym stymulacją ramki. FromSoftware pierwotnie wydane Bloodborne W 2015 roku na PlayStation 4, a gra zawsze była zablokowana na 30 fps z okazjonalnym jąkaniem się od niespójnego tempa (30 klatek w ciągu każdej sekundy nie zawsze było na ekranie przez równy czas). Graficzne ograniczenia ukochanej gry utrzymywały się choćby na PS4 Pro i podczas grania w niej poprzez kompatybilność wsteczną na PlayStation 5.

Przez lata najbardziej wściekły Bloodborne Fani gwałtownie skoczyli na każdy Bloodborne-Nowości powiązane jako potencjalna wskazówka do nadchodzącego, długo oczekiwanego remake’u. I w tym przypadku wymaga tylko krótkiego przewijania odpowiedzi McDonalda na jego postu, aby zobaczyć ludzi spekulających, iż to usunięcie oznacza Sony musieć zbliża się do pewnego rodzaju ogłoszenia na 10 lat Bloodborne’s uwolnienie. A może Sony po prostu odbiera stronę Playbook Nintendo.



Source link

Idź do oryginalnego materiału