Spin-off Dead by Daylight The Casting of Frank Stone może zawierać nową historię

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Możesz tego nie zauważać, ze względu na wszystkie połączenia z ikonami popkultury, takimi jak Lara Croft, Nicolas Cage, Dracula, Simon Belmonti choćby Pięć nocy u Freddy’egoale asymetryczna gra grozy 4v1 Martwy w świetle dnia ma mnóstwo oryginalnej wiedzy. Deweloper Behaviour Interactive próbował rozwinąć te historie, ale gra spin-off Odlew Franka Stone’a autorstwa znanego studia horrorów Supermassive jest prawdopodobnie najbardziej ambitną próbą do tej pory. Udało mi się zagrać w rozdział zapoznawczy gry, który dał mi wgląd w to, jak Frank Stone zostanie odtworzone po premierze.

Odlew Franka Stone’a jest znanym terytorium dla Supermassive, dewelopera Do świtu, Antologia Dark PicturesI Kamieniołom. Te tytuły skupiają się na doświadczeniach narracyjnych opowiadanych dzięki przerywników filmowych, przerywanych wyborami gracza. Udana rozgrywka może doprowadzić do przeżycia wszystkich i względnie szczęśliwego zakończenia, ale pewne wybory — lub nieudane wydarzenia quick-time — mogą prowadzić do morderstwa i chaosu.

Co ciekawe, szybkie wydarzenia w Frank Stone mają dwa słodkie punkty — podstawowy sukces, a następnie mniejsze okno na lepszy wynik. Jestem ciekaw, jak to się opłaci w pełnej grze; być może wszystkie Martwy w świetle dnia gracze, którzy mają doświadczenie w naprawianiu generatorów, będą w stanie osiągać lepsze wyniki.

Kontrole Odlew Franka Stone’a różnią się od Dark Pictures Anthology; zamiast oglądania zablokowanych kątów kamery pokazujących postacie manewrujące w każdej scenie, punkt widzenia jest trzecioosobowy, a gracz kontroluje kamerę. Dzięki temu badanie jest stosunkowo łatwe. Podobnie jak w przypadku innych tytułów Supermassive, poświęciłem czas na zagłębianie się w każdą scenę i próbowanie znalezienia soczystych sekretów lub ukrytych drobiazgów.

W zapowiedzi gram jako Sam, policjant badający sprawę zaginionego dziecka w małym miasteczku Cedar Hills. Udaję się do przerażającej huty stali i odkrywam smród śmierci. Jak można było się spodziewać, sytuacja robi się skomplikowana, gdy Sam wpada na Franka Stone’a. Dzięki kilku szybkim wyborom udało mi się uratować zaginione dziecko i powstrzymać Franka — co wydaje się szczęśliwym zakończeniem, ale potem tajemnicza kobieta o imieniu Augustine Lieber wygłosiła podejrzany monolog o Bycie, przez co pomyślałem, iż sprawy jeszcze się nie skończyły.

Według materiałów marketingowych reszta gry skupi się na kilku dzielnych dzieciakach w czasach współczesnych. Dzieciaki decydują się zagłębić w historię Franka Stone’a i odkrywają kilka nadprzyrodzonych strachów. Wierzę, iż Supermassive może stworzyć świetną zamkniętą narrację, ale jestem ciekaw, jak wpisuje się ona w szerszy kontekst Martwy w świetle dnia.

Widzieliśmy już wiele nasion zasianych przez Behaviour na temat Bytu, jego multiwersalnej natury i sposobu, w jaki może on rościć sobie prawo zarówno do Ocalałych, jak i Zabójców w momentach, gdy doświadczają oni wielkiej intensywności emocjonalnej. Byt może wciągnąć zarówno drapieżnika, jak i ofiarę do dziwnego królestwa zwanego Mgłą, gdzie są oni poddawani niekończącym się próbom. Uzależniony od Ciebieten Martwy w świetle dnia symulator randkowy, bawił się tą koncepcją, ale nie podjął żadnych poważnych kroków w kierunku rozwinięcia fabuły.

Czy będzie Martwy w świetle dnia kanon będzie w stanie utrzymać dłuższą opowieść grozy? Mam nadzieję, iż Supermassive będzie w stanie stać się dziwnym i mocno wcisnąć się w absurdalne i ambitne części scenerii. Chcę, aby Mgła i Byt cieszyły się swoim czasem w blasku reflektorów; jeżeli Martwy w świetle dnia jeżeli historia jest tylko prostą scenografią typowej opowieści grozy, to będę rozczarowany.

Odlew Franka Stone’a ma się ukazać 3 września na PlayStation 5, PC i Xbox Series X.



Source link

Idź do oryginalnego materiału