Tak miała wyglądać baśniowa kraina z Wiedźmina 3: Krew i Wino. Twórca gry zmienił porzucony pomysł w moda

1 tydzień temu

Philipp Weber - reżyser narracji nowej sagi wiedźmińskiej w CD Projekt Red - wykorzystał narzędzie moderskie Redkit, by pokazać graczom, jak pierwotnie miała wyglądać baśniowa kraina z Wiedźmina 3: Krew i Wino.

Deweloper udostępnił swoje dzieło za darmo w serwisie NexusMods. Choć zmiana dotyczy głównie oprawy wizualnej, różnica jest gigantyczna. Całą krainę oblano złotym filtrem, a tęczę zastąpiono czerwonymi chmurami, przez które przebija się zachodzące słońce. Najważniejsze elementy, jak choćby wieża na środku stawu, pozostały takie same, ale pozmieniały się m.in. drzewa.

Weber wyjaśnił w komentarzu na platformie X, iż inspiracją takiego projektu lokacji były filmy Labirynt Fauna (2006 rok) i Nieustraszeni bracia Grimm (2005 rok). „Później zmieniliśmy krainę, aby była nieco weselsza, a to wpłynęło na liczbę żartów, które tam dodałem” - napisał.

Idź do oryginalnego materiału