Branża e-commerce to ogromny potencjał rozwoju i realizacji celów nie tylko dla gigantów, ale także dla tych przedsiębiorstw, które działają lokalnie i chcą być bardziej rozpoznawalne dla osób, które zwykły sprawdzać usługi lub produkty w internecie. Sprawdźmy, na co zwrócić uwagę, projektując stronę internetową dla lokalnej firmy.
Profesjonalna strona i wizytówka Google – podstawa działania w internecie
Czy marketing internetowy zarezerwowany jest jedynie dla dużych graczy na rynku, którzy posiadają ogromne budżety reklamowe i są w stanie dotrzeć do milionów odbiorców na całym świecie? W żadnym wypadku. Jedną z najważniejszych zalet internetu jest to, iż odpowiednia strategia i konsekwencja w działaniu daje szansę na wybicie się choćby małych, rodzinnych biznesów, które chcą, poza tradycyjnymi kanałami, spróbować swoich sił w e-commerce.
W tym celu warto skupić się na zasięgach lokalnych i zaprojektować stronę, która wraz z wizytówką Google będzie dawała potencjał do zdobycia przewagi konkurencyjnej w naszym mieście, powiecie lub rejonie.
Koncentracja na frazach kluczowych opartych na lokalizacji
Jedną z kluczowych kwestii, o której wspomina każda profesjonalna agencja interaktywna Kraków to frazy kluczowe, które odpowiednio zaprojektowane i wdrożone w stronę, czy wizytówkę Google, pomogą w uzyskaniu widoczności, tak istotnej w kontekście przyciągania nowych klientów. Słowa najważniejsze to esencja pozycjonowania witryn – zarówno tych o zasięgu globalnym, jak i lokalnym. I choć w SEO każdego typu występują podobieństwa, ważne jest, by skupić się na tym, co dla nas najważniejsze.
W przypadku strony o lokalnym zasięgu będziemy więc starać się przyciągać frazami z nastawieniem na konkretny obszar geograficzny. Słowo najważniejsze z nazwą powiatu, gminy, miasta, a choćby dzielnicy poprawi nasze notowania w wyszukiwarce i zapewni lepszą widoczność, czego efekty zobaczymy szybciej, niż możemy się spodziewać.
Projektowanie lokalnej strony – zrób to z profesjonalistami
Tworzenie stron www Kraków, które mają przyciągnąć mieszkańców miasta i turystów odwiedzających dawną stolicę Polski nie jest łatwym zadaniem. W tak konkurencyjnym miejscu nie możemy polegać na tym, iż sami nauczymy się tworzyć strony i utrzymywać je w odpowiedniej widoczności. jeżeli naprawdę zależy nam na zdobyciu nowych klientów i mamy ambicję do rozwoju marki w internecie, od samego początku powinniśmy postawić na współpracę z profesjonalistami.
Zespół ekspertów posiada nie tylko odpowiednie zasoby, ale także narzędzia, wiedzę i doświadczenie, które sprawi, iż nasza nowa strona internetowa będzie szyta na miarę potrzeb naszych i naszych klientów.