Szef Helldivers 2 błaga zespół, aby nie naprawiał największego błędu gry

humanmag.pl 2 miesięcy temu

Kooperacyjna strzelanka trzecioosobowa Helldivers 2 odkryłem w tym tygodniu nowy błąd (dzięki Gracz komputerowy), gdy najnowsza wielka historia gry osiągnęła swój dramatyczny finał: uściski w powietrzu ratują życie. Różne emotki wykonane podczas upadku zmniejszają obrażenia od upadku. A dzisiaj dyrektor generalny dewelopera, Shams Jorjani, błagał swój zespół, aby pozostawił błąd w grze.

Tydzień gier: usuwanie błędów w trybie współpracy i inne nowości

Nowo odkryty błąd w grze wczoraj było głośno na Reddiciekiedy ludzie zdali sobie sprawę, iż absurdalnie wyglądająca sztuczka może wyciągnąć ich z kłopotów, gdy w przeciwnym razie popadliby w śmierć. Okazuje się, iż salutowanie, proponowanie uścisku dłoni czy choćby uścisku powoduje, iż bohaterowie zastygają w bezruchu, tracąc tym samym efekt szmacianej lalki po uderzeniu o ziemię. To z kolei zmniejsza obrażenia spowodowane upadkiem i pozwala ludziom uniknąć upadku, który mógł zakończyć się śmiercią.

„Przed śmiercią Zesztywnienie pośmiertne”, jeden z Redditorów opisał tę sztuczkę. CVsugerowalibyśmy.

To jak Redditor Addu zauważyłjest przeciwieństwem rzeczywistości, w której pijani ludzie – którzy podczas upadku znacznie częściej ściskają swoją szmacianą lalkę – doznają znacznie mniej obrażeń po uderzeniu o ziemię niż ci, którzy są spięci.

Inni wskazywali, iż jest to podobne do norweskiego sportu Døds Diving (nurkowanie śmierci):

Norwegia na żywo

Ważne, iż to działa. I to jest głupie. I z tego powodu zasługuje na zachowanie, a wielu z nich Helldivers 2 Społeczność ma nadzieję, iż programista Arrowhead nie rozwiąże problemu. Ona powinienoczywiście dlatego, iż ich gra nie działa poprawnie. Ale nie powinni.

Shams Jorjani również się z tym zgadza. który przejął zarządzanie Arrowhead w maju tego roku. Na Twitterze (nieformalnie X) cytował te nieoficjalne Piekło nurka Konto Ostrzeżenia Helldivers’ zgłosi błąd, dodając: „Czy możemy to zatrzymać?” i oznaczył to w swojej firmie.

W odpowiedzi do kogoś w dalszej części wątku: – nalegał Jorjani iż błąd/funkcja musi zostać zachowany. „Jeśli zajdzie taka potrzeba, dodamy nadmuchiwane sprężyste poduszki rozkładane pod pachami lub coś w tym rodzaju. Pospiesz się! Mamy technologię.

Ktoś inny sugeruje, iż jako dyrektor generalny powinien po prostu wydawać rozkazy, aby zachować sztuczkę emocjonalną i nie dawać zespołowi wyboru. „Co za okropny sposób na prowadzenie studia gier pełnego inteligentnych i kreatywnych ludzi” on odpowiedział.

Ta nowa sztuczka ma w tej chwili dopiero jeden dzień. Dlatego ciekawie będzie zobaczyć, czy Arrowhead naprawi błąd, pozostawi go lub rozwiąże, czyniąc z niego bardziej ukierunkowaną funkcję.

.

Idź do oryginalnego materiału