Sony Szczegóły Udoskonalenia gry Marvel Rivals na PS5 Pro zostaną wprowadzone na rynek 6 grudnia

cyberfeed.pl 3 tygodni temu


Premiera Marvel Rivals na PlayStation 5 odbędzie się pod koniec tego tygodnia, w piątek, 6 grudnia Sony w końcu ujawniło niektóre szczegóły techniczne, które zostaną dostarczone wraz z nadchodząca strzelanka PvP. Na podstawowym modelu PS5 gra Marvel Rivals będzie rzekomo działać w stabilnych 60 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1440p, z technologią UE5 Lumen Global Illumination i Chaos Destruction. Tymczasem tryb dużej liczby klatek na sekundę zapewnia 120 klatek na sekundę, prawdopodobnie zmniejszając maksymalną rozdzielczość i ustawienia jakości na rzecz wyższej liczby klatek na sekundę, chociaż Sony nie wspomina o rozdzielczości w tym trybie.

PS5 Pro nieco podnosi poprzeczkę dzięki ulepszonej mocy obliczeniowej i funkcjom ulepszania sztucznej inteligencji. Na PS5 Pro gra Marvel Rivals będzie działać w rozdzielczości do 4K i 60 kl./s w trybie Pro, z opcjonalnym trybem dużej liczby klatek na sekundę 120 kl./s, który zapewnia wyższą liczbę klatek na sekundę i wyższą rozdzielczość niż na podstawowym PS5, chociaż znowu nie ma tu podanych konkretnych rozdzielczości. PS5 Pro również dodaje Odbicia światłaczyli implementacja śledzenia promieni, która pozwala na lepsze i dokładniejsze odbicia od szerokiej gamy powierzchni, teoretycznie poprawiając takie elementy, jak efekty wody, odbicia rozproszone oraz oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, dzięki czemu wszystkie wyżej wymienione są bardziej realistyczne. Oprócz ulepszonej grafiki i wydajności, gracze na PS5 i PS5 Pro uzyskają dostęp do dwóch specjalnych skórek do kupienia w grze lub dodatków do PlayStation Plus, a mianowicie skórki VEN#M Peni Parker i dostępnej wyłącznie na PlayStation skórki Scarlet Spider dla Spider- Człowiek.



Source link

Idź do oryginalnego materiału